Diagnostika palivové soustavy MPI
Kontrola tlaku paliva Benzín je z palivové nádrže dopravován palivovým čerpadlem přes palivový filtr do palivové lišty. Do lišty jsou napojeny elektromagnetické vstřikovací ventily. Tlak v palivové liště je regulován regulátorem tlaku na hodnotu o 3 bary vyšší, než je tlak vzduchu v sacím potrubí. Pro kontrolu tlaku připojíme tlakoměr k palivové liště.
Kontrola tlaku paliva Nízký tlak může být způsoben: Ucpaným palivovým filtrem Vadným palivovým čerpadlem Závadou regulátoru tlaku
Kontrola vstřikovacích ventilů MPI U nepřímého vstřikování benzínu se používají jednoduché elektromagnetické ventily. V klidové poloze je ventil uzavřen pružinkou. Po přivedení elektrického proudu do vinutí elektromagnetu se jehla ventilu nadzvedne a otevře průchod paliva do sacího potrubí.
Kontrola vstřikovacích ventilů MPI video k testování vstřikovačů zde Závada může nastat ve dvou oblastech: Vinutí elektromagnetu kontrolu lze provézt měřením elektrického odporu Zanešení nečistotami kontrolu provedeme porovnáním vstřikovaného množství na zkušebně Zároveň sledujeme kvalitu rozprášení
Zkouškové otázky Jakými způsoby lze kontrolovat vstřikovací ventily benzínových motorů? Jak probíhá měření tlaku paliva u systému MPI. Co může být příčinou nízkého tlaku paliva?