VY_32_INOVACE_12 12 Polní plodiny autor: Mgr. Soňa Kubíčková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
Advertisements

VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
Polní plodiny Filip Bordovský.
Hospodářské plodiny.
Mgr. Věra Vasiljevičová
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Prvouka, Jaro Autor: Mgr. Vendula Janešová Název materiálu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Ekosystém – pole Polní plodiny název: VY_32_INOVACE_02_Ekosystem_poleI škola: ZŠ a MŠ Komenského 103, Jilemnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
AutorMgr. Ludmila Eisová Vytvořeno dne20. března 2012 Odpilotováno dne26. března 2012ve tříděIII.A Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací oborPrvouka.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Lenka Němcová Název: VY_32_INOVACE_09_Př7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: čeleď bobovité.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_33_Přírodopis 7.ročník_Mákovité Téma: Mákovité CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: březen 2012.
VY_32_INOVACE_ Pa-PR_Celed Bobovite Mgr. Dita Papežová ZŠ Valašské Klobouky Čeleď Bobovité.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 32) Rozmanitost.
Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Věra Tupá Název šablonyVY_32_INOVACE POV Název DUMuPOV K.
20. Zemědělské plodiny PŘÍPRAVA POKRMŮ Eva Malovaná 2016.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
Živá a neživá příroda IV
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Rostliny z našeho okolí
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Petra MATYÁŠTÍKOVÁ Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
VY_52_INOVACE_70_Rostliny polí - učební text
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Slunečnice.
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_09_4. ročník _Podzim na polích
Hospodářské plodiny,luštěniny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VY_32_INOVACE_32_ Prvouka 3.ročník Pícniny, olejniny, textilní plodiny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
generativní rostlinné orgány
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Výukový materiál VY_52_INOVACE_26_OLEJNINY
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zemědělství.
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_20 20 Závěrečné opakování autor: Mgr. Jana Kobylková
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 08 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
VY_32_INOVACE_13 13 Litr – jednotka objemu autor: Mgr. Jana Kobylková
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_12 12 Polní plodiny autor: Mgr. Soňa Kubíčková identifikace: C1 - 12 třída: 3. předmět: Prvouka anotace: Procvičení a upevnění učiva o polních plodinách.

Užitkové rostliny, které pěstujeme na polích, nazýváme polní plodiny. Patří k nim: obilniny okopaniny luskoviny pícniny olejniny Textilní plodiny

Obilniny: ž i t o Dopište názvy obilnin

Okopaniny: Říkejte, co se vyrábí z brambor a co z řepy cukrovky.

Luskoviny: Plodem luskovin jsou bulvy - lusky. Opravte věty: Plodem luskovin jsou bulvy - lusky. Luskoviny pěstujeme - chováme pro semena. Semenům luskovin říkáme luštěniny - hlízy. Mezi luskoviny patří: hrách, fazol, slunečnice, čočka, sója.

Pícniny: Používají se ke krmení hospodářských zvířat. U nás se nejvíce pěstuje: jetel a vojtěška. Tyto rostliny nazýváme: Pícniny:

Olejniny: Olejniny jsou rostliny, z jejichž semen se získává olej. Je to například řepka olejka a slunečnice. Hádejte, co je na obrázku. (klikejte, obrázek se bude postupně odkrývat)

Textilní plodiny: L E N B A V L N Í K K O N O P Í K O P Ř I V A Jsou to rostliny, které pěstujeme pro výrobu vlákna, z něhož se potom vyrábějí textilie, látky, ale také lana a provazy. Je to například: L E N B A V L N Í K K O N O P Í K O P Ř I V A Z cizokrajných rostlin je to: kokosová palma, juka, agáve…

Spojte, co k sobě patří: okopaniny pícniny obilniny olejniny luskoviny textilní plodiny okopaniny pícniny obilniny

Použité ilustrace: galerie programu Microsoft PowerPoint www.office.microsoft.com