Projekt strážců pralesa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ Z.8.A. 20_hospodarstvi_cr Ročník: osmý Vzdělávací.
Poznej, kde lyžuji Uhádněte, ve kterých horách lyžař lyžuje dříve, než dorazí do cíle. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
2.3 ROZKLAD VÝRAZŮ NA SOUČIN Mgr. Petra Toboříková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ODLESŇOVÁNÍ. Důvody odlesňování člověkem: těžba dřeva využití půdy, na které lesy stojí, pro: - pastviny - zemědělské hospodaření (pole) - sídla - těžbu.
P ROGRAM M ICROSOFT O UTLOOK Předmět: Práce s počítačem Ročník: 3. ročník učebního oboru Autor: Mgr. Marie Mazurová Anotace: Seznámení s programem Microsoft.
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_05_CÉVNÍ SOUSTAVA
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
„ Ondra pomáhá ptáčkům“
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_04_20_první pomoc.
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_15 TÉMA: Vlastivěda4
AUTOR: Mgr. Gabriela Budínská NÁZEV: VY_32_INOVACE_7B_15
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Cvičení 4 Odevzdat do 14 dnů.
Referát kraje ČR Téma: Referát na kraj ČR
PROJEKT SÍTĚ PRO RODINU V RÁMCI CELOROČNÍ KAMPANĚ RODINA NEMUSÍ JÍT DO PRČIC. Připojujeme se ke sbírce starých mobilů a tabletů k projektu „pomáháme gorilám“
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 03_Soustava dýchací
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
ROSTLINY, ČÁSTI TĚLA - TEST
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): září 2011 Ročník: 5
Ploštěnci 16. února 2014 VY_52_INOVACE_210208
Vzduch VY_32_INOVACE_1A_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
Název materiálu: Internetový prohlížeč Google Chrome
Co víš o své vlasti 4.roč. 4. ročník.
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_14_20 Internet   Vyjmenujte 3 způsoby připojení k internetu. Jak vznikl název internet? Jaké možnosti internet uživateli.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Kurz počítačové gramotnosti P0 – úvodní modul
Znakový jazyk Znakovaná čeština
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Násobení lomených výrazů
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Kam byste zařadili člověka? živá příroda neživá příroda
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_113_PR4 Předmět: Přírodověda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
Biosféra sféra s vhodnými podmínkami pro život na Zemi
PREZENTACE II. MS OFFICE PowerPoint
Zpracování a využití informací
VY_32_INOVACE_PŘZOO.16 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Dělení lomených výrazů
Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
Digitální gramotnost Informatické myšlení
DUM_009_ / VYDMUCHOV / ĎURIŠOVÁ/ ČLOVĚK A PŘÍRODA/2012
Hodnocení informačního střediska
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Daň z příjmů fyzických osob – příklad
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
ŠKOLNÍ ŘÁD JAKO ŽÁCI ČTVRTÉHO ROČNÍKU BYCHOM UŽ MĚLI VĚDĚT , JAK SE VE ŠKOLE A MIMO ŠKOLU CHOVAT ZOPAKUJEME SI ZÁSADY SPRÁVNÉHO CHOVÁNÍ.
Informační a komunikační technologie Informatika
Život bez střeva , Praha.
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Modelová oblast PR Příhrazské skály
Pozn.: Při komunikaci přes přichází odpověď obvykle do 2-3 dnů.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Transkript prezentace:

Projekt strážců pralesa Třída 7.C

Zachraňte gorily Africké pralesy – kácení pralesů V ohrožení z pytláků Zoo – komplikované rozmnožování - není možné je vrátit do přírody Využití všech částí jejich těla – pověsti o léčivých účincích 1. 6.

Týrané gorily 2.

Jak jim můžeme pomoct? Starý nebo rozbitý mobil či tablet V mobilech se nacházejí vzácné kovy - tyto kovy se těží v přirozeném prostředí goril - dají se použít znovu Místa na odevzdání – recepce velké školy, malá škola, školka a v informačním centru Mnichovice 3. 4.