Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové záměry na železnici
Advertisements

Vazby OP Doprava a IROP pro období Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha Ing. Květoslava Kořínková, CSc. Seminář IDS Žďár nad Sáz.
Tisková konference MD a SŽDC
Rozvoj nových technologií na síti SŽDC
Strategie dopravy MD ČR
Vybrané otázky aplikace TSI „Řízení a zabezpečení“
Zábřeh, cyklostezka na opuštěném tělese dráhy
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
Ing. Jaroslav Deml Mobilita budoucnosti Náměstek ministra dopravy
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Čerpání prostředků OPD 1, investice SŽDC
Železniční přejezd v dopravním systému ČR.
Plány Ředitelství silnic a dálnic na rok 2007 Tisková konference Pondělí Praha.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Drážní úřad v resortu dopravy Konference technologická platforma Interoperabilita železniční infrastruktury Drážní úřad – Rail Authority.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Silnice nebo železnice
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DOPRAVNÍ ZNAČKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Alternativní řešení vysokorychlostního železničního systému v ČR
DOPRAVA.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
Úvod do pozemních komunikací
ZPŮSOBY FINANCOVÁNÍ A ZPOPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
Luhačovice, Priority železniční infrastruktury na Moravě v období 2014–2020 Ing. Mojmír Nejezchleb náměstek generálního ředitele pro modernizaci.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Regionální stálá konference pro území Jihomoravského kraje Pracovní skupina pro dopravní infrastrukturu Brno,
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha,
Dopravní konference Pardubice Ing. Martin Kolovratník 1)Aktuální novely dopravních zákonů 2)Vznik „Spolku pro výstavbu.
Rozvojové záměry na železnici
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Snídaně starostů , Jedlí
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Organizační řád Městského úřadu Uherské Hradiště Příloha č
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PROGRAM WORKSHOPU Úvodní slovo: Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. – MD ČR (odbor fondů EU) Prof. Ing. Petr Moos, CSc. – ČVUT (Fakulta dopravní) 1. MD ČR – připravované.
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
REVIZE NOREM PRO TRAMVAJOVOU DOPRAVU
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Webový portál provozovatele dráhy
4. celosvětový týden bezpečnosti OSN rychlost – aktivity BESIP
Setkání s dopravci, Praha, 25. a
ředitel odboru strategie
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Rychlá spojení Příprava pilotních projektů
Průběžné výsledky přípravy VRT
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Příprava, výstavba a provozování vysokorychlostních tratí (VRT)
Konference Dopravní Infrastruktura Litomyšl 2019
Identifikace rizikových faktorů na železničních přejezdech
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Zvyšování rychlostí na 200 km/h Dr. Ing. Václav John Systémový specialista, Samostatné oddělení projektové kanceláře Konference dopravní infrastruktura 2019, Zámecký pivovar Litovel 15. – 16.5.2019

Vybrané právní předpisy Zákon č.266/1994 Sb., o drahách Vyhláška MD č.177/1995 Sb. Nařízení Komise ( EU ) č.1299/2014 Směrnice Evr. Parlamentu a Rady 2001/14/ES Nařízení Evr. parlamentu a Rady ( EU ) 913/2010 EU Nařízení Evr. parlamentu a Rady ( EU ) 1316/2013 EU Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Systematika vysokorychlostních tratí Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Základní negativa a hrozby Vliv na kapacitu tratí zejména ve vztahu k nákladní dopravě Časová náročnost přípravy Finanční náročnost Překrývání se úseků tratí s již připravovanými nebo realizovanými modernizačními akcemi Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Základní pozitiva řešení Zvýšení konkurenceschopnosti železniční dopravy v segmentu dopravní vzdálenosti nad 150 km Využití moderních železničních vozidel Plynulý přechod k výstavbě budoucích vysokorychlostních tratí Proražení omezující bariéry traťové rychlosti 160 km/h (část předpisová, bezpečnostní, ekonomická … ) Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Zvýšení traťové rychlosti na 200 km/h Zvyšování rychlostí na 200 km/h

VELIM (včetně) – POŘÍČANY (mimo) Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Velim ( včetně ) – Poříčany (mimo) Součást 1. tranzitního koridoru Délka 14,1 km Šest úrovňových křížení s pozemními komunikacemi Čtyři stanice s úrovňovými přejezdy Akce se překrývá s navrhovanou investicí v rámci výzvy CEF Blending Call Zvyšování rychlostí na 200 km/H

CHOCEŇ - UHERSKO Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Choceň – Uhersko Součást 1. tranzitního koridoru Délka 28,8 km Jedenáct úrovňových křížení s pozemními komunikacemi Sedm zastávek s úrovňovými nástupišti Akce se překrývá s navrhovanou investicí v rámci výzvy CEF Blending Call Zvyšování rychlostí na 200 km/h

( DLUHONICE ) – PŘEROV - Olomouc Zvyšování rychlostí na 200 km/h

(Dluhonice ) – Přerov - Olomouc Součást 3. tranzitního koridoru Délka 16,5 km Šest úrovňových křížení s pozemními komunikacemi Zvyšování rychlostí na 200 km/h

BŘECLAV - VRANOVICE Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Břeclav - Vranovice Součást 1. tranzitního koridoru Délka 29,5 km Jedno úrovňové křížení s pozemní komunikací, dvě úrovňová křížení se stezkami pro chodce Sedm zastávek s úrovňovými nástupišti Navazuje na připravovaný úsek VRT Brno - Vranovice Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Projektová podpora řešení – Metoda čtyř pilířů Příprava provozních zaměstnanců Příprava a realizace typových podpůrných projektů Zabezpečení vnější podpory Realizace vybraného úseku Zvyšování rychlostí na 200 km/h

Děkuji za pozornost Zvyšování rychlosti na 200 km/h Dr. Ing. John Systémový specialista Samostatné oddělení projektové kanceláře Johni@szdc.cz © Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 www.szdc.cz