Seminář pro žadatele o dotaci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

3. VÝZVA IROP – REGULAČNÍ PLÁNY ING. MARKÉTA KUPCOVÁ
9. VÝZVA IROP – ÚZEMNÍ STUDIE ING. ROMANA VALENTOVÁ
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
SC 2.4 IROP „Vzdělávání“ Průhonice. IROP INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Prioritní osa 1 - Infrastruktura Konkurenceschopné, dostupné.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Nejčastější chyby při administraci projektů OPPP a OPPI.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Inkluzivní vzdělávání pro KPSVL Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Představení Centra pro regionální rozvoj České republiky Seminář pro SC 2.3 Rozvoj infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví Průběžná.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Školení žadatelů k výzvě č
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Podpora školství v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Projektová žádost a přílohy
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Seminář pro příjemce OPVK
Webová aplikace MS OLOMOUC.
Aplikace Monitorovací systém
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Brno, Ing. Petr Šústal, MPA
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Aplikace Monitorovací systém
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Představení Centra pro regionální rozvoj České republiky
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
ŘV ITI MAP ORP Ostrava Ostrava
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
6. Výzva „MAS SVITAVA – IROP – Podpora vzdělávání II.“
4.Výzva IROP MAS MB – Rozvoj cyklodopravy v obcích i mezi obcemi
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
1. výzva k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu „MAS Lípa pro venkov – IROP – Kulturní dědictví“ VAZBA NA VÝZVU.
Seminář pro žadatele IROP – Infrastruktura vzdělávání
IROP - Integrovaný regionální operační program
3. Výzva MAS Hustopečsko IROP Sociální byty
Seminář k 5. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář pro potenciální žadatele
Seminář k 3. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání - I
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 4. VÝZVA IROP –Infrastruktura ve vzdělávání
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář k 1. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Integrovaný regionální operační program
Seminář pro žadatele IROP výzva č
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
F4 – Podpora investic na založení nebo rozvoj nezemědělských činností
Cyklus malého projektu
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
4. Výzva MAS Střední Haná IROP Rozvoj Sociálních služeb a rozvoj komunitních center č. výzvy: 211/06_16_072/CLLD_16_01_074 Seminář pro žadatele 14.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE 4. VÝZVA IROP –Infrastruktura ve vzdělávání
Pracovní skupina Základní vzdělávání II.
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
VÝZVA Č. 4 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Transkript prezentace:

Seminář pro žadatele o dotaci 2. výzva Otevřené zahrady Jičínska z. s. IROP „Stabilizace sítě škol a rozvoj vzdělávacích zařízení“ Seminář pro žadatele o dotaci 3.12.2018 9:00

Program semináře Základní informace k výzvě Představení podporovaných aktivit Povinné přílohy žádosti o podporu Způsobilost výdajů Způsob hodnocení projektů Povinná publicita Webová aplikace IS KP14+

Základní informace k výzvě Typ výzvy: kolová výzva jednokolový systém hodnocení Alokace výzvy MAS (CZV): 3 850 000 Kč Míra podpory: 95 % Forma podpory: ex-post financování Území realizace: území MAS Otevřené zahrady Jičínska z. s. Časová způsobilost: 1. 1. 2014 – 30. 6. 2023 Udržitelnost: 5 let od proplacení platby

Základní informace k výzvě Maximální výše celkových způsobilých výdajů na 1 projekt: 2 000 000 Kč Minimální výše celkových způsobilých výdajů na 1 projekt: 200 000 Kč Datum a čas vyhlášení výzvy MAS : 1. 11. 2018 10:00 Datum a čas ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+ : 31. 1. 2019 16:00 Datum ukončení realizace projektu : 30. 6. 2023

Oprávnění žadatelé: Obce Organizace zřizované nebo zakládané obcemi Nestátní neziskové organizace Církve a církevní organizace Školy a školská zařízení v oblasti základního vzdělávání Další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit Nestátní neziskové organizace, církve a církevní organizace musí vykonávat činnost v oblasti práce s dětmi a mládeží, v oblasti školství, nebo v oblasti vzdělávání, školení a osvěty. Činnost musí být v zakladatelských dokumentech přesně zapsána. Hlavním účelem jejich činností není vytváření zisku. Dalšími subjekty, podílejícími se na realizaci vzdělávacích aktivit, jsou subjekty, které mají zapsanou volnou živnost č. 72 „mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti“.

Cílová skupina: Společné pro všechny Aktivity Osoby sociálně vyloučené Osoby ohrožené sociálním vyloučením Osoby se speciálními vzdělávacími potřebami Pedagogičtí pracovníci Pracovníci a dobrovolní pracovníci organizací působících v oblasti vzdělávání nebo asistenčních služeb Pro Aktivitu Infrastruktura základních škol Žáci (studenti) Pro Aktivitu Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Děti v předškolním vzděláváním Pracovníci a dobrovolní pracovníci organizací působících v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání dětí a mládeže Dospělí v dalším vzdělávání

Dokumenty závazné pro žadatele 1 / 2 Obecná pravidla - verze - 1.11 závazná pro všechny specifické cíle a výzvy IROP, platnost od 15.5.2018 ODKAZ: http://irop.mmr.cz/cs/Zadatele-a-prijemci/Dokumenty/Dokumenty/Obecna-Pravidla-pro-zadatele-a-prijemce/Obecna-Pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-aktualne-p/Obecna-pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-k-15-5-2 Specifická pravidla bližší specifikace náležitostí žádosti o dotaci je uvedena ve Specifických pravidlech výzvy č. 68 - verze 1.2, platnost od 3.5.2018 ODKAZ: http://www.irop.mmr.cz/cs/Vyzvy/Seznam/Vyzva-c-68-Zvysovani-kvality-a-dostupnosti-Infrast

Dokumenty závazné pro žadatele 2 / 2 Výzva MAS termín pro přijetí žádostí a realizaci projektu minimální a maximální výše způsobilých výdajů žadatelé, aktivity, povinné přílohy - kritéria pro hodnocení projektů (součást příloh výzvy) ODKAZ: https://www.otevrenezahrady.cz/vyzvyirop

Hlavní podporované aktivity Infrastruktura základních škol Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání

Zaměření aktivit výzvy: Aktivita - Infrastruktura základních škol Projektové žádosti musí být v souladu se Strategickým rámcem Místního akčního plánu (MAP) pro ORP Jičín Aktivita - Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Projektové žádosti musí být v souladu se Strategickým rámcem Místního akčního plánu (MAP) pro ORP Jičín nebo Krajského akčního plánu (KAP) pro Královéhradecký kraj

- Stavby a stavební práce spojené s vybudováním infrastruktury. Hlavní podporované aktivity: 85 % celkových způsobilých výdajů projektu Předmětem podpory nemůže být rekonstrukce stávajících budov pouze z důvodu nevyhovujícího technického stavu. Ve výzvě není možné financovat výstavbu nové ZŠ ve smyslu nového IZO. - Stavby a stavební práce spojené s vybudováním infrastruktury. Rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (včetně zabezpečení bezbariérovosti dle vyhlášky č. 398/2009 Sb. o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb), další stavební úpravy podle vyhlášky č. 398/2009 Sb. jsou způsobilým výdajem v hlavní aktivitě a žadatel popisuje potřebnost těchto úprav ve Studii proveditelnosti. Pokud je vzdělávací zařízení již bezbariérové a dostupnost výukových prostor bude zajištěna, žadatel popíše tento stav rovněž ve Studii proveditelnosti. Nákup pozemků a staveb (cena pozemku nesmí přesáhnout 10 % CZV). Pořízení vybavení budov a učeben. Pořízení kompenzačních pomůcek.

Způsobilé výdaje při zaměření projektu na aktivitu Infrastruktura základních škol Podpora staveb, stavebních úprav a pořízení vybavení za účelem zajištění dostatečné kapacity, sociální inkluze či rozvoje v oblasti cizích jazyků, technických a řemeslných oborů, přírodních věd a ve schopnosti práce s digitálními technologiemi. Podporovány budou například modernizace odborných učeben fyziky, chemie, cizích jazyků, IT oborů, přírodovědných a technických oborů. Způsobilé výdaje při zaměření projektu na aktivitu Infrastruktura pro zájmové a neformální vzdělávání mládeže Podpora stavebních úprav a pořízení vybavení pro rozvoj komunikace v cizích jazycích, v oblasti technických a řemeslných oborů, přírodních věd a ve schopnosti práce s digitálními technologiemi. Způsobilé výdaje při zaměření projektu na aktivitu Infrastruktura pro celoživotní vzdělávání Podpora stavebních úprav a pořízení vybavení za účelem zajištění dostatečné kapacity následného vzdělávání v souladu s potřebami regionálního trhu práce a podpora v oblastech rozvoje cizích jazyků technických a řemeslných oborů, přírodních věd a ve schopnosti práce s digitálními technologiemi.

demolice související s realizací projektu Vedlejší aktivity projektu: 15 % celkových způsobilých výdajů projektu demolice související s realizací projektu zeleň v okolí budov – preferenční kritérium ve věcném hodnocení ve výzvě MAS projektová dokumentace zabezpečení výstavby (technický dozor investora, BOZP, autorský dozor) pořízení služeb bezprostředně související s realizací projektu (příprava a realizace zadávacích a výběrových řízení, zpracování Studie proveditelnosti) povinná publicita (podle kap. 13 Obecných pravidel)

Povinné přílohy 1 / 3 Plná moc Zadávací a výběrová řízení Povinné přílohy žadatel nahrává na příslušné záložky žádosti o podporu v MS2014+. Do MS2014+ je možné nahrát dokument do velikosti 100 MB. Plná moc Zadávací a výběrová řízení Doklady o právní subjektivitě Výpis z rejstříku trestů – nerelevantní Studie proveditelnosti Doklad o prokázání právních vztahů k majetku, který je předmětem projektu Územní rozhodnutí nebo územní souhlas nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující územní řízení 8. Žádost o stavební povolení nebo ohlášení, případně stavební povolení nebo souhlas s provedením ohlášeného stavebního záměru nebo veřejnoprávní smlouva nahrazující stavební povolení

Povinné přílohy 2 / 3 9. Projektová dokumentace pro vydání stavebního povolení nebo pro ohlášení stavby 10. Položkový rozpočet stavby 11. Výpočet čistých jiných finančních příjmů 12. Čestné prohlášení o skutečném majiteli 13. Pro aktivitu Infrastruktura základních škol - Výpis z Rejstříku škol a školských zařízení 14. Příloha MAS určená pro hodnocení věcného kritéria : Memorandum o spolupráci škol/školských zařízení s nestátními neziskovými institucemi a dalšími zařízeními spolupracujícími s dětmi a mládeží Pokud je některá povinná příloha žádosti o podporu pro žadatele nerelevantní, žadatel nahraje jako přílohu dokument, ve kterém uvede zdůvodnění nedoložení povinné přílohy.

Povinné přílohy – Studie proveditelnosti 3 / 3 Studie proveditelnosti slouží k posouzení realizovatelnosti a potřebnosti projektu. Údaje uváděné ve Studii proveditelnosti budou dále využity při vyplňování elektronického formuláře žádosti o dotaci v MS2014+. Studie proveditelnosti pro aktivitu Infrastruktura základních škol musí být zpracována podle osnovy uvedené v Příloze č. 4B Specifických pravidel. Studie proveditelnosti pro aktivitu Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání musí být zpracována podle osnovy uvedené v Příloze č. 4D Specifických pravidel. Osnova studie proveditelnosti Podrobný popis projektu Zdůvodnění potřebnosti realizace projektu Připravenost projektu k realizaci Management projektu a řízení lidských zdrojů Výstupy projektu Rekapitulace rozpočtu projektu Způsob stanovení cen do rozpočtu projektu Rizika v projektu Vliv projektu na horizontální kritéria Závěrečné hodnocení udržitelnosti projektu

Indikátory Nástroj pro měření cíle/plánu, postupu a dosažených efektů Indikátor výstupů = se závazkem, při nesplnění sankce (Nenaplnění či překročení vykazovaného indikátoru k určenému datu jeho naplnění může vést ke krácení nebo nevyplacení dotace. Jeho neudržení po dobu udržitelnosti může mít charakter porušení rozpočtové kázně s následkem finanční sankce.) Indikátory výstupu 5 00 00 - Počet podpořených vzdělávacích zařízení Povinný k výběru a k naplnění pro všechny projekty výzvy. Žadatel v žádosti o podporu vyplňuje cílovou hodnotu a datum, ke kterému se zavazuje ji naplnit. K naplnění cílové hodnoty indikátoru musí dojít nejpozději k datu ukončení realizace projektu

Způsobilé výdaje musí být vynaloženy v souladu s cíli programu a specifického cíle 4.1 musí přímo souviset s realizací projektu musí vzniknout a být vynaloženy v období od 1. 1. 2014 do data ukončení realizace projektu uvedeného v Rozhodnutí / Stanovení výdajů musí být doloženy průkaznými doklady (faktura, doklad o úhradě, předávací protokol, smlouvy s dodavateli a podobně) nesmí přesáhnout výši výdajů uvedenou v každé jednotlivé smlouvě uzavřené s dodavatelem, příp. jejích dodatcích Způsobilé výdaje (včetně jejich rozdělení na hlavní a vedlejší) i nezpůsobilé výdaje jsou podrobně popsány ve Specifických pravidlech.

Způsob hodnocení projektů 1/2 Hodnocení formálních náležitostí a přijatelnosti provádí pracovníci kanceláře Otevřené zahrady Jičínska (dále jen "OZJ") – max. délka je 30 dnů od ukončení příjmu žádostí. Žadatel má 5 kalendářních dnů na opravu chyb FN a P (oprava max.2x). Žadatel má 15 kalendářních dnů na odvolání proti rozhodnutí. Po uplynutí všech lhůt může do 1 měsíce nastat věcné hodnocení všech projektů ve výzvě, které provádí Výběrová komise MAS (max. délka hodnocení je do 40 pracovních dnů od ukončení kontroly FN a P). Žadatel má opět 15 kalendářních dnů na odvolání proti rozhodnutí. Rada spolku OZJ, jakožto rozhodovací orgán, vybírá projekty k realizaci a stanovuje výši alokace na projekty na základě návrhu výběrové komise do 20 pracovních dnů od ukončení věcného hodnocení. Vybrané žádosti jsou následně předány ke kontrole na CRR, které provede závěrečné ověření způsobilosti projektu.

Způsob hodnocení projektů 2/2 Postup hodnocení projektů je uveden v dokumentu Interní postupy MAS pro operační program IROP, kapitola 4. Hodnocení a výběr projektů. (viz https://www.otevrenezahrady.cz/vyzvyirop) Hodnotící kritéria jsou přílohou výzvy. Postup pro případ, že souhrnná alokace projektů, které splnily podmínky hodnocení, přesahuje celkovou alokaci, výzvy je uveden v dokumentu Interní postupy MAS pro operační program IROP, kapitola 4.3. (viz https://www.otevrenezahrady.cz/vyzvyirop) Žadatel má možnost podat žádost o přezkum hodnocení. Postup podání žádosti o přezkum je uveden v dokumentu Interní postupy MAS pro operační program IROP, kapitola 5. Přezkum hodnocení projektů.

Kritéria formálních náležitostí a přijatelnosti Kritéria formálních náležitostí – nenapravitelná Společná pro všechny aktivity: Žadatel nesplňuje definici oprávněného příjemce pro danou výzvu Statutární zástupce žadatele není trestně bezúhonný Projekt není v souladu s integrovanou SCLLD Specifické nenapravitelné kritérium pro aktivitu – Infrastruktura základních škol Projekt není v souladu s příslušným akčním plánem vzdělávání (MAP) Specifické nenapravitelné kritérium pro aktivitu – Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Projekt není v souladu s příslušným akčním plánem vzdělávání (MAP/KAP)

Kritéria formálních náležitostí a přijatelnosti Kritéria formálních náležitostí - napravitelná Žádost je v předepsané formě Žádost o podporu je podepsána oprávněným zástupcem žadatele Jsou doloženy všechny povinné přílohy a obsahově splňují náležitosti, požadované v dokumentaci k výzvě MAS Obecná kritéria přijatelnosti Projekt je v souladu s cíli a podporovanými aktivitami výzvy MAS Projekt je v souladu s výzvou MAS Projekt respektuje minimální a maximální hranici celkových způsobilých výdajů stanovených ve výzvě MAS Projekt respektuje limity způsobilých výdajů, pokud jsou stanoveny Výsledky projektu jsou udržitelné Projekt nemá negativní vliv na žádnou z horizontálních priorit IROP (udržitelný rozvoj, rovné příležitosti a zákaz diskriminace, rovnost mužů a žen) Potřebnost realizace projektu je odůvodněná

Kritéria formálních náležitostí a přijatelnosti 1/2 Specifická kritéria formálních náležitostí – napravitelná Společná pro všechny aktivity: Žadatel má zajištěnou administrativní, finanční a provozní kapacitu k realizaci a udržitelnosti projektu Pro Aktivitu Infrastruktura základních škol Projekt je v souladu s Dlouhodobým záměrem vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy ČR na období 2015 – 2020 Projekt není zaměřen na výstavbu nové školy Projekt nepodporuje opatření, která vedou k diskriminaci a segregaci marginalizovaných skupin, jako jsou romské děti a žáci a další děti a žáci s potřebou podpůrných opatření (děti a žáci se zdravotním postižením, zdravotním znevýhodněním a se sociálním znevýhodněním) Projekt nezískal podporu z Národního fondu pro podporu MŠ a ZŠ

Kritéria formálních náležitostí a přijatelnosti 2/2 Specifická kritéria formálních náležitostí – napravitelná Pro Aktivitu Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání Projekt prokazatelně řeší nedostatek kapacit v území Projekt nepodporuje opatření, která vedou k diskriminaci a segregaci marginalizovaných skupin, jako je romské obyvatelstvo a další osoby s potřebou podpůrných opatření (osoby se zdravotním postižením, zdravotním znevýhodněním a se sociálním znevýhodněním)

Kritéria věcného hodnocení Minimální počet bodů pro splnění věcného hodnocení je 50 bodů z celkových 100 bodů. Počet obyvatel obce/města, ve kterém se projekt realizuje (5/20/30 bodů) Projekt je zaměřen na více než jednu klíčovou kompetenci (5/10 bodů) Celkové způsobilé výdaje (CZV), ze kterých je stanovena dotace (2/5/7/10 bodů) Žadatel o podporu bude při realizaci projektu spolupracovat s dalšími ZŠ, nestátními neziskovými organizacemi, kulturními institucemi a dalšími zařízeními spolupracujícími s dětmi a mládeží - Žadatel doloží Přílohu výzvy č. 3. (0/15 bodů) Projekt řeší bezbariérovost (0/10 bodů) Projekt řeší využití výstupů v kalendářním roce (0/10/20 bodů) Projekt je zaměřen na vedlejší aktivitu – zeleň v okolí budov (0/5 bodů)

Kritéria závěrečného ověření Závěrečné ověření způsobilosti projektu provede CRR u integrovaných projektů CLLD, které MAS doporučí k financování, podle postupu uvedeného v kapitole 3.4 Obecných pravidel. Kritéria pro závěrečné ověření způsobilosti projektu jsou rozdělena na kritéria napravitelná a nenapravitelná. Pokud žádost o podporu nesplní byť jedno kritérium s příznakem „nenapravitelné“, je vyloučena z dalšího procesu hodnocení a „napravitelná“ kritéria nejsou hodnocena. V případě, že nemohou být vyhodnocena všechna nenapravitelná kritéria nebo jsou splněna a není splněno jedno či více napravitelných kritérií, bude žadatel vyzván k doplnění žádosti o podporu přes MS2014+. Postup pro doplnění je uvedený v Obecných pravidlech v kapitole 3.2.1. Výzva k doplnění žádosti. POZOR na kritéria závěrečného ověření způsobilosti ze strany CRR Více v dokumentu Specifická pravidla pro žadatele a příjemce dané výzvy kapitola č. 5.2 Hodnocení žádosti o podporu na CRR. - Bezbariérovost, fyzická dostupnost - Soulad s MAP (KAP) - Nediskriminace, nesegregace - Naplnění standardu konektivity - Projekt není zaměřen na výstavbu nové školy - Projekt není zaměřen na výstavbu nové budovy pro aktivity zájmového, neformálního nebo celoživotního vzdělávání - Projekt prokazatelně řeší nedostatek kapacit v území

Upozornění pro žadatele 1 / 2 Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti o podporu. Etapy projektu mohou být minimálně tříměsíční. Postupovat nejen v souladu se Specifickými pravidly, ale také s Obecnými pravidly pro žadatele a příjemce. Žádosti o podporu finalizovat v IS KP 14+ dříve než v posledních hodinách před ukončením příjmu žádostí ve výzvě. Nutné doložit všechny relevantní povinné přílohy k žádosti. Nutnost souladu údajů uváděných v žádosti o podporu v IS KP 14+ a v povinných přílohách k žádosti.

Upozornění pro žadatele 2 / 2 Hodnoty indikátorů musí odpovídat postupům stanoveným v metodických listech indikátorů, které jsou přílohou Specifických pravidel. Respektovat stanovená pravidla veřejné podpory. Úspěšný projekt musí nezbytně splňovat všechna obecná a specifická kritéria přijatelnosti.

Povinná publicita Po vydání právního aktu v průběhu realizace: Internetové stránky – zveřejnění stručného popisu projektu, jeho cíle, výsledky a informaci, že je na projekt poskytována finanční podpora z EU. Na internetových stránkách musí být umístěna loga EU a MMR ČR (viz. Kap. 13.3 Obecných pravidel) Příjemce umístí po zahájení realizace projektu na viditelném místě v místě realizace projektu plakát o minimální velikosti A3 (lze použít na výšku i na šířku). Na plakátu musí být uveden název projektu, hlavní cíl projektu a věta: Projekt <název projektu> je spolufinancován Evropskou unií Příjemce popisuje realizované formy publicity ve Zprávě o realizaci. Pro ověření publicity dokládá příjemce jako přílohu Zprávy o realizaci fotografie realizované publicity a screenshot (snímek obrazovky) webových stránek.

Webová aplikace IS KP 14+ HW a SW požadavky Webová aplikace pro žadatele o podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů (ESIF) v období 2014-2020: https://mseu.mssf.cz/ HW a SW požadavky Na výše uvedených stránkách v podkapitole HW a SW požadavky jsou uvedeny veškeré podrobnosti, které souvisejí se správným chodem této aplikace na Vašem počítači.

Zde jsou uvedeny vybrané odpovědi na nejčastěji pokládané dotazy: Pro bezproblémový chod doporučujeme nejnovější verzi prohlížeče INTERNET EXPLORER. K podepsání úloh je vyžadován kvalifikovaný elektronický podpis. Aby bylo možné úlohy podepsat, je nutné mít na počítači nainstalovanou aplikaci MS Silverlight a balíček TescoSW Elevated TrustTool, který slouží pro přístup k podpisovým certifikátům. Instalační balíček TescoSW Elevated TrustTool naleznete v MS2014+ na záložce HW a SW požadavky. Na záložce „FAQ“ (podzáložka „FAQ elektronický podpis“) jsou k dispozici principy práce s certifikáty – příručka: Uživatelská příručka IS KP 14+

Prostřednictvím IS KP 14+ probíhá podání Žádost o podporu, Žádost o platbu - průběžná, závěrečná. Zpráva o realizaci - průběžná, závěrečná (ZoR se v IS KP 14+ zobrazí po schválení právního aktu, depeše s upozorněním na blížící se termín podání). Žádost o změnu - ze strany příjemce i ze strany CRR (ŘO). Zprávy o udržitelnosti projektu - za každý rok - průběžná i závěrečná. Doporučujeme si v IS KP 14+ nastavit notifikace na telefon nebo e-mail, kde budete informováni o události/změně stavu projektu či o případných výzvách k doplnění/vysvětlení. Depeše se považuje za doručenou dnem odeslání, nikoli dnem přečtení. Podání všech dokumentů je pouze elektronické prostřednictvím IS KP 14+! Komunikace s CRR/ŘO IROP po podání projektové žádosti bude probíhat pouze prostřednictvím depeší (zpráv) přes systém IS KP14+!

Otevřené zahrady Jičínska z. s. Děkujeme za pozornost.