Proč kupovat DINEX produkty ?
Faktory výběru - Cena - Kvalita - Dostupnost - Zákaznický servis Faktory,které ovlivňují váš výběr: - Cena - Kvalita - Dostupnost - Zákaznický servis - Spolehlivost
AEM Produkty Tlumiče Izolační techniky Emisní technologie Uzavřené švy, zalisové ale i svařované jednotky.Vyrábíme ocelové i nerezové Izolační techniky Udržují požadovanou teplotu uvnitř nebo venku Emisní technologie Filtry částic,SCR katalyzátory, můžou být součástí našich tlumičů Flex.hadice a vlnovce Vyrábíme dobře známé D2S flex.trubky. Navíc jsme pro nové emisní aplikace vyvinuli flex.hadice D2S+ a D3S s nízkou propustností výfuk.plynů pro splnění požadavků EURO norem Držáky,kryty, Objímky tlumičů Vše je vyrobeno v našich závodech Spony Vyrábíme běžné spony i spony s nízkou propustností výfuk,plynů pro splnéní požadavků EURO norem Trubky Ohýbáme trubky od 22mm do 152.4 mm. Ocelové i nerezové
Dinex se odlišuje Porovnání s konkurenty – Co je důležité ? Dinex používá vnitřní a vnější trubku k podpoře flex.části,aby se předešlo její poškození Dinex používá nástroje s malým poloměrem pro ohýbání všech druhů trubek Dinex dává přednost ohýbání a minimalizuje použití svařování Dinex zámek je použit u 99% vyrobených tlumičů Dinex svařuje všechny vnitřní části na minimálně 50% spoje,aby eliminoval lámání Dinex používá speciálně upravenou ocel pro lepší odolnost proti korozi. Dinex preferuje jednu trubku od vstupu po vývod-lepší odolnost proti vibracím Dinex zesiluje vnitřní a vnější přepážky k získání pevnější konstrukce Porovnání s konkurenty – Co je důležité ?
Možné rozdíly mezi premium a E-line produkty Dinex 21705 E Line Dinex 21700 Premium 21705 E Line 21700 Ocel s úpravou Aluzinek 120 g/m Síla stěny trubky 1,5 Ukončení trubky V -
Atego flex.trubky, Premium (nerez), E-line (ocel aluzinek)
Kvalita - tlumiče Originál Volvo Dinex 80401 Konkurenční produkt Dinex E-line 80451
Kvalita - trubky Dinex 68241 Konkurenční trubka
Kvalita – trubky – Dinex vpravo
Kvalita - Spony Dinex spona Konkurenční produkt
Technologie flex.hadic D2S/D2S+
Mercedes EURO VI přední trubka ACTROS/AROX - Nerezová ocel EN 1.4301
Správné množství nanesených vzácných kovů (Pt, Pd, Rh) Nejdůležitější parametry pro dobře fungující diesel oxidační katalyzátor (DOC) Správné množství nanesených vzácných kovů (Pt, Pd, Rh) DULEŽITÉ!!! DOC bude fungovat i bez nanesených vzácných kovů,ale poškozuje DPF pokud je nainstalován. Všechna LCV od systémů EURO IV mají CDPF nebo DOC+DPF
Most important parameters for well functioning SCR system All exhaust system components has a high influence on well functioning system; Mixers, pipes, flex, nozzle pos., etc.