Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
PYRAMIDA Práce a energie
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_030_6TR_CJ Autor: Mgr. Renata Stalová.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Základní škola a mateřská škola Šaratice V/2 Inovace a zkvalitnění výuky VY_32_INOVACE_ Jméno autora: Mgr. Marcela Orságová Datum: leden 2012 Ročník: IV.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Shoda přísudku s podmětemNajdi podmět a podtrhni ho Jakého je rodu.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 14 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: říjen 2012 Ročník: 7. Vzdělávací.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník4. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová i i y y DRUHY PODMĚTU.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
92.1 Shoda přísudku s podmětem - několikanásobný podmět Slon, slonice a slůně se vydali k napajedlu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov V/2 – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VY_32_INOVACE_118 Jméno autora: Mgr.
Opakování č. 1 Vlastivěda 4. ročník
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_183 Tomáš Nový osmý opakování České republiky
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Označení materiálu:VY_32_INOVACE_ 09_Kosinová
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_145 Jméno autora: Mgr. Marcela Orságová Datum: listopad 2011 Ročník: IV., V. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Český jazyk III. – V. ročník Téma: Shoda přísudku s podmětem Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1996

Shoda přísudku s podmětem Cesta k pokladu 4. – 5. ročník

Metodický postup: Žáci jsou rozděleni do skupin a vylosují si svoji barvu – značky pro označení vlastního políčka. Jakmile je skupina na řadě, hodí a kostkou a podle počtu na kostce se posune o příslušný počet míst. Kliknutím na příslušné políčko si každá skupina postupně vybírá otázku. Pomocí interaktivního pera doplní správnou koncovku. (Odpověď může být i ústně, záleží na pokynech učitele). Kontrolu odpovědi získají kliknutím na políčko ? - informace. Kliknutím na políčko domeček se žáci dostanou zpět na hlavní stranu s výběrem otázek. Jestliže je odpověď správná, přidělí si k políčku svoji značku. V případě nesprávné odpovědi (nebo nedostatečné) políčko na hlavní straně připadne druhé skupině – ta má možnost se posunout. Pokud je políčko vzadu nic se neděje, pouze je označeno barvou druhé skupiny. Hra končí, jakmile se jedno družstvo dostane k pokladu. Pokud je hra dlouhá, učitel má možnost ukončit a vítězí družstvo s vyšším počtem políček. V celé hře jsou čtyři záchranné body, kdy políčko získá skupina, aniž by musela plnit úkol – tzv. Bonus.

Pomoz mi dostat se k pokladu.

Egypťané stavěl_ pyramidy. stavěli Egypťané stavěl_ pyramidy.

účastnili Olympijských her se ve starověkém Řecku účastnil_ pouze muži a chlapci.

Bonus. Nasbírej jich více.

Dívky se oblékal_ do těžkých šatů a kostýmů. oblékaly Dívky se oblékal_ do těžkých šatů a kostýmů.

Do minulého století vládl_ mořím plachetnice. vládly Do minulého století vládl_ mořím plachetnice.

Dřívější stroje pracoval_ na páru. pracovaly Dřívější stroje pracoval_ na páru.

Návštěvníci muzea měl_ radost z vystavovaných exponátů. měli Návštěvníci muzea měl_ radost z vystavovaných exponátů.

Malá koťata skotačil_ na trávě. skotačila Malá koťata skotačil_ na trávě.

Rytíři žil_ v dávných dobách. žili Rytíři žil_ v dávných dobách.

Předkové neuměl_ číst ani psát. neuměli Předkové neuměl_ číst ani psát.

Bonus. Nasbírej jich více.

Pravěké ženy musel_ udržovat oheň. musely Pravěké ženy musel_ udržovat oheň.

Jízdní kola v průběhu doby změnil_ tvar. změnila Jízdní kola v průběhu doby změnil_ tvar.

Diváci seděl_ na kamenných sedadlech. seděli Diváci seděl_ na kamenných sedadlech.

Ve vodě se objevil_ řasy. objevily Ve vodě se objevil_ řasy.

Rytíři nosil_ těžké brnění. nosili Rytíři nosil_ těžké brnění.

Piráti přepadával_ obchodní lodě. přepadávali Piráti přepadával_ obchodní lodě.

Všichni atleti se na olympiádu velmi připravoval_. připravovali Všichni atleti se na olympiádu velmi připravoval_.

Lovci nosil_ oděv ze zvířecích kůží. nosili Lovci nosil_ oděv ze zvířecích kůží.

Bonus. Nasbírej jich více.

První filmy byl_ černobílé a němé. byly První filmy byl_ černobílé a němé.

Děti předváděl_ život pravěkých lidí. předváděly Děti předváděl_ život pravěkých lidí.

Starověkých olympijských her se neúčastnil_ mužstva. neúčastnila Starověkých olympijských her se neúčastnil_ mužstva.

První motocykly měl_ parní motory. měly První motocykly měl_ parní motory.

Palmy nám poskytoval_ krásný stín. poskytovaly Palmy nám poskytoval_ krásný stín.

Chlapci lezl_ po stromech. lezli Chlapci lezl_ po stromech.

Mezi skalami protékal_ divoké řeky. protékaly Mezi skalami protékal_ divoké řeky.

Lvi se líně rozhlížel_ po výběhu. rozhlíželi Lvi se líně rozhlížel_ po výběhu.

rostly Na březích rostl_ vrby.

Hroši bojoval_ s krokodýly. bojovali Hroši bojoval_ s krokodýly.

Děvčata se díval_ na pohádku o princezně. dívala Děvčata se díval_ na pohádku o princezně.

Bonus. Nasbírej jich více.

Opice se ve svém pavilónu předváděl_. předváděly Opice se ve svém pavilónu předváděl_.

Rybáři vytáhl_ sítě plné ryb. vytáhli Rybáři vytáhl_ sítě plné ryb.

rozbila Okna se rozbil_.

Použité materiály: Obrázky – klipart: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/?CTT=97 [dostupné online, cit. 2011.11.02]