Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Průběh běžného školního roku na naší skvělé škole.
Advertisements

Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
VY_32_INOVACE_ 04_ Lidé a čas Kalendář (SADA ČÍSLO 2)
Voda. V pátek probíhal na naší škole Den Země na téma Voda. Žáci druhého stupně soutěžili v mnoha soutěžích. Třída se vždy rozdělila na skupiny.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Inovace odborné praxe Harmonogram odborné praxe – Vypracoval: Lukáš Kummer.
VÁS SRDEČNĚ ZVE na své slavnostní OTEVŘENÍ 27.února 2012 v hodin Hradec Králové Pivovarské nádvoří.
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dni.
HEMODIALÝZA.
Třídní schůzky I. čtvrtletí
Adaptační kurz 1.A Veronika Bystrá Kristýna Kerberová
Jak napsat ročníkovou práci
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Otevírací doba: Pondělí -10h-17h Úterý –9h-17h Středa –10h-17h Čtvrtek -9h-17h Pátek -10h-17h Sobota neděle – Zavřeno!! Nabíráme křečky a jiné zvěrstvo.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Dny v týdnu úterý pondělí čtvrtek středa sobota pátek neděle
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
SPOLEČNĚ PRO ČISTÉ BRNO NA ULICI = JAKO DOMA VAŠE POLICIE.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_102.
Výchova divadlem v knihovně?? Proč ne. divadlo - forum studentská iniciativa týden života jedné knihovnice zásah divadlem Hanuš Hemola Národní knihovna.
Program KTV  Naši jubilanti  Co najdete na úřední desce  Hostinec „U Adamců“- vepřové hody  Pozvánka - vystoupení Pržňanky  Klub seniorů - Mikulášská.
Co se mi líbí a nelíbí ve škole
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Data mining telefonní ústředny Autor: Tomáš Bumba Vedoucí práce: Ing. Jan Jára, Ph.D.
Seminář k učitelské praxi 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Slovní úlohy Dělitelnost
VYTVOŘENÍ RODINNÉHO ROZPOČTU. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Úřední hodiny Obecního úřadu Březnice: Tel: Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek –
Košatý strom poznání vyrůstá z aktivity, tvořivosti a spolupráce všech.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Základní škola Karviná-Nové Město Cihelní 1666 tel./fax.: , Škola pro život CZ.1.07/1.4.00/ Druh.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Nabídka, vize, výstupy. Fyzika a stavební fyzika Základní motivační faktory Nabídky pro školy Souvislosti projektu Lidé.
Obsah 1. Odjezd 2. Hotel 3. Oficiální uvítání 4. Slovenská škola v Šal‘e 5. Šal‘a 6. Tvorba slovníku 7. Cyklo výlet 8. Výlet do Bratislavy 9. Odjezd.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA. Škola by měla začínat v 10:00 a končit by měla v 12:30. Abychom nemuseli vstávat tak brzo. A končila by dříve, abychom se mohli po.
Tenisový klub Písečná – závazná přihláška do tenisové školy
Rodičovská schůzka září 2017.
Heute Nachbarn, morgen Freunde – interkultureller Schüleraustasch
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Užití aritmetického průměru ve slovních úlohách
PYŽAMOVÝ DEN v MŠ a ZŠ KLOBOUKOVÝ DEN v MŠ a ZŠ
ŠKOLA PRO DEMOKRACII.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
GyTa de RIO Letní camp 2016.
Troufneš si? Uvítání, představení se. Nalákání na kvíz, budou odměny , ale největší odměnou je vlastní poznání. Budeme na to mít 10 minut. O jaké lidi.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
KALENDÁŘ.
Základní škola a Mateřská škola Sazovice
Dopravní řešení v územním plánování Úvod do cvičení předmětu DRUP
Vítáme Vás ve třídě 4.B .
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_25_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Závazná přihláška do Tenis & Padel školy Písečná:
Matematika s domácími mazlíčky
Anglický jazyk Bc. Renata Fehérová 
Vlastivěda – dějepisná část
Třídní schůzky
Julie Kadlecová ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková Projekt Karmelka Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková

Obsah: 1) úvod 2) zadání práce: a) část marketing b) část matematika 3) navržený formulář 4) průběh zjišťování 5) zhodnocení výsledků 6) zásoby

Úvod Dostali jsme za úkol sledovat týdenní návštěvnost školního obchodu Karmelka. Po týdnu sledování jsme došli k těmto závěrům.

Část marketing Na hodině obchodního provozu jsme dostali zadání, kde jsme si mohli vybrat zda budeme sledovat návštěvnost školního Kiosku nebo Karmelky po dobu jednoho týdne. Po dlouhém přemýšlení jsme si vybrali Karmelku, kde jsme učně po boku paních mistrových seznámili s naším projektem. A každý den jsme školní obchod Karmelka navštěvovali a sami si zapisovali průběžnou návštěvnost. Když týden skončil, projekt jsme odevzdali paní uč. Bělkové, která nám projekt zkontrolovala a porovnala ho s prací našich spolužáků, kteří pracovali v kiosku. Po zkontrolování našeho projektu jsme porovnávali práce a dostali jsme další úkoly.

ČÁST MATEMATIKA (NÁVŠTĚVNOST ZÁKAZNÍKŮ V JEDNOTLIVÝCH DNECH): Pondělí

Úterý

Středa

Čtvrtek

Pátek

NAVRŽENÝ FORMULÁŘ

Průběh zjišťování

ZHODNOCENÍ VÝSLEDKŮ Po týdenním zjišťování jsme dospěli k závěru, že největší návštěvnost je v pátek. Naopak nejmenší návštěvnost je v pondělí.

Závěr Práce byla pro nás obohacující. S výsledkem jsme spokojeni.