Autobusy … v dopravní špičce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Peru 2012 Marek Vavřina 1. Otázky, na které bych chtěl odpovědět Jaké byly mé důvody strávit semestr v zahraničí a proč jsem si zvolil zrovna Peru? Na.
Advertisements

Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
V 5:00 vyjeli současně z konečné stanice MHD autobusy s čísly 1 a 2. Každý další autobus s číslem 1 odjížděl.
Alžběta Trtková ČJ – SV  Projekt, který varuje zejména děti a dospívající před nástrahami internetu.  Projekt je pod záštitou Ministerstva školství,
MÉ STUDIUM 1.ROČNÍKU NA SPŠSE. První den školy Když jsem přišel na tuto školu první den Našel jsem si do jaké třídy mám jít a šel jsem. Když jsem našel.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov AUTOR: Hana Navrátilová NÁZEV: VY_32_INOVACE_DOPRAVNÍ VÝCHOVA_17.JÍZDA NA KOLE TEMA: JÍZDA NA KOLE ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_20_MA_Řešíme_slovní_ úlohy Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Rovnice a nerovnice Soustavy rovnic VY_32_INOVACE_RONE_04.
Anglie ADÉLA VITÁSKOVÁ BARBORA LEHNEROVÁ. CESTA DO ANGLIE  Sraz jsme měli na školním dvoře v 9 hodin rodiče se s námi rozloučili a vyjeli jsme. Jelo.
Jakub Stieranka, Michal Vlášek  Autobusové linky.
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Dagmar Šaflová Název:VY_32_INOVACE_PR Téma:Učíme se dopraní značky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
DOPRAVNÍ VÝCHOVA CESTUJEME V AUTOMOBILU AUTOSEDAČKA BEZPEČNOSTNÍ PÁSY CESTUJEME V DOPRAVNÍCH PROSTŘEDCÍCH CESTUJEME V AUTOMOBILU AUTOSEDAČKA BEZPEČNOSTNÍ.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Zajištění obsluhy všech uzlu dopravní sítě Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František.
ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICE Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová PANDYSE CHOULÍRYBYPLAVOULIDÉTANČÍ.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICEMI.
Slovní úlohy o společné práci
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_11_17_dopravní prostředky 6
Monitoring cyklistické dopravy - PRAHA
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Co znamena Byt silny ?.
Vůdcovství – leadership část 2.
Písně a jejich vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_11_PÍSNĚ A JEJICH VÝVOJ Téma:
Viki, Kači, Naty, Světlík, Káňa, Mara Terka, Domča, Bája, David
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Dělitelnost přirozených čísel
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Soustava rovnic Karel Mudra.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Poměr v základním tvaru.
VY_32_INOVACE_Pel_II_05 Rovnice – úlohy o společné práci
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (o směsích)
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
My se pádů nebojíme, my umíme létat!
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Slovní úlohy o společné práci stejný čas
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
SLOVNÍ ÚLOHY O SPOLEČNÉ PRÁCI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
– Vložení WordArtu a klipartu
Pravidla slušného chování
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Dělitelnost J. Šiřická Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_14 TÉMA: Vlastivěda4
, FlexiBee Developers Day 2015
Třebíč – chytrá mobilita
Slovní úlohy o společné práci
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Fenomén – Google Maps Secret Places
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
Člověk a jeho svět 3. ročník
Poměr v základním tvaru.
Soustava rovnic Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělitelnost přirozených čísel
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Vlastnosti látek − hustota
Slovní úlohy o společné práci − 3
ŘEŠENÍ SOUSTAVY ROVNIC DOSAZOVACÍ METODOU
Transkript prezentace:

Autobusy … v dopravní špičce

V prvním autobusu s kapacitou 20 míst k sezení jelo 25 osob, ve druhém s kapacitou 40 míst k sezení jelo 45 osob. Který autobus byl více „přeplněný“? Jak to vyjádřit?

11/4

Mikrobusem s kapacitou 12 míst k sezení, a autobusem, ve kterém je 48 míst k sezení, máme přepravit a) 65, b) 66 cestujících. Jak to udělat, aby oba byly stejně přeplněné?

Mikrobusem s kapacitou 12 míst k sezení, malým autobusem, ve kterém je 48 míst k sezení, a velkým autobusem se 60 místy k sezení máme přepravit a) 130, b) 121, c) 123 cestujících. Jak to udělat, aby všechny byly stejně přeplněné?

11/5