NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Evaluace v mateřské škole
P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Komunikační dovednosti
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Projekt empirického výzkumu
ZÁKLADNÍ INFORMACE O PROJEKTU: Ročník Téma všeobecné primární prevence Získané znalosti/ Získané dovednosti/ Žádoucí postoje žáků 6 Šikana a kyberšikana.
Jak se žilo na konci 18. století obyčejným lidem?
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
PhDr. Josef Duplinský, CSc. PhDr. Zuzana Hadj Moussová
zpětná vazba a hodnocení
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Základní kategorie ekonomie  Vztah ekonomie.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Motivačně aktivační poradenský program varianta pro pilotáž.
P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
K OMUNIKACE. K ONFLIKT Zkuste napsat, co je konflikt? (Jak vzniká? Jaké má znaky?) Platí, že konflikt = hádka? Jakým způsobem je možné konflikty.
Co mám dělat pokud chci pracovat v nadnárodní IT firmě?
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
IMK088b - Seminář kritiky a on-line publicistiky II. (dálkaři, JS 2010) Vyučující: Jan Miessler (pátky 26.2., 26.3., 23.4., 21.5.,
Zásady pro stanovování cíle PhDr. Milada Blažková 2014
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
Sociologie C 3. cvičení Tematická rekapitulace 2. cvičení - pojem paradigma a výzkumná paradigmata v sociologii – kvantitativní a kvalitativní metoda.
Rozvoj a vedení týmu.
Komunikace s rodiči.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Hodnocení pracovníků.
Cílená zpětná vazba Metody pro reflexi v EV.
Koučování a koučovací otázky
Distanční vzdělávání na VŠFS
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014
Sylabus V rámci PNV budeme řešit konkrétní úlohy a to z následujících oblastí: Nelineární úlohy Řešení nelineárních rovnic Numerická integrace Lineární.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Vnitřní výpověď. Co to je Stav člověka, který výpověď formálně nepodal, ale mentálně se rozloučil. Vnitřní výpověď je stav narušeného spojení člověka.
ARTETERAPIE.
KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
HISTORIE KOUČINKU A HLAVNÍ PŘEDSTAVITELÉ
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
PROCES UČENÍ V TEAMBUILDINGU
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
KOMUNIKACE 1.Obecné zásady úspěšné komunikace 2.Formy komunikace 3.Komunikace organizace jako celku.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
PATENTY ANEB CO DĚLAT, KDYŽ ČLOVĚKA NĚCO NAPADNE….
DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Umění ptát se Jitka Navrátilová, Ph.D
Koučink dětí a mladistvých
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Tradiční metodiky vývoje softwaru
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Východiska pro rozvoj kreativity
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
HARMONOGRAM SENIMÁŘŮ 2015/16
Výuka první pomoci v rámci sebeobranných systémů
Otázky pro průběžnou práci
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Tradiční metody vývoje softwaru
POSKYTOVÁNÍ A PŘIJÍMÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Transkript prezentace:

NÁSTROJE KOUČOVÁNÍ Milada Blažková 2013/14

Nástroje koučování vytváření vztahu- raport

Nástroje koučování otázky

Nástroje koučování aktivní naslouchání

Nástroje koučování poskytování a přijímání zpětné vazby

Nástroje koučování přerámování

Nástroje koučování zacházení s chybami „Chcete uspět? Zdvojnásobte počet svých neúspěchů!“ Thomas Watson – zakladatel IBM

Nástroje koučování návrhy řešení

Nástroje koučování mentální techniky Vizualizace Mentální techniky např. Anthony Robinse

Techniky dotazování technika zázračné změny cirkulární dotazování zhodnocení pozitiv reflektující tým externalizace problému „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“ Albert Einstein

Základy koučování – nástroje Shrnutí vytváření vztahu otázky aktivní naslouchání poskytování a přijímání zpětné vazby přerámování metamodel jazyka sdělení vzájemných očekávání zacházení s chybami návrhy řešení mentální techniky

Koučovací rozhovor Má pevná pravidla: na začátku je pracovní stanovení „zakázky“ - co přesně chce koučovaný řešit - „10“ - měřitelné popsaný výsledek jaký mám z rozhovoru užitek na konci - první krok řešení

Všichni vědí, že dělám, co mohu. Cvičení: Vytvořte k následujícím tvrzením otázky, abyste o těchto výrocích získali co nejvíce informací. Všichni vědí, že dělám, co mohu. Nutí mě, abych byl nekompromisní. Dle Haberleitner