Esejisticko-prezentační soutěž pro studenty středních škol „V Olomouckém kraji jsem doma. A vždycky budu!“ 8. ročník Téma: média změnila svět. Mohou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kam se točí Tobě ?.
Advertisements

Úvodní konference projektu Úvodní konference projektu.
TEST 1. Kdo byl předchůdcem novin a kdy? 2. Které noviny patří k nejstarším v Evropě? 3. Zapamatovali jste si alespoň tři názvy dnešních nejvýznamnějších.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Jak na to, aniž bychom se zničili
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Prezentace Neoficiálních Klientských Internetových Stránek Společnosti DUHA.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
1 Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastZáklady informatiky a hardware DUMVY_32_INOVACE_ODB_521.
PROM Ě NY V HUDB Ě aneb HUDENÍ „ Ž ÁNRY“ & „STYLY“
Člověk se nědy zeptá proč...???
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_06 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
Ústecký parlament dětí a mládeže ( ÚPDM ). při DDM při DDM účast zástupců ze základních a středních škol účast zástupců ze základních a středních škol.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
VY_32_INOVACE_PSYM25860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Rodina a vzory Existují kladné vzory pro dnešní rodinu?
Přečti pořádně hlavně konec !!! a nepodváděj !! A hlavně si přečti konec, to nemá chybu, jsi na správném místě! Učitel filozofie jednoho dne přisel, do.
JAN WERICH CITÁTY S KAPKOU HUMORU A S PÍSNIČKOU.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Poutníci v Mladé Boleslavi –
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
Seriály Vypracovali: Marek Moštěk, Barbora Šebelová, VIII. D.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 Cvičení č. 3 1.Uplatnění „zdravého rozumu“ v OM.
Význam dané problematiky Výsledky, přínosy a pokračování Struktura práce, ukázka postupu ověřování vybrané hypotézy Nízký sociální status ► ageismus.
„náš školní časopis“ Gymnázium a Obchodní akademie, Orlová, p. o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
9. ročník Michaela Hantková
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Forum in Czech Republic
Občanská společnost Tato prezentace je doplněním výkladu učitele k tématu Občanská společnost. Prezentace obsahuje několik aktivit vhodných k procvičení,
Piktogram reklama logo
Kam se točí Tobě ?.
Julie Kadlecová ZŠ a MŠ Ludgeřovice
17. Listopad 1989.
Sociálně aktivizační služby
Marek Barták ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Kam se točí Tobě ?.
Kam se točí Tobě ?.
Transkript prezentace:

Esejisticko-prezentační soutěž pro studenty středních škol „V Olomouckém kraji jsem doma. A vždycky budu!“ 8. ročník Téma: média změnila svět. Mohou změnit i (charakter) člověka? Obchodní akademie a jš s právem sjz, Přerov, bartošova 24 soutěžní tým: Jana blAťáková, adriana misionová, 2. el

Položme si pár otázek… Zdá se Vám, že je svět pod nátlakem médií jiný? Změnil se k lepšímu, nebo k horšímu? Mění i člověka a jeho charakter? Je dobře, že média vznikla? Dávají nám nové možnosti? Nebo nám naopak jen ubírají čas?

Internet - bulvár Bulvární média se zaměřují především na emoce a nejnižší pudy adresátů. Jejich titulky jsou nepřehlédnutelné, aby upoutaly co největší pozornost. Uprchlická panika! Hovězí panika! Královský porod! Dotační podvod! Válka v Sýrii! Trumpa a Babiše spojují skandály! Čapí hnízdo!

Internet - cílená reklama

Televize - nejmocnější médium Televize je významné informační médium využívané též k reklamním účelům. Chrlí na nás informace prokládané častými reklamami. Už nám ani nepřipadá zvláštní, že reklama přeruší námi sledovaný film či seriál a snaží se nás manipulativně a podprahově o něčem přesvědčit, k něčemu přimět, nejlépe ke koupi produktu z reklamy. Televize základní princip manipulace dovedla k dokonalosti.

Reklama na ticho Často reklamy nedávají smysl a jsou naprosto hloupé a nudné. Kromě toho reklama přerušuje tok myšlenek, zaměstnává mysl, ruší a snižuje soustředěnost. Proto nám dovolte na závěr doporučit jednu reklamu: Reklamu na ticho od Pavla Habery a skupiny Team: https://www.youtube.com/watch?v=6EuY-5ttjRA

Ano, média mění i člověka Média mění nejen svět, ale i každého z nás, a proto je naše odpověď na otázku, zda média mohou změnit i charakter člověka, jednoznačně ANO. Ať už je Váš vztah k médiím jakýkoliv, jestli je odsuzujete, nebo nimi naopak žijete jako většina mladé populace – teenageři, jejich nezastupitelnou rolí a velkou zásluhou je to, že nás pružně informují o aktuálním dění, že díky nim jsme neustále in – v obraze. Touto prezentací jsme chtěly poukázat na škodlivost a zároveň užitečné využití médií. Doufáme, že se nám to povedlo a že Vás naše prezentace nenudila. Děkujeme za pozornost.

ZDroje https://cs.wikipedia.org/wiki/Reklama https://cs.wikipedia.org/wiki/Televizn%C3%AD_reklama https://www.lupa.cz/clanky/reklama-v-televizi-nefunguje/ http://www.cesky-jazyk.cz/slohovky/uvahy/vliv-medii-na-cloveka.html#axzz5hQaBlLvv https://www.youtube.com/watch?v=mPQBvRRvccM https://www.youtube.com/watch?v=6EuY-5ttjRA https://www.google.com/search?q=uprchl%C3%ADci&rlz=1C1AVFC_enCZ751CZ751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjv9tTs5YbhAhVNLVAKH cvbCpgQ_AUIDigB&biw=1920&bih=937#imgrc=VW6T372AN4lNuM: https://www.google.com/search?rlz=1C1AVFC_enCZ751CZ751&biw=1920&bih=888&tbm=isch&sa=1&ei=7_2MXJaKG8u91fAPnfuDgAg&q=trump+a+babi %C5%A1&oq=trump+a+&gs_l=img.1.0.0l4j0i30l4j0i8i30l2.353561.355207..356743...0.0..0.96.620.8......0....1..gws-wiz-img.y4Q4elBjya4#imgrc=UpsPFe5yruMcHM: https://www.google.com/search?rlz=1C1AVFC_enCZ751CZ751&biw=1920&bih=937&tbm=isch&sa=1&ei=eAaNXK- dCKmX1fAPxZaAuA4&q=kr%C3%A1lovsk%C3%A1+rodina&oq=kr%C3%A1lovsk%C3%A1+rodina&gs_l=img.3..0l4j0i5i30l6.5911.11514..12007...0.0..0.99.1142.16. .....0....1..gws-wiz-img.O83v0_RnMe8#imgrc=cAro936tLa3K_M: https://www.google.com/search?rlz=1C1AVFC_enCZ751CZ751&biw=1920&bih=888&tbm=isch&sa=1&ei=IgeNXJ3KFajBlwT1xIb4CA&q=%C4%8Dap%C3%A D+hn%C3%ADzdo&oq=%C4%8Dap%C3%AD+hn%C3%ADzdo&gs_l=img.3..0l10.11799.15051..15380...0.0..0.71.717.11......0....1..gws-wiz- img.6zksL5JXGhA#imgrc=1kzkApWy-HReiM: