Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objem a jeho měření.
Advertisements

Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
Měření objemu 6. ročník.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Měření objemu.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Matematika Objemy těles.
Fyzika 6. ročník Objem Anotace
Převody jednotek objemu - opakování
VÝPOČET HMOTNOSTI Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_03_B_2_Výpočet hmotnosti Téma: Fyzika.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek hmotnosti Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování objemu různých těles Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo.
HUSTOTA LÁTKY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_03_B_1_Hustota látky Téma: Fyzika 6. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Hustota Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování hustoty látek Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Prezentace slouží k zopakování naučeného učiva a k naučení nového učiva. Žák si nejprve formou otázek.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Převody jednotek délky Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
Objemové jednotky a jejich převody
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Zvuk a hudba.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Fyzika hrou-opakování I.
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Převody jednotek objemu
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
Měření fyzikálních veličin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Vlnění Vznik vlnění.
OBJEM Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_11_29.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Objem
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Listopad 2012 Ročník 6.
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Elektrické pole.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Fyzika hrou-opakování I.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Jednotky času Kalendář
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_FYZIKA
Vlastnosti těles a látek
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Převody jednotek objemu
Výpočty objemu krychle a kvádru
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Převody jednotek objemu
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Kateřina Bambasová Vytvořeno dne: 4.4.2013 Název: VY_32_INOVACE_2A_F6_6_Objem – jednotky, tělesa Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Téma: Objem Ročník: 6. ročník Klíčová slova: objem, měření ojemu, jednotky objemu

Materiál slouží k zopakování učiva o objemu, jeho jednotkách Materiál slouží k zopakování učiva o objemu, jeho jednotkách. Žáci se naučí počítat objem kvádru a krychle. Anotace

Jednotky Určování objemu těles

Odměrný válec Opakování Jak se jmenuje nádoba, pomocí které měříme objem kapalin? Odměrný válec Opakování

Jak se značí objem? V Opakování

Jaká je základní jednotka objemu? Metr krychlový Opakování

1 dm3 = 1 l 1 cm3 = 1 ml Další jednotky objemu

Převeď následující jednotky 250 ml = 0,25 l 0,4 l = 4 dl 2000 cm3 = 2 dm3 5 600 ml = 5,6 l 0,2 l = 200 ml 6,2 l = 620 cl Převeď následující jednotky

Do vět doplň nejvhodnější jednotky. Řidič osobního automobilu načerpal 30 … benzínu. Pračka spotřebuje na jedno praní 140 … vody. Do základů baráku je potřeba 25 … betonu. Na výlet mám s sebou termosku a v ní 1,5 … čaje. Dostal jsem injekci s 1, 5 … očkovací látky. Cisterna hasicího auta mí objem 8 … vody. Do vět doplň nejvhodnější jednotky.

Do vět doplň nejvhodnější jednotky. Řidič osobního automobilu načerpal 30 l benzínu. Pračka spotřebuje na jedno praní 140 l vody. Do základů baráku je potřeba 25 m3 betonu. Na výlet mám s sebou termosku a v ní 1,5 l čaje. Dostal jsem injekci s 1, 5 ml očkovací látky. Cisterna hasicího auta má objem 8 hl vody. Do vět doplň nejvhodnější jednotky.

Určování objemu kvádru c V = a . b . c b Určování objemu kvádru a

Určování objemu kvádru a = 5 cm, b = 3 cm, c = 6 cm V = a . b . c V = 5 . 3 . 6 V = 90 cm3 Určování objemu kvádru

Určování objemu krychle a V = a . a . a a Určování objemu krychle a

Určování objemu krychle a = 4 m V = a . a . a V = 4 . 4 . 4 V = 64 m3 Určování objemu krychle

20 cm3 Určování objemu těles 27 cm3 Urči objem kvádru, který má rozměry: a = 2 cm, b = 3 cm, c = 4 cm Urči objem krychle, která má rozměry: a = 3 cm 20 cm3 Určování objemu těles 27 cm3

JÁCHIM, František; TESAŘ, Jiří. Fyzika pro 6. ročník základní školy JÁCHIM, František; TESAŘ, Jiří. Fyzika pro 6. ročník základní školy. Praha: SPN, 2000, ISBN 80-7235- 076-5.cz/fyzika/prima.html galerie klipartů: www.office.microsoft.com Zdroje