Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Advertisements

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Mechanické vlastnosti plynů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
PROCVIČOVACÍ HUDEBNÍ TEST
Na každém snímku je jeden obrázek, který tam nepatří. Poznáš který?
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Soutěž pro dvě družstva
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
ČTVERCOVÁ SÍŤ Autorem materiálu a všech jeho částí, není - li uvedeno jinak, je RNDr.Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Najdi a přiřaď tělo k hlavě zvířete
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Kolik je...? Pracovní listy
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Body Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Porovnávání dvojice zlomků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat – návod pro použití Hru může hrát (test absolvovat) až osm družstev (hráčů). Kromě výpočtů může sehrát svoji roli i nejvhodněji zvolená strategie družstva. Družstvo (hráč) vybere políčko (otázku) s číslem od 1 do 12 z tabulky otázek. Po kliknutí na vybrané políčko se otevře soutěžní otázka. Po kliknutí na tlačítko „zpět“ se hra vrací na snímek s tabulkou otázek. Hru řídí porotce (učitel), jehož úkolem je přiřazovat do hracího plánu družstva, které danou otázku odpovědělo správně, body, a to kliknutím na políčko tabulky v barvě družstva (v pořadí od prvního k dalším). Možná i varianta s odčítáním bodů za nesprávné odpovědi. V případě nesprávné odpovědi může dostat možnost odpovědi další družstvo. Otázky volí družstva střídavě. Ve hře vítězí družstvo, které má po vyčerpání všech otázek nejvyšší počet získaných bodů. Při rovnosti rozhodne „rozstřel“. Hra se může oživit i tím, že družstvo, které první pozná, co je na obrázku pod čísly otázek, získá „bonusové“ body. Tyto však může při nesprávné odpovědi i ztratit. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Tabulka otázek Rozstřel Soutěžící (družstvo) č. 1: Soutěžící (družstvo) č. 2: 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8 9 10 11 12 9 10 11 12 1 2 3 4 Soutěžící (družstvo) č. 3: Soutěžící (družstvo) č. 4: 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8 5 6 7 8 9 10 11 12 9 10 11 12 9 10 11 12 Soutěžící (družstvo) č. 5: Soutěžící (družstvo) č. 6: 1 2 3 4 1 2 3 4 Obrázek 5 6 7 8 5 6 7 8 Rozstřel 9 10 11 12 9 10 11 12 Soutěžící (družstvo) č. 7: Soutěžící (družstvo) č. 8: 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8 9 10 11 12 9 10 11 12

 ;  ;  Otázka číslo 1: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 2: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 3: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 4: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 5: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 6: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 7: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 8: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 9: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 10: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 11: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

 ;  ;  Otázka číslo 12: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  ;  ;  Zpět

Jeden z nejpoužívanějších symbolů matematiky: znaménko „rovná se“ (rovnítko). (Jen trošku výrazněji graficky zpracované. ) Zpět

 Rozstřel: Zpět Doplň správný znak (  ;  ;  ): Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Správná odpověď:  Zpět

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Tabulka otázek: Rozstřel Obrázek Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-12-10]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-blackboard.html> <http://www.clker.com/clipart-style-equals.html>