Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1101 Sada 2 Čtení Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Identifikátor materiálu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT, 06 Anotace Žáci si ukáží jednotlivá zvířata. Pomocí animace k nim přiřadí správný název. Zopakují si zvuky, které jednotlivá zvířata vydávají. Tato stránka je interaktivní – ke každému zvířeti „přiletí“ uvedené citoslovce. Na další stránce již žáci používají místo obrázků slova – skládají celé věty. Autor Jan Reindl Speciální vzdělávací potřeby ADHD, dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, Autismus, MP Vzdělávací obor Období vytvoření materiálu Čtení Květen 2012 Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Inovace Díky novému softwaru je možné využívat rozšířených funkcí prezentace . Cílová skupina Žák – se středně těžkým mentálním postižením Stupeň a typ vzdělávání Základní škola speciální - 1. stupeň, 1. období, 2. období Typická věková skupina 1. – 6. ročník
Povídej o tom, co vidíš na obrázcích kráva pes ovečka kočka slepička oslík prasátko kačenka
Jak dělají jednotlivá zvířátka bůůů haf haf bééé mňau kokodák íá íá chro chro ga ga ga
Jak dělají jednotlivá zvířátka? Přiřaď. Kráva dělá Pejsek dělá Kočička dělá Ovečka dělá Slepička dělá Oslík dělá Prasátko dělá Kačenka dělá haf haf bůůů kokodák íá íá mňau ga ga ga bééé chro chro
Jak dělají jednotlivá zvířátka? Přiřaď. íá íá mňau ga ga ga bůůů
Jak dělají jednotlivá zvířátka? Přiřaď. chro chro kokodák bééé haf haf
Použité zdroje Microsoft Office - Klipart