Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANIMACE škol Šumperk, Slovníček pojmů „bruselština“ MAS – „místní akční skupina“ IROP – „integrovaný regionální operační program“ OP VVV –
Advertisements

Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Rozvoj a zdokonalení integrovaného diagnostického, informačního a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání Priorita 3 Rozvoj celoživotního.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Porada ředitelů SŠ Čerpání finančních prostředků ve školství z OP na období srpna 2015.
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Výzvy, možnosti a vize spolupráce škol a zaměstnavatelů Workshop KAP.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
 OP VVV, MŠMT ČR  Průběžná výzva – 3 vlny (r. 2016, 2018, 2020)  Úroveň reflektující potřeby území = Prolnutí s výstupy z MAP (2. vlna)  Alokace –
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Individuálně, ale společně a jinak
Radovan Výsmek PS Vzdělávání Zlín,
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Stručné představení projektu
Ing. Kateřina Lichtenberková
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ Registrační číslo: CZ /0.0/0.0/16_053/
Platformy projektu KAP LK
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Podpora krajského akčního plánování
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními

KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
Klíčová témata projektu
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Jednání Odborné pracovní skupiny MAP ORP Litvínov
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Aktuální informace o projektu IKAP
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
ZŠ KRNOV, Janáčkovo náměstí 17
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Šablony I a jejich realizace
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ II
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Místní akční plán rozvoje vzdělávání (MAP II) v kutnohorském regionu realizuje MAS Lípa pro venkov z.s. (leden.
Transkript prezentace:

Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11 „Šablony I.“ Jitka Kmentová CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

Gymnázium, Praha 5, Na Zatlance 11 čtyřleté všeobecné gymnázium 493 studentů, 56 učitelů 2 školní vzdělávací programy Objevovat a rozvíjet ALT Pozornost věnujeme mimo jiné rozvoji silných stránek a nadání. Centrum kariérového poradenství hl. města Prahy

OP VVV – ŠABLONY I projekt Podpora rozvoje Gymnázia Na Zatlance leden 2018 - prosinec 2019 číslo CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_042/0008095 Které šablony jsme využili personální vzdělávání

Které personální šablony jsme využili Speciální pedagog Kariérový poradce Koordinátor spolupráce školy se zaměstnavateli (vysokými školami) Školní asistent Sociální pedagog CLIL ve výuce ICT technik ve výuce Doučování

Zkušenosti se zavedení speciálního pedagoga Žáci s vadami zraku Žáci s vadami sluchu Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami Nadaní žáci

Zkušenosti se zavedením kariérového poradce Individuální konzultace se žáky Třídnické hodiny Semináře pro žáky i učitele Sdílení zkušeností s dalšími kariérovými poradci Centrum kariérového poradenství hl. města Prahy

Vzdělávání učitelů Kurs pro mentory Vzdělávání v oblasti rozvoje čtenářské gramotnosti Vzdělávání v oblasti ICT

Otazníky projektu? Administrativní zátěž učitelů i vedení školy (hrozba, že učitelé už do dalších podobných aktivit nebudou chtít vstupovat) Co bude po skončení projektu? Obstojíme při kontrolách?

Přínos projektu pro školu Možnost zavést ve škole nové pozice Možnost získat nové zkušenosti Možnost větší otevřenosti školy Možnost posílit individuální přístup k žákům Možnost vyzkoušet si tandemové učení (CLIL, technik ICT) Posílení spolupráce učitelů

Děkuji za pozornost CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283