Vypočítej tabulky a+b a b

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Některé pojmy teorie grafů I. Příklad: log p ABC = u 0 + u A + u B + u C + u AB + u AC A B C.
Advertisements

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
Věty podle postoje mluvčího
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Matematika a její aplikace
KONJUNKCE Mgr. Martina Fainová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
VY_32_INOVACE_21-04 Pravděpodobnost 4 Geometrická pravděpodobnost.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
Matematika a její aplikace
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Matematika a její aplikace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 5 VY_42_INOVACE_35 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/17.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
Číselné soustavy V Jana Bobčíková Převody mezi dvojkovou, osmičkovou a desítkovou soustavou.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Velikonoční slovní úlohy
Procenta.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_407_Balíček Microsoft Office 2010 – PowerPoint AUTOR: Ivana.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_565_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_DVOJ CIFERNÝM_ČINITELEM.
Přirozená čísla – slovní úlohy Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Slovní úlohy – 1. třída. Na louce kvetlo 6 červených a 5 modrých kytiček. Kolik kytiček kvetlo na louce? *********** 6+4+1=11 6+5=11 Na louce kvetlo 11.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Dělení se zbytkem Název sady: Matematika 3. ročník Číslo projektu:
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Matematické operace Velká násobilka.
Číslo v digitálním archivu školy
Kdo má příklad s nejvyšším výsledkem?
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název vzdělávacího materiálu Jevy o hustotě látek
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto Učivo: Krajina
Mikulášské počítání Mikulášské počítání
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Interaktivní procvičování
Sčítání a odčítání desítek do 100
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
2.4 Odmocniny Mgr. Petra Toboříková.
Matematické operace Velká násobilka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

Vypočítej tabulky a+b a 20 50 70 30 40 90 b 60 10 90 70 100 70 80 100 c-d c 70 50 100 90 80 d 60 20 30 40 10 30 40 60 60 20 30 30 40

Přečti čísla a urči, které mezi ně nepatří. 28 90 40 80 50 10 20 70 60 30

Vypočítej úlohu Martin dostal dárek s největším číslem. Eva dostala dárek s číslem o 20 menším než Martin. Petr dostal dárek s číslem o 50 menším než Martin. Jana dostala dárek s číslem o 40 menším než Eva. Jakou barvu mají dárky dětí? Jana Eva 60-20 10+70 Petr Martin 90-40 40+60

Vypočítej příklady 20+70 90 30 90-60 60 20+40 100 70+30 20 70-50 70 30+40 20 80-60 40+60 100

Použité obrázky: Microsoft Power Point 2010