Konference AMSE 99 Jerusalém

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ivana FIALOVÁ Lékařská fakulta Ostravské univerzity v Ostravě.
Advertisements

Filozofická fakulta Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem Vítejte na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Přenos audio- video signálů z operačních sálů do učeben MUDr. Dalibor Janeček Ph.D. MUDr. Lukáš Lavička Prof. MUDr. Ivo Šlapák CSc.
1 Virtuální Univerzita třetího věku. 2 Seniorské vzdělávání Univerzita třetího věku (U3V) je součást Celoživotního vzdělávání, organizované veřejnými.
MATURITNÍ GENERÁLKA 2010 Jedinečná příležitost pro studenty i učitele středních škol připravit se na změnu maturitní zkoušky v roce 2011 tisková konference.
D OKTORSKÝ STUDIJNÍ PROGRAM NA LF UK V P LZNI Proděkan: prof. MUDr.Vladislav Třeška, DrSc. Referentka: Daniela Vyzrálová Kontakty: ,
Projekt střední školy stavební Jihlava Partneři: Vysočina Education Romsdal Videregående skole Godalen Videregående skole.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
TVORBA JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZKOUŠKY V OBORECH VZDĚLÁNÍ KATEGORIE E Romana Jezberová konference IPn NZZ Praha březen 2012.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
FULBRIGHTOVA STIPENDIA
PROJEKT „VZDĚLÁVÁNÍ V eGON CENTRU ORP VYŠKOV“
PRACOVNÍ SKUPINA KARDIOTECH
Senzory pro EZS.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
OSOBNÍ A PROFESNÍ PŘÍNOS STUDIJNÍCH NÁVŠTĚV
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Organizační formy výuky
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Příspěvek na konferenci
Informační systém MU z pohledu e-learningových nástrojů
3. Metody pedagogické diagnostiky
Program celoživotního učení Comenius
Univerzita Karlova v Praze Možnosti FREEMOVERS 13. října 2015
Nové obzory v eHealth a telemedicíně zkušenosti z cesty po USA 27. 8
Pedagogika školního sportu
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
VETERINÁRNÍ A FARMACEUTICKÁ UNIVERZITA BRNO
Lidský kapitál a investice do vzdělání: Teorie a praxe
Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář
Realizace akreditovaného Kurzu vysokoškolské pedagogiky
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2018 Gymnázium, Slov. nám. Podmitrov.cz
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Ústav znalectví a oceňování
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Centralizované rozvojové projekty 2017
Výuka magisterské psychologie dnes (včera, zítra)
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Koncepce rozvoje činnosti AV ČR
ZKOUŠKY CEMENTU teorie
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Prezentace Fakulty ekonomické ZČU v Plzni
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Doktorské studijní programy v biomedicíně
Prezentace NAEP INFORMAČNÍ SEMINÁŘ GRUNDTVIG
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
Microsoft Education education.microsoft.com.
Transkript prezentace:

Konference AMSE 99 Jerusalém 50 th Aniversary of the Hebrew University - Hadassah Medical School- 5.-7.9.99

Cíl konference - dialog, výměna zkušeností, kontakty LF Management LF a fakult. nemocnic Vztah akademických nemocnic a lék.fakult Rozpor mezi „produktivitou“ a kreativitou/vzděláváním? Management fakultních nemocnic. Kdo a jak má stát v čele klinik, oddělení? Lékaři jako manažeři a „leaders“ - sen nebo noční děs ? (J.Simpson, BAMM U.K.) Inform. pro studenty o AMSE1999

Věda, výzkum. Výchova dalších generací vědců - jak dál? Integrace základů vědecké přípravy do core-curricula. Obligatorní SVČ a SVK - Southampton Ročníkové práce, vědecká konference - jako nástroj věd. výchovy - Groningen. Doktorandské studium během studia na LF- Izrael . (A researching physician) Budoucnost biomedic. výzkumu na LF - vědec - ohrožené, mizející species?? Inform. pro studenty o AMSE1999

Bioetika, klinická etika. Výuka a výchova. Kam s ní? A jak? Jak utvářet výukový program v bioetice - Cohen, Center of Medical Education,l H.U. Výuka bioetiky z pohledu kliniků - Steinberg, Dpt.of Ped. Neurology, Jerus. Jak připravovat učitele - „kliniky“na výuku bioetiky v rámci výuky klin. oborů. Postoje studentů a učitelů ke klinické etice. Jakou váhu, jak hodnotit, zkoušet? Inform. pro studenty o AMSE1999

Proměny curricula - bude jednotné v EU? Spor o cíle LF. Výchova lékařů pro primární péči či pro věd. a pedag.práci Výuka orientovaná na problém - 3.LF UK Reforma výuky anatomie - LF Porto Modifikace klasického curricula - řad EU Jakou „váhu“ klin. dovednostem?, jakou teorii a vědě? Škálování, hodnocení kvality výuky a efektivity - v delší perspektivě... Inform. pro studenty o AMSE1999

CME - Celoživotní vzdělávání. CME v radiologii - EU konsensus. Hurley, Weingarten. Jakou mají roli LF v CME v EU? Dichtung und Wahrheit - prof. Campos-Granada. Hurley Dublin. Jak motivovat k účasti na CME? Izraelský model - Weingarten . Cui bono? Vztah LF a odborných společností. Inform. pro studenty o AMSE1999