Konference AMSE 99 Jerusalém 50 th Aniversary of the Hebrew University - Hadassah Medical School- 5.-7.9.99
Cíl konference - dialog, výměna zkušeností, kontakty LF Management LF a fakult. nemocnic Vztah akademických nemocnic a lék.fakult Rozpor mezi „produktivitou“ a kreativitou/vzděláváním? Management fakultních nemocnic. Kdo a jak má stát v čele klinik, oddělení? Lékaři jako manažeři a „leaders“ - sen nebo noční děs ? (J.Simpson, BAMM U.K.) Inform. pro studenty o AMSE1999
Věda, výzkum. Výchova dalších generací vědců - jak dál? Integrace základů vědecké přípravy do core-curricula. Obligatorní SVČ a SVK - Southampton Ročníkové práce, vědecká konference - jako nástroj věd. výchovy - Groningen. Doktorandské studium během studia na LF- Izrael . (A researching physician) Budoucnost biomedic. výzkumu na LF - vědec - ohrožené, mizející species?? Inform. pro studenty o AMSE1999
Bioetika, klinická etika. Výuka a výchova. Kam s ní? A jak? Jak utvářet výukový program v bioetice - Cohen, Center of Medical Education,l H.U. Výuka bioetiky z pohledu kliniků - Steinberg, Dpt.of Ped. Neurology, Jerus. Jak připravovat učitele - „kliniky“na výuku bioetiky v rámci výuky klin. oborů. Postoje studentů a učitelů ke klinické etice. Jakou váhu, jak hodnotit, zkoušet? Inform. pro studenty o AMSE1999
Proměny curricula - bude jednotné v EU? Spor o cíle LF. Výchova lékařů pro primární péči či pro věd. a pedag.práci Výuka orientovaná na problém - 3.LF UK Reforma výuky anatomie - LF Porto Modifikace klasického curricula - řad EU Jakou „váhu“ klin. dovednostem?, jakou teorii a vědě? Škálování, hodnocení kvality výuky a efektivity - v delší perspektivě... Inform. pro studenty o AMSE1999
CME - Celoživotní vzdělávání. CME v radiologii - EU konsensus. Hurley, Weingarten. Jakou mají roli LF v CME v EU? Dichtung und Wahrheit - prof. Campos-Granada. Hurley Dublin. Jak motivovat k účasti na CME? Izraelský model - Weingarten . Cui bono? Vztah LF a odborných společností. Inform. pro studenty o AMSE1999