NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, přísp. organ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Název školy:Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor:Monika.
Advertisements

CÉVY (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Znáš všechny odpovědi?. 1. OTÁZKA Co nám zajišťuje pohyb celého těla?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_12_Ryby,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: Př 8/17 Předmět: přírodopis Ročník: 8.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_27 II Oběhová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
OBOJŽIVELNÍCI ZNAKY, ANATOMIE. Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Michal Krtička Datum :
Anotace Prezentace je určena k seznámení a procvičování učiva „Trávicí soustava“. Žák má možnost názorně vidět systém této soustavy. Funkce jednotlivých.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Přírodopis – 8. ročník, Srdce
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_05_CÉVNÍ SOUSTAVA
Přírodopis – 7.ročník Ryby - Anatomie VY_32_INOVACE_
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_04_01_ žlázy s vnitřní sekrecí.
Výukový materiál VY_52_INOVACE_31_ opakování: list
Vytvořil: Mgr. Tomáš Kordula
Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_01_Vylučovací
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výstup: VY_52_INOVACE_PŘ.7.01
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
VY_32_INOVACE_09_28_Trávicí soustava
Přírodověda 5.tř. opakování
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Strunatci obratlovci.
MĚKKÝŠI 15. října 2013 VY_52_INOVACE_210213
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_05_oběhový systém
HMYZ STAVBA TĚLA.
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_soustava vylučovací
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Pavoukovci Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_26_Přehled členovců
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Oběhová soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Ptáci.
Opěrná soustava - kostra
4.Třída: Obojživelníci.
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ a MŠ Blatnice pod Sv. Ant.
Třída: RYBY.
PTÁCI (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Třída: PTÁCI.
Kmen: MĚKKÝŠI (Mollusca)
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Výukový materiál ZŠ Kovářov
Vytvořil: Mgr. Bc. Jan Šindelář
Rozmnožování a chov ryb
VY_52_INOVACE_19_01_trávicí soustava
Obojživelníci.
11 Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_KROUZKOVCI Název materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Nadtřída: ČELISTNATCI
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Korýši Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_28_Korýši-opakování
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, přísp. organ. AUTOR: Mgr. Libuše Widlová NÁZEV: VY_32_Inovace_15_Přírodopis 7. ročník TEMA: Ryby ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.1262

anotace Práce slouží k zopakování a upevnění znalostí o rybách, jejich stavbě těla V prvním úkolu doplní do textu fixem na tabuli vynechaná slova V druhém úkolu se rozhodnou o správnosti tvrzení a vyberou ANO nebo NE. Tento úkol mohou také vyznačovat na tabuli nebo může být zadán jako skupinová či samostatná práce.

Oporu těla ryb tvoří ______. Ryby dýchají _______ Oporu těla ryb tvoří ______. Ryby dýchají _______. _______ soustava začíná v dutině ústní, pokračuje hltanem,______,_________, střevem a končí______ otvorem. Vychlípením jícnu vznikl _______měchýř, který slouží k nadnášení ryb ve vodě. Cévní soustava je________. Krev obsahuje červené krevní barvivo zvané___________. Srdce je tvořeno jednou ____a jednou________. Obsahuje krev____________, kterou pak pumpuje do_____. Vylučovací soustava je tvořena_________. V ledvinách se vytváří_____. kostra žábrami Trávicí jícnem žaludkem řitním plynový uzavřená hemoglobin síní komorou odkysličenou žaber ledvinami moč

Odpovídej ANO NE Hřbetní ploutev kapra je párová. ANO NE Lebka chrání mozek. ANO NE Činnost všech orgánů řídí srdce ANO NE Cévní soustava ryb má 2 oběhy ANO NE Orgánem zraku je oko. ANO NE Vajíčka ryb se nazývají mlíčí. ANO NE Rozmnožování ryb se nazývá tření. ANO NE Plůdek se živí ze žloutkového vaku. ANO NE Všechny ryby se živí výhradně rostlinami ANO NE Žádná ryba nemá zuby ANO NE

Odpovídej ANO NE Hřbetní ploutev kapra je párová. NE Lebka chrání mozek. ANO Činnost všech orgánů řídí srdce NE Cévní soustava ryb má 2 oběhy NE Orgánem zraku je oko. ANO Vajíčka ryb se nazývají mlíčí. NE Rozmnožování ryb se nazývá tření. ANO Plůdek se živí ze žloutkového vaku. ANO Všechny ryby se živí výhradně rostlinami NE Žádná ryba nemá zuby NE

citace Text vytvořila autorka 29.11.2012