20.1 Malá násobilka - násobení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
13.1 Pedosféra Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Zeměpis Autor: Mgr. Lenka Hrdá Pedosféra.
Advertisements

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková ČÍSLOVKY DEVÍTINÁSOBNĚ KOLIKERÝ JEDNI TROJÍ TOLIK KOLIK NIC SEDMKRÁT.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
96.1 Sms,
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Kolik zbyde?
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sčítání a odčítání mnohočlenů jednočlen 3x 2 4y5z 3 4x 2 y + -5x 3 x.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
16.1 Dokument v digitální podobě
Lichoběžník Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika
Elektronická učebnice - II
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost POZNÁVÁME RODINU
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Početní operace v oboru přirozených čísel
JARO? LÉTO? ZIMA? PODZIM? ROČNÍ OBDOBÍ
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 1. Co je nejmenší?
56.1 Goniometrické funkce a jejich vlastnosti I.
1. Čím se liší pohyby těchto těles?
1. Křížovka Věci, která má tvar, rozměr, říkáme
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7
Elektronická učebnice - II
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
Kolik zbyde? Když sníš půlku koláče? Když sníš čtvrtku koláče?
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8
Násobíme, dělíme 3 2 Druháci a matematika 18
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Násobení a dělení číslem 5
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
11.1 Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
46.1 Podobnost C´ B´ A´ C Změř úsečky a zapiš jejich délky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_36_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TEMA:
Kde najdu informaci o teplotě tání a varu různých látek?
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
2.1 DESETINNÁ ČÍSLA Sčítáme 0,123 Odčítáme 11,9 12,04 - 8,69 3,2066
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
34.1 Obecná pravidla pro mocniny s přirozeným mocnitelem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
27.1 Vlastnosti a konstrukce lichoběžníků I.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_13 TÉMA: Násobení
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
5.1 Místo, kde žijeme – ČESKÁ REPUBLIKA
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
14.1 Objem krychle a kvádru Zdroje:
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Transkript prezentace:

20.1 Malá násobilka - násobení Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.1 Malá násobilka - násobení Děti jely na výlet a nastupovaly po 4 do vagónku malého vláčku. Obsadily 3 vagónky. Kolik dětí bylo celkem ve všech vagónkách? 4 + 4 + 4 = ____ 3 krát 4 = ____ 3 . 4 = ____ Ve všech vagónkách bylo celkem ____ dětí. http://www.mamaaja.cz/mamaajaUserFilesCZ/Image/deti_kreslene.jpg Autor: Mgr. Dana Krenková

20.2 Co už víš? 2, 4, 6, 8, ___, ___, ___, ___, ___, ___. Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.2 Co už víš? Pokračuj v řadě. 2, 4, 6, 8, ___, ___, ___, ___, ___, ___. 20, 18, 16, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___. 3, 6, 9, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___. 4, 8, 12, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___. 5, 10, 15, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___.

Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.3 Nové termíny a názvy Úlohy, ve kterých musíme opakovaně přičítat stejné číslo, řešíme n á s o b e n í m. Vypočítej sčítáním i násobením, kolik je to květin. 3 + 3 + 3 = ______ 3 . 3 = ______ 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = ______ 5 . 2 = ______

20.4 Co si řekneme nového? 2 1 . 2 = ___ 2 + 2 2 . 2 = ___ Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.4 Co si řekneme nového? činitel činitel součin 2 1 . 2 = ___ 2 + 2 2 . 2 = ___ 2 + 2 + 2 3 . 2 = ___ 2 + 2 + 2 + 2 4 . 2 = ___ Násobky dvou vyznač červeně.

20.5 Procvičení a příklady 2 + ___ + ___ = ___ 3 . ___ = ___ Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.5 Procvičení a příklady Zapiš jako sčítání i jako násobení. 2 + ___ + ___ = ___ 3 . ___ = ___ 3 + ___ + ___ + ___ = ___ ___ . ___ = ___ Procvičuj. 2 . 2 = ____ 6 . 2 = ____ 3 . 2 = ____ 7 . 2 = ____ 3 páry ponožek 3.2=___ 3 páry je ___ kusů. 4 páry bot ________ 4 páry je ___ kusů. 1 pár rukavic ________ 1 pár jsou ___ kusy. 7 párů náušnic ________ 7 párů je ___ kusů.

Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.6 Něco navíc pro šikovné Číslo zvětšíme dvakrát, jestliže ho násobíme dvěma. číslo 4 10 6 2 8 3 9 1 7 2x více Doplň znaménko < nebo >. V lese bylo 6 řad po 2 stromech. Kolik stromů bylo v lese celkem? řad____ stromů v řadě____ Stromů celkem. Vypočítej.________________ Napiš odpověď:_________________________ ______________________________________ 2 . 2 ____ 3 . 2 6 . 2 ____ 5 . 2 3 . 2 ____ 4 . 2 8 . 2 ____ 1 . 2 7 . 2 ____ 8 . 2

20.7 CLIL 4 . 2 = 8 four multiplied by two is eight Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 20.7 CLIL 4 . 2 = 8 four multiplied by two is eight

20.8 Test znalostí Který výsledek je největší? 4 . 2 2 . 2 3 . 2 5 . 2 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 20.8 Test znalostí Který výsledek je největší? 4 . 2 2 . 2 3 . 2 5 . 2 7 párů rukavic je: 10 kusů 12 kusů 14 kusů 16 kusů Které číslo není násobek dvou? 9 18 6 10 4. Pokud číslo 9 dvakrát zvětšíme, vyjde číslo: 11 16 12 Správné odpovědi: d a c Test na známku

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Přírodopis 20.9 Použité zdroje, citace Kolektiv autorů. Matematika 6. Praha: Alter, 2006. Obrázky z databáze klipart. http://1.bp.blogspot.com/-ggU27pz3L4c/Th7umCa8W3I/AAAAAAAADlI/tasn0IqMRAw/s1600/%25C4%258D%25C3%25ADseln%25C3%25A1+osa.jpg http://www.mamaaja.cz/mamaajaUserFilesCZ/Image/deti_kreslene.jpg

20.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 07 – 12/2012 Ročník Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 20.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 07 – 12/2012 Ročník 2. ročník Klíčová slova Násobení dvěma, obor čísel 1 – 20. Anotace Prezentace popisující postup při násobení číslem 2.