Inovace VOV informace o projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Advertisements

Projekt: Vzdělávání ředitelů SŠ Kraje Vysočina Téma: Implementace ŠVP a jejich soulad se vzdělávacími potřebami KV Příspěvek: Daří se školám získávat zpětnou.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jaké je místo knihovny ve vzdělávacím procesu vysoké školy? Hana Landová SIC ČZU v Praze Celostátní porada vysokoškolských knihoven a 10. listopadu.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Září 2008Mgr. Lenka Schwarzová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu.
Tematické setkání KAP Ústeckého kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Partnerství Jihomoravského paktu zaměstnanosti pro podporu pracovního uplatnění mladých dospělých CZ /0.0/0.0/16_055/
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Ing. Kateřina Lichtenberková
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Gymnasium Jižní Město Praha
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
ÚVODNÍ KONFERENCE VOV EKONOMICKÁ SEKCE
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Centralizované rozvojové projekty 2017
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
vedoucí odd. pro kurikulum odborného vzdělávání
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Model intenzivní podpory
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské unie, Veřejné finance, Firemní.
Profesionalizace sociální práce v ČR
Model intenzivní podpory
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Model intenzivní podpory
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Inovace VOV informace o projektu Ladislav Pytloun, Česká zahradnická akademie Mělník http://www.vovcr.cz vov@fel.cvut.cz

Základní informace Koncepční projekt vyšších odborných škol Projekt v rámci OP VVV – MŠMT, č. 02 16 041 Úvodní konference projektu – 27.4.2018 na FEL ČVUT Praha Zahájení projektu – 1.5.2018 Hlavní organizační garant projektu – Ing. Marcela Davídková Antošová, CSc.  

Význam a přínos projektu Vytvoření návrhu koncepcí postavení VOV ve školském systému Síťování – navázání vzájemné spolupráce jednotlivých VOŠ a dalších partnerů Zvyšování kvality celé oblasti VOV – tvorba ODZ a MOOC  

Struktura projektu 7 klíčových aktivit (KA) Členění na 5 oblastí podle oborového zaměření VOŠ Žadatel za každou oblast + partner/partneři s finanční/bez finanční účasti (jednotlivé VOŠ dané odborné oblasti)

Základní informace Oblast humanitní Číslo:           CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_041/0008011 Žadatel:     Vyšší odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky PRIGO, s.r.o.    Oblast pedagogicko-sociální Číslo:           CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_041/0008052 Žadatel:     Svatojánská kolej – vyšší odborná škola pedagogická  Oblast technická Číslo:           CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_041/0008047 Žadatel:     VOŠ informačních studií a SŠ elektrotechniky, multimédií a informatiky

Základní informace Oblast ekonomická Oblast zdravotnická Číslo:           CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_041/0008049 Žadatel:     Vyšší odborná škola, Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky EKONOM, o.p.s., Litoměřice Oblast zdravotnická Číslo:           CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_041/0008050 Žadatel:     Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Ostrava, příspěvková organizace

Partner projektu ČVUT v Praze úkoly partnera: podíl na řízení projektu kontaktní osoba: Ing. Tomáš Zeman, PhD. úkoly partnera: podíl na řízení projektu ODZ, MOOC spolupráce s VŠ vytvoření a průběžné vylepšování infrastruktury pro přípravu výukových objektů příprava databáze výstupů a technická finalizace tvorby materiálů podpora uživatelů při tvorbě výukových objektů

Klíčové aktivity projektu KA 1: Řízení projektu KA 2: Zvyšování úrovně výuky odborného cizího jazyka v oborech VOV s důrazem na tvorbu a využití otevřených digitálních zdrojů využitelných pro výuku odborného cizího jazyka Vytvoření minimálního znalostního standardu absolventů VOV v odborném cizím jazyce Tvorba ODZ využitelných pro výuku odborného cizího jazyka ve VOV, vytvoření MOOC pro výuku odborného cizího jazyka. KA 3: Zvyšování kvality odborného vzdělávání v oborech VOV s důrazem na tvorbu a využití otevřených digitálních zdrojů využitelných pro výuku odborných předmětů pro danou odbornou oblast Tvorba ODZ využitelných pro výuku odborných předmětů ve VOV Vytvoření MOOC pro odbornou výuku VOV KA 4: Modernizace metod hodnocení studentů VOŠ Vytvoření minimálního znalostního standardu absolventů VOV pro jednotlivé odborné oblasti/obory Nové metody hodnocení studentů a podpora odborné práce/odborné činnosti studentů VOV

Klíčové aktivity projektu KA 5: Inovace odborné praxe na VOV Inovace praxí ve vazbě na profesní uplatnění korespondující s vymezeným okruhem souvisejících povolání a očekávanými, zdůvodnitelnými potřebami pracovního trhu KA 6: Rozvoj dalšího vzdělávání na VOŠ Rozvoj předpokladů VOŠ realizovat vzdělávání dospělých Vytvoření MOOC pro učitele odborných předmětů na VOŠ KA 7: Analýza role VOV a návrh koncepce VOV ve školském systému České republiky Příprava analýzy role VOV při naplňování Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020 a dalších strategických dokumentů MŠMT při reflexi místa VOV mezi obory středního vzdělávání a profesně orientovanými bakalářskými programy, vytvoření MOOC pro učitele odborných předmětů na VOŠ Návrh obecné vize, koncepce a cílů VOV v dané odborné oblasti

Dosavadní průběh projektu Zahájení Ustavení osob pro konkrétní pozice Stanovení podrobného časového harmonogramu Příprava základních tvůrčích metodik zejména pro opakované činnosti Diskuse o systému pro MOOC Tvorba podpůrného SW pro řízení Tvorba metodik pro řídicí procesy Pořádání „kulatých stolů“ – pro každou odbornou oblast samostatně a pro všechny odborné oblasti v rámci jedné KA – nutnost vzájemné koordinace Vlastní tvorba ODZ, MOOC a koncepčních materiálů Monitoring stávajícího stavu

Řízení projektů v každé sekci - spolupráce cca 100 osob systém řízení založený na webové aplikaci (úkolovník) nejnáročnější na řízení - systém řízení tvorby ODZ nejnáročnější na tvorbu jsou MOOC kurzy

Projektový web

Projektový web

Děkuji za pozornost. http://www.vovcr.cz vov@fel.cvut.cz

KA 4 Modernizace metod hodnocení studentů VOŠ Podaktivity: Vytvoření minimálního znalostního standardu absolventů VOV pro jednotlivé odborné oblasti/obory Nové metody hodnocení studentů a podpora odborné práce/odborné činnosti studentů VOV

KA 4 Modernizace metod hodnocení studentů VOŠ Schůzky řešitelů KA 4 všech odborných oblastí Shoda v tématech: zohlednit možnost prostupnosti VOŠ x VŠ podpora soutěží vyšších odborných škol podpora konání studentských konferencí VOŠ absolventské práce – návrh na tvorbu nového hodnocení vytvoření minimálního znalostního standardu absolventa VOŠ – tj. inovace znalostního standardu jako východisko k tvorbě pro další KA organizovat průběžné informativní schůzky řešitelů KA 4, informování se o dosavadní práci, sdílení poznatků

KA 4 Modernizace metod hodnocení studentů VOŠ Aktuální činnost v rámci KA 4 v technické oblasti: Problematika ECTS Statistické šetření o kreditním systému v TECH a ZEM VOŠ, výsledky dotazníku Tvorba minimálního znalostního standardu absolventů VOŠ v TECH