Dneska se něco naučíme o matematice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dneska se něco naučíme o matematice Cílem je, naučit se samostatně vyřešit problémy, pomocí znalosti ze základky, střední školy a univerzity (pokud si.
Advertisements

Matematika Klikej Hudba: ERA - Cathar Rhythm A.F.05/07.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: sedmý Vzdělávací.
Kuchařka na práci s mnohočleny Matematika pro ZŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Salač. Dostupné z Metodického portálu.
Dělení desetinným číslem Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
Slovní úlohy Procenta těžšíjednodušší
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_10 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor cvičení AnotaceMS Excel.
Petr Kielar Seminář o stavebním spoření Část VI: Podmínka rovnováhy a SKLV.
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
Mocniny s racionálním exponentem I.
Pravděpodobnosti jevů
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
MATEMATIKA Funkce.
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
Rozklad mnohočlenu na součin
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Kvadratické nerovnice
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Dělitelnost přirozených čísel
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Matematika Parametrické vyjádření přímky
Algoritmizace a programování
Dětský klub Malý drak.
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
„EU peníze středním školám“
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Kritéria dělitelnosti
Zlomky Složené zlomky..
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Reflexe učitele Aneb nejlevnější inovační program šitý na míru.
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
Násobení desetinných čísel
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Dělitelnost přirozených čísel
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
Rovnice s absolutní hodnotou I.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Aritmetické operace s binárními čísly
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Matematika + opakování a upevňování učiva
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Dělitelnost přirozených čísel
Lineární rovnice Druhy řešení.
Dělitelnost přirozených čísel
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
Dělitelnost přirozených čísel
Dělení racionálních čísel
Dneska se něco naučíme o matematice
Transkript prezentace:

Dneska se něco naučíme o matematice

Cílem je, naučit se samostatně vyřešit problémy, pomocí znalosti ze základky, střední školy a univerzity (pokud si někdo ještě vzpomíná).

2 2 2 = 6 + + Jednoduché, že?... Teď ty ostatní. Situace je taková, že vám dám 3 čísla a jeden výsledek, a vy uděláte tolik matematických operaci co potřebujete, tak aby vám vyšel výsledek co jsem vám dal. Dám vám jeden příklad, abyste věděli oč jde a zbytek si vyřešte sami 2 2 2 = 6 + + Jednoduché, že?... Teď ty ostatní.

1 1 1 = 6 2 2 2 = 6 3 3 3 = 6 4 4 4 = 6 5 5 5 = 6 6 6 6 = 6 7 7 7 = 6 8 8 8 = 6 9 9 9 = 6

Tak co, už jste vyřešili něco. Ne, č Tak co, už jste vyřešili něco?... Ne, č. 2 neplatí, ten jsem vyřešil před chvíli. Tak jiný příklad? Aha... Č. 6 Moc těžké!!! 6 6 6 = 6 + - EINSTEINE!!!!!

A co ten zbytek? Požádáme o pomoc? Tak takhle ne, už jsem zapomněl, že jste inteligentní jedinci. Tak si myslím,že když bereme na ohled vaši schopnosti, tak jste vyřešili č. 3, možná č. 5 a když budete mít štěstí i č. 7º 3 3 3 = 6 x - 5 5 5 = 6 / + - 7 7 7 = 6 / + ani tak??? Tak jo. Proto jsme tady. Minus sedm děleno sedmi rovná se jedna. Minus jedna plus sedm rovná se šest.

Teď vyřešíme ty co jsou o něco složitější. Č. 4 4 4 4 = 6 + + Č. 9 - 9 9 9 = 6 x Č. 8 3 3 3 8 8 8 = 6 + + Toto není ještě vono, že? Aha!!! Ale toto už je něco jiného.

1 1 1 = 6 + + ! A tím končí naše dnešní výuka. 1+1+1 = 3 3x2x1 = Ne... Ještě ne... Ještě zbývá vyřešit č.1 1+1+1 = 3 3x2x1 = PRASÁRNA!!!! 1 1 1 = 6 + + ! Dobře, dám vám jednu nápovědu. Ne? Ani tak? Jste na tom špatně s matematikou!! FAKTORIÁL: Faktoriál je číslo, který obdržíme násobením všech předchozích čísel až do 1. Symbolizuje se vykřičníkem.

No podle tohoto výkonu radši se příště naučíme jak se dá chodit a žvýkat zároveň. S láskou: UČITEL