VY_52_INOVACE_Atmosféra a hydrosféra- kontrolní otázky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VODA 8. třída.
Advertisements

Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Abiotické podmínky života
vypracovala: Vendula skalová
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Voda a vzduch = základ života
VODA Lukáš Mráček, 2.L VOS a SPŠE Božetěchova 3, Olomouc.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Hydrosféra Filip Bordovský.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – hydrosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Voda a vzduch.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Hydrosféra oceánská voda
HYDROSFÉRA Hydrosféra = vodní obal Země
HYDROSFÉRA VODA NA ZEMI.
VY_32_INOVACE_13_VZDUCH Anotace Rozšíření poznatků o vzduchu Autor
ATMOSFÉRA.
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Voda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál shrnuje a opakuje dosavadní poznatky o vodě, jejích.
4.1 Voda a vzduch Atmosféra Hydrosféra - vzdušný obal Země
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Voda je jedna z nejdůležitejších látek na Zemi. Převážná část 97% tvoří oceány a moře (slaná voda). jezera a řeky tvoří 3% (sladká voda), a 2% tvoří.
Atmosféra Filip Bordovský.
HYDROSFÉRA VODNÍ OBAL ZEMĚ OCEÁNY A MOŘE LEDOVCE PODPOVRCHOVÁ VODA
Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Tento.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:NOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
VY_32_ INOVACE_ 11_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VODSTVO ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Krajina biosféra hydrosféra sociosféra.
Hydrosféra. obsah úvod skupenství vody výskyt vody v přírodě zásoby vody význam vody funkce vod použití vody oběh vody kontrolní otázky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
K oběhu vody dochází hlavně díky sluneční energii. Voda se vypařuje z oceánů, vodních toků a nádrží, ze zemského povrchu a z rostlin. Droboučké kapičky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Atmosféra Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_Inovace_
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Hydrosféra – test Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Anotace: Výklad nového učiva. Autor: Mgr.Eva Palovská,2011 Ověření ve výuce: 5. 3.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Atmosféra - test Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
K RAJINNÁ SFÉRA. obsah krajina krajinná sféra příroda přírodní krajinná sféra litosféra pedosféra hydrosféra atmosféra biosféra kontrolní otázky.
Hydrosféra = vodní obal Země, který je tvořen vodou – povrchovou – jezera, bažiny, rašeliniště, slatiniště – rybníky, přehradní nádrže – podpovrchovou.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace, Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Mlečice, příspěvková organizace Autor:
Země a život, vývoj života
NEŽIVÁ PŘÍRODA VLASTNOSTI VODY.
VY_52_INOVACE_10_Hlodavci- kontrolní otázky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Hydrosféra záliv podmořský svět jezero
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu: CZ. 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
DUM II. / 18. voda v přírodě Bc. Zdeněk Klíma.
VODA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Chemie 8. ročník
Stavba Země Anotace: Materiál je určen k výuce zeměpisu v 6. ročníku základní školy. Seznamuje žáky s pojmem krajinná sféra a se stavbou zemského tělesa.
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
VY_52_INOVACE_54_Životní prostředí ČR
VY_52_INOVACE_44_Pedosféra – učební text
KRAJINNÁ SFÉRA PŘÍRODNÍ SLOŽKA ČLOVĚKEM TVOŘENÁ SLOŽKA
VY_52_INOVACE-22_Životní projevy- kontrolní otázky
VY_32_INOVACE_
VY_52_INOVACE_Hydrosféra-učební text
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Hydrosféra – vody pevnin
Hydrosféra koloběh vody v přírodě
Hydrosféra – vodní obal země.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

VY_52_INOVACE_Atmosféra a hydrosféra- kontrolní otázky Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor VY_52_INOVACE_Atmosféra a hydrosféra- kontrolní otázky

HYDROSFÉRA: odpověz na otázky Kde najdu nejvíce sladké vody? Vodu s obsahem 1g minerálů na 1 l vody nazýváme……………… Na čem závisí výška hladiny spodní vody? Jak rozliším přehradu od rybníku a jezera? Na jakém principu pracují čističky odpadních vod? Proč je voda v oceánu slaná a ledovce ne? Vysvětli vznik pramenů, čištění a mineralizaci vody. Jak člověk ohrožuje podzemní vodu?

Atmosféra- odpověz na otázky Vyjmenuj druhy vodních srážek a jejich vznik. Z jakých plynů se skládá vzduch? Co vyrovnává poměr plynů v atmosféře? Proč jsme informováni o přízemním ozónu a ozónové vrstvě? Jak vzniká vítr? Vysvětli jak ovlivňují emise a imise sféry? Jak vzniká skleníkový jev?

Přiřaď názvy oblakům: Obr.1 Obr.2 Obr.3 Obr.4

Zdroje obrázků: Obr.1-http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Arctic_stratospheric_cloud.jpg Obr.2-http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Cumulus_cloud.jpg Obr.3-http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Wagga-Cumulonimbus.jpg Obr.4-http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Nov20-05-Nimbostratus.jpg