Živé organismy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

ORGANICKÉ LÁTKY + KYSLÍK
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
ROSTLINY.
Živá a neživá příroda 3. ročník
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ŽIVOČICHOVÉ.
Rostliny VY_52_INOVACE_10 pro 5. ročník ZŠ
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Projevy.
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Podmínky života na Zemi
Živá příroda.
LES ŘASY.
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Zpracovala Jitka Ciprová
Co jsme již poznali.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Fotosyntéza a dýchání Fotosyntéza Dýchání
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života - Vzduch Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Společné znaky rostlin.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorHana Krejčová Datum NázevVY_52_INOVACE_32_rostliny Ročník3. Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Fotosyntéza Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): 06/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve čtvrtém.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
Stavba kvetoucí rostliny Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
ROSTLINY.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Rostliny.
Třídění přírodnin.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
Rostliny Společné znaky rostlin: Vyživují se. Dýchají a vylučují.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Třídění živých organismů
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ROSTLINY - ŘASY Přírodopis VI..
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
Rostliny a houby našich lesů  ŘASY - nejjednoduší rostliny.
Rostliny - význam a jejich dělení.
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Živá příroda.
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Podmínky života na Zemi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Živé organismy

Všechny živé organismy potřebují: dýchat přijímat vodu a potravu vylučovat odpadní látky rozmnožovat se růst a vyvíjet se

ROSTLINY KVETOUCÍ NEKVETOUCÍ DŘEVINY BYLINY STROMY KEŘE POKRAČUJ

ŠÍPKOVÝ KEŘ ZPĚT

MECH ZPĚT

ZPĚT

ZPĚT

DÝCHÁNÍ ROSTLIN rostliny dýchají kyslík a vylučují oxid uhličitý

VÝŽIVA rostliny přijímají vodu a živiny svými kořeny

Zelené rostliny jsou jediným zdrojem kyslíku na naší planetě. při výživě rostliny přeměňují látky, které jsou součástí neživé přírody na látky, které jsou součástí živé přírody světlo oxid uhličitý zelené barvivo voda, živiny

ZDROJE http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Sipkovy_ker.jpg obrázky z galerie http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Coastal_redwood.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Creeping_butercup_close_800.jpg