Investice do rozvoje vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Scia - Nemetschek Postavení SCIA v holdingu Nemetschek
Advertisements

základního vzdělávání s ohledem na rovný přístup ke vzdělávání
Aktivita Aktivita a – „projevená koncentrace“
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Vlastní hodnocení školy
Test akutní toxicity na rybách
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vzájemné učení PEER REVIEW Proč právě „PEER REVIEW“  Hledání (se)  Nabídka NÚOV  Úvodní setkání  Volba školy.
Plán testů Tým FelPay. Testování a kvalita obecně Přispívá ke správné funkci systému Přispívá ke správné funkci systému Snižuje finanční a časové ztráty.
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
Microsoft Office Project 2007 Představení aplikace.
Segmentace buněčných jader Pořízených konfokálním mikroskopem.
0.0 Projekt Odborné vzdělávání pracovníků zemědělství v oblasti financí a procesů (opatření I.3.1) Podkladové materiály ke školení FINANCE.
supervisor: Marie Svobodová
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Jan Vávra Působení auxinu u Oscillatoria sp. pozorované in situ.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
OPTIMALIZACE INTERPOLAČNÍ METODY PRO MONITORING KONCENTRACE VYBRANÝCH PLYNŮ Autor: Marek Mitana Vedoucí práce: doc. Dr.Ing. Jiří Horák.
1 Měření vlastností pixelových detektorů. 2 Detektor ATLAS.
Ishikawa fishbone diagram
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_478_Zlomky AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM: 5.,
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Teorie Case managementu Mgr. Pavel Říčan, MUDr. Jan Stuchlík
Co vše popisuje HL7 V3? -Všechno. -datový model (RIM - třídy, pravidla odvození) -vocabulary (seznam přípustných hodnot) -pravidla.
Rentgenové lasery a jiné laboratorní zdroje krátkovlnného záření
Podpora firmám umístěným ve vědeckotechnických parcích poskytovaná v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost PETR PORÁK,
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
P OLOVODIČOVÁ DIODA Mgr. Kamil Kučera. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro.
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Hospodaření fakultních nemocnic a dalších přímo řízených organizací v roce 2010 (11 FN + IKEM, NNH, MOÚ, ÚPMD)
Výzkumné infrastruktury pro CERN Miroslav Havránek Vila Lanna, Praha Setkání CZ HEP komunity 2015.
ZAPOJOVÁNÍ REZISTORŮ Mgr. Kamil Kučera. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
Evolby Finální prezentace Ondřej Michalčík. Obsah  O projektu  Analýza a návrh Struktura aplikace  Implementace a dokumentace  Testování a kvalita.
Studium na AF MENDELU Ing. Petr Dostál, Ph.D.
Seminář pro poskytovatele Návrh vzdělávacích aktivit 2017 „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Kritéria kvality metod a výzkumného šetření
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Onkologie v ČR v roce 2017 a dále?
MAP Trutnovsko 2. výjezdní jednání - příprava expedice
MĚŘENÍ KVALITATIVNÍCH UKAZATELŮ ORBY PLUHEM 2 PN 30
Principy testování a měření
Millikanův experiment
Izolace genomové DNA Základní kroky: Biologický materiál:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
VÁŽENÍ STUDENTI 2. – 5. ROČNÍKU! BUĎTE „IN“!
Informace o projektu IKAP
Charakterizace slepičích protilátek proti sarkosinu
CZ.1.07/2.3/.00/ NANOTEAM Budování výzkumných týmů a rozvoj
Seminář Ph.D. studentů a zaměstnanců VUT
Ishikawa fishbone diagram
Investice do rozvoje vzdělávání
Dr. Stella Vallejos Vargas
A colorimetric and fluorescent probe for detecting intracellular GSH
Mgr. Zdenka Fohlerova, Ph.D.
Studium nanoporézních membrán pro senzorické aplikace
Investice do rozvoje vzdělávání
Faculty of Electrical Engineering and Communication
Využití bakteriofágů jako modelových organismů
Finanční podpora pro provozovatele LDS v rámci V. Výzvy Smart grids
Transkript prezentace:

Investice do rozvoje vzdělávání Projekt OPVK NANOTEAM Transfekce a charakterizace membránových konstruktů Ondřej Svoboda 24.10.2014 Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Cíle Test různých koncentrací PEI a DNA na nových kultivačních plátech => toxicita, optimalizace protokolu => vyšší kvalita buněk Měření buněk CaV 3.1na patch clampu Zajištění silnějšího zdroje osvětlení Bratislava ve středu a pátek Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Výsledky Transfekce 2x test – celkem cca 100 jamek Testování různých koncentrací DNA, PEI a kombinace obou Výsledky z druhé transfekce nutno zopakovat ve stejném designu Investice do rozvoje vzdělávání

Nízké DNA, standardní PEI Investice do rozvoje vzdělávání

Standardní DNA, standardní PEI Investice do rozvoje vzdělávání

Nízké PEI, standardní DNA Investice do rozvoje vzdělávání

Standarní PEI, standardní DNA Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Výsledky Pach clamp První změřené průběhy Opakování měření a konzultace výsledků Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání CaV 3.1 proudová odezva Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Další plán Zopakování transfekce a nové výsledky Transfekce pomocí MATRY…? Transfekce na konfokálních miskách – vyšší kvalita obrazu Měření CaV 3.1 na patch clampu a konzultace výsledků Měření buněk na čipu – test osvětlení Investice do rozvoje vzdělávání

Investice do rozvoje vzdělávání Poděkování: Budování výzkumných týmů a rozvoj univerzitního vzdělávání výzkumných odborníků pro mikro- a nanotechnologie (NANOTEAM) CZ.1.07/2.3/.00/09.0224 Investice do rozvoje vzdělávání