Čisté investice do rozhlasové reklamy 6. 1. 2019.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství Mojmír Hampl Viceguvernér ČNB Žofínské fórum na téma „České zemědělství“ 10. března 2014.
Advertisements

Změny cen zemního plynu v ČR od 1. dubna 2008 Tomáš Varcop člen představenstva, RWE Transgas, a.s. Pro zákazníky skupiny RWE s kvartálním stanovením ceny.
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Predikce daňových výnosů Smilovice, prosinec 2008
Trendy finančních produktů ČLFA
Makroekonomie I ( Cvičení 2 – Úvod do studia ekonomické teorie )
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Zpráva o stavu zemědělství za rok 2010 a aktuální situace v resortu.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Veronika Flíčková KS Česká Lípa 2.ročník
Classification: Public; Distribution: Public; Access: Public; Retention mark and period: V/ 2017 EU Investice Naplní vaše plány říjen 2012 Filip Vykouk.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
1 ČLFA se představuje ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  48 členů  cíle prosazovat prostředí vhodné pro finanční produkty (právní, ekonomické)
Makroekonomický vývoj a situace na trhu práce Setkání s představiteli odborových svazů Tomáš Holub Ředitel sekce měnové a statistiky Praha,
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
semestrální práce z předmětu mab
ZÁKLADNÍ MAKROEKONOMICKÉ AGREGÁTY
Současný stav ve využívání biomasy v Jihočeském kraji a v České republice Ing. Aleš B u f k a III. Krajské fórum na podporu Akčního plánu EU Biomasa ECČB.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Ruská federace x WTO a OECD
Vývoj prvních registrací (prodejů) na evropském trhu osobních automobilů Trh osobních automobilů v Evropě naznačuje zlepšení Oproti rekordnímu roku 2007.
Agenturní zaměstnávání v číslech ve světě a v České republice
EKONOMICKÉ NÁSTROJE V NOVÉM ZÁKONĚ O OCHRANĚ OVZDUŠÍ Seminář v Senátu PČR „Návrh nového zákona o ochraně ovzduší“ 16. února 2010 Odbor ochrany ovzduší.
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Trendy factoringového trhu 1.Výsledky v roce Dlouhodobé vývojové trendy 3.Současný vývoj.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
 2011  Ministerstvo průmyslu a obchodu III. Fáze EU-ETS Pavel Gebauer © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Společné zasedání Rad ředitelů ZAP SR a Sdružení AP „Postavení automobilového průmyslu v ČR a aktuální problematika jeho firem“ Ing. Pavel Juříček, Ph.D.
Hofmanová Dagmar Kučerová Eva GardenServices 1.
11 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 ČLFA - financování podnikatelských subjektů v roce Financování podnikatelských subjektů celkem 2.Leasing.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 19. března 2015.
Zadluženost domácností a její dopady na ekonomiku ČR
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 EKONOMICKÉ ÚDAJE ZA ROK 2010 produkce, obchod, zaměstnanost Při příležitosti souběžné.
1 Teplo a bydlení v České republice Pavel Kaufmann.
Sdružení automobilového průmyslu Hotel Floret, Průhonice prezentace Jiří Kunert prezident ČBA
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Zahrani č ní obchod Č R v roce 2014 Zpracoval: Ing. Otto Dan ě k – místop ř edseda AE (dle údaj ů Č SÚ) 1.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
Ing. Jan Mládek, CSc. Ministr Vývoj české ekonomiky 11.
3. PLATEBNÍ BILANCE.
Význam odvětví cestovního ruchu pro české hospodářství
Vývoj trhu s pevnou biomasou Ing. Jan Habart, Ph. D. CZ Biom, předseda.
Český stavební trh rozložení jednotlivých segmentů součastný stav a výhled.
JE ČAS… SE OZVAT Jaké jsou důvody ČMKOS k požadavku na vyšší nárůst mezd a platů pro rok 2016?
Mediální plán.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
Firmy věří, že zájem o jejich výrobky či služby nadále poroste Představení výsledků výzkumu Index očekávání firem na 3. čtvrtletí 2014 a dál.
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Sekce energetiky Odbor energetické účinnosti a úspor Energetická účinnost – financování 11 Ing. Vladimír Sochor ředitel odboru energetické účinnosti a.
Příčiny a důsledky hypoteční krize. Finanční krize – příčiny; hypoteční krize pád nadhodnocených akcií internetových firem většina společností.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Rozvoj inovací v kontextu finančních možností českého zdravotnictví
Raiffeisen investiční společností
Hospodaření obcí v roce 2016
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Fiskální dopady zavedení KH - předběžné
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství
Ekonomika Makroekonomie - AD 4. Ing. Miroslava Farmačková
Čisté investice do rozhlasové reklamy
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

Čisté investice do rozhlasové reklamy 6. 1. 2019

Čisté investice do rozhlasové reklamy Cíle a metodologie: Pravidelný odhad s kvartální periodicitou Zachycení národních i regionálních investic Monitoring „neumí“ čisté investice Pravidelná přidaná hodnota v rámci setkání nad výstupy Radioprojektu Metodické rozdíly oproti monitoringu: Založeno na expertním odhadu členů RS SKMO tj. údaje z ČRO, RH (RRM+MMS), RUS Čisté investice = objem v ceníkových cenách mínus slevy mínus bartery Nejsou odečteny bonusy agentur, zastupitelství či obchodníků Založeno na fakturovaných objemech, nikoli odvysílaných

Objem Q4 posledních let (mil. Kč a %) Ve čtvrtém čtvrtletí (Q4 2018) představují čisté investice do reklamy na rádiích v ČR objem 513,5 mil. Kč. To je meziročně mírný nárůst o cca 15 mil. Kč. Dařilo se růst zejména v říjnu a listopadu, prosinec byl srovnatelný s předchozím rokem.

Meziroční tempo růstu - čtvrtletí (%) Trh rozhlasové reklamy v Q4 2018 rostl meziročně tempem 3%. Opakuje se tak tempo růstu čistých reklamních investic z posledních několika čtvrtletí.

Segmenty Q4 a výhled Q1 Prodejci automobilů Vybavení aut Rostoucí sektory v Q4 2018 Klesající sektory v Q4 2018 Prodejci automobilů Vybavení aut Maloobchod (potravin i non food) Povinné ručení, pojišťovny Prodejci textilu, móda Alkoholické nápoje, Likéry Internetový maloobchod Vybavení domácností a kanceláří Nabídka pracovních míst Očekávání růstu pro Q1 2019 Očekávání poklesu pro Q1 2019 Potravinové doplňky Hotely, restaurace, pohostinství Prodejci automobilů Paliva Maloobchod - elektro Banky Agentury vs přímý byznys v Q4 Vyrovnaný růst agenturního a přímého trhu. Rychleji rostly investice národních zadavatelů oproti regionálním. Výhled pro Q1 Podařený leden, srovnatelné meziroční výhledy na únor.

Podíly kvartálů v 2018 (mil. , %) Poslední kvartál byl nejsilnější s ohledem na množství investic a v roce 2018 překonal celkovým objemem i kvartál druhý.

Celoroční objemy (mil. Kč) Objem čistých rozhlasových reklamních investic v roce 2018 vzrostl na 1,57 mld. Kč. Za poslední tři roky narostl o více jak 100 mil. Kč!

Meziroční tempa růstu (%) Rok 2018 byl rekordní nejen z hlediska celkového objemu, ale i tempa růstu čistých investic do rozhlasové reklamy. Tempo růstu dosáhlo za celý rok úrovně +2,9%.