Interaktivní test z fyziky – 6. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Digitalizace výuky Příjemce
Matematika Objemy těles.
Jednotky objemu 1 Základní jednotky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
Převody jednotek Jednotky délky.
Dopravní situace 16 křižovatka Jungmannova - Kollárova Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Hustota
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Dopravní situace 4 křižovatka Růžová – U Parku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Tělesa –testy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
Tělesa –Válec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Objemové jednotky a jejich převody
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Optika – polostín, plný stín a vržený stín
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Interaktivní test na změny skupenství látek
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Zrakové vnímání Variabilní hra
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Optika – vznik světelných svazků
Optika – vznik světelných svazků
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Počítáme se žížalou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VY_32_INOVACE_
Interaktivní test ze znalostí vnitřní energie a tepla
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
křižovatka Strážovská
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Soubor interaktivních her z matematiky I.
Převody jednotek délky - 2.část
Interaktivní testy ze znalostí fyziky
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Převody jednotek objemu − 2. část
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Zrakové vnímání 6 Variabilní hra
Animace vzájemného blokování dvou stykačů
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II.
Převody jednotek – 2. část
Prvouka – Sídliště Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Půjdem spolu do Betléma…
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Transkript prezentace:

Interaktivní test z fyziky – 6. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Základní jednotka délky je: A) milimetr B) kilometr C) centimetr D) metr A B C D Zapněte zvuk!

Který příklad je správný? A) 5 m 8 dm = 5,08 m B) 6 dm 9 mm = 69 mm C) 7,5 m = 7 500 mm D) 10 km 35 m = 1035 m A B C D

Urči délku tělesa. A B C D mm 10 15 20 25 30 35 40 45 29 mm 32 mm

Vypočti průměrnou délku. Tři žáci měřili desku stolu. Žák A naměřil délku stolu 1350 mm. Žák B naměřil délku stolu 1355 mm. Žák C naměřil délku stolu 1360 mm. Žák D naměřil délku stolu 1365 mm. Průměrná délka stolu je: 1357,5 mm 1360 mm 1356 mm 1356,5 mm A B C D

Tloušťka všech listů knihy, která má dohromady 200 stránek, je 10,5 mm Tloušťka všech listů knihy, která má dohromady 200 stránek, je 10,5 mm. Urči tloušťku jednoho listu. 0,0221 mm 0,0331 mm 0,0432 mm 0,0525 mm A B C D

Vedlejší jednotka objemu v soustavě SI je: 3 1 dm 3 1 cm 3 1 litr A B C D

Který z následujících příkladů je správný? 3 3 A ‒ 3 m = 300 000 cm B ‒ 8 dm = 0,008 m C ‒ 5 m = 0,005 dm D ‒ 7 dm = 700 cm 3 3 3 3 3 3 A B C D

Kolik ml je v odměrném válci? 100 125 75 76 ml 77 ml 85 ml 80 ml A B C D

Kapalné těleso: A B C D A) má vlastní tvar i objem B) má vlastní objem a proměnný tvar C) má vlastní tvar a nemá vlastní objem D) nemá vlastní tvar ani objem A B C D

Která z uvedených těles mají vlastní tvar i objem? A) všechna tělesa B) kapalné těleso C) plynné těleso D) pevné těleso A B C D

Která látka z následujících pevných látek je amorfní? A) vosk B) ocel C) kuchyňská sůl D) led A B C D

Vyučující má možnost si změnit otázky podle aktuálního stavu učiva a předmětu. Kliknutím na text otázky lze otázku odstranit a napsat novou. Kliknutím na symbol je možno jej posunout a změnit tak umístění správné varianty.