Pokročilé stavové diagramy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŘÍDÍCÍ STRUKTURY - PODMÍNKY
Advertisements

HTML Formuláře.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Úvod do html kódu. Roman Hendrich
SYSTÉM PŘERUŠENÍ U 68HC11.
Historie UML Bc. Lukáš Ščurek. Historie UML 70. léta Vznik prvních objektově orientovaných jazyků První objektově orientové metody anylýzy a návrhu Polovina.
OMO1 Cvičení 2 Ing. Monika Šimková.
Tvorba software Konceptuální modely. Konceptuální model (vodopádový) Formulace problému Analýza Programování Testování Užívání.
A4M33NMS Návrh a modelování softwarových systémů
Tato prezentace byla vytvořena
Programování PA - 2.
the Unified Modeling Language
Komunikační diagram (UML)
Podpora výuky a tvorby ER diagramu ve výukovém systému Barborka Petr Kopka VŠB – TU Ostrava, 2005.
Busines Object Relation Modeling Přednáška 8
Vizuální modelování Vlastnosti “Informace v obrázcích”
BOX - PLOT OA a VOŠ Příbram.
Elektromagnetická indukce
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
CSS – rámečky Mgr. Lenka Švancarová.
VĚTVENÍ (rozhodování). VĚTVENÍ – V PRAXI rozhodnutí při výběru školy výběr směru při cestě autem (na kole), výběr oběda za co utratit kapesné.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Modelovací jazyk UML. Jazyk UML je víceúčelový modelovací jazyk, který byl vyvinut speciálně pro účely softwarového inženýrství. Obsahuje formalizovaný.
Návrh a tvorba WWW Cvičení 3
Příklady jazyků Příklad 1: G=({S}, {0,1}, P, S)
Skupenství a vnitřní energie ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Souvislost změny vnitřní energie a změny skupenství tělesa. Souvislost změny.
Dokumentace objektů a zveřejnění funkcí
Moderní učitel.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA STROJNÍ ÚSTAV PŘÍSTROJOVÉ A ŘÍDICÍ TECHNIKY ODBOR AUTOMATICKÉHO ŘÍZENÍ A INŽENÝRSKÉ INFORMATIKY Aplikace objektově.
Algoritmizace a programování Vývojové diagramy - 03
10. Dynamické proměnné Dynamická proměnná se nezavádí deklarací proměnných, ale vzniká za běhu programu provedením speciálního příkazu. Nemá přidělen žádný.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Jan Smolík UML.
Multithread programming Java vs. OpenMP Pavel Zavoral Martin Kugler.
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Project informační systém E-Shop Jméno: Michal Straka Třída: 2.IT Rok: 2011/2012.
III. ročník – ošetřovatelství – prezenční III. ročník – ošetřovatelství. kombinované 259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Digitální technika Tematická oblast:Digitální technika Téma:Statické paměti RWM – RAM 2. část Ročník:3. Datum.
© Doc. Miniberger, BIVŠ UML modelování Webové služby představují sadu standardů umožňující komunikaci aplikací bez ohledu na platformu, na které jsou provozovány.
KUŽELOSEČKY Tečna elipsy. KUŽELOSEČKY Tečna elipsy.
Zemská stavba = jako vrstvy cibule = jako vrstvy vejce
LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY
Transportní úroveň Úvod do počítačových sítí Lekce 10 Ing. Jiří Ledvina, CSc.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
UML Jan Zachrla.
BPMN Business process modeling notation
David Osička OSI011 UML – přehled, notace VŠB - Technická univerzita Ostrava Fakulta elektrotechniky a Informatiky Katedra Informatiky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_67.
H u m a n r e s o u r c e s OD a implikace do oblasti HR - řízení lidských zdrojů Michaela Vojtková.
Matematika pro stavební obory 12. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Zdravotnický management
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
MAZUR, E. Peer Instruction: A User’s Manual. Prentice Hall.
Stropní konstrukce – III. část
Soustava lineárních nerovnic
Zdravotnický management
Instruktor lyžování praktikant jen pro vnitřní potřebu
Half-Sync/Half-Async
Busines Object Relation Modeling
Úvod do počítačových sítí
CNC - programování v ŘS Heidenhain iTNC 530
Zdravotnický management
Diagramy aktivit Michale Blaha, James Rumbaugh: Object-Oriented Modeling and Design with UML®, Second Edition, Pearson – Prentice Hall, 2005.
Diagramy stavů Michale Blaha, James Rumbaugh: Object-Oriented Modeling and Design with UML®, Second Edition, Pearson – Prentice Hall, 2005.
Přednášky z distribuovaných systémů
Monitor Object 1.
Transkript prezentace:

Pokročilé stavové diagramy Michale Blaha, James Rumbaugh: Object-Oriented Modeling and Design with UML®, Second Edition, Pearson – Prentice Hall, 2005

„Submachine“(poddiagram) Názav samostatného stavového diagramu Jméno stavu

„Submachine“ (poddiagram)

„Submachine“ (poddiagram) Vstoupí do defaultního stavu poddiagramu

„Submachine“ (poddiagram) Vystupuje z koncového stavu poddiagramu

Vnořený (nested) stav

Přechod z každého stavu vnořeného stavu Vnořený (nested) stav Přechod z každého stavu vnořeného stavu

Příklad – vnořený stav

Paralelismus - synchronizace

Paralelismus - synchronizace Čárkovanou čarou jsou znázorněna „paralelní vlákna“. Přechod do stavu „Ready to reset“ se uskuteční, až obě paralelní vlákna Dosáhnou svých koncových stavů. Pokud by existoval přechod z nějakého stavu vnořeného stavu do stavu externího, pak tento přechod znamená současné ukončení všech vláken vnořeného stavu.

Potlačený stav (stub state, supressed state) stm Vnější diagram stm Vnitřní diagram