private var hodnota:number

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář C++ 5. cvičení Dědičnost Ing. Jan Mikulka.
Advertisements

Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
Vstupy a výstupy v JavaScriptu Vstup: použitím metody prompt objektu window čtením hodnot z položek formuláře Výstup : použitím metody alert objektu window.
Pole, ukazatele a odkazy
1NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek Domácí úkol.
C++ Přednáška 3 Konstantní a statické členy tříd, ukazatel this, konstantní instance třídy Ing. Jiří Kulhánek , kat. 352, VŠB TU Ostrava 2004.
Databázové systémy II Přednáška č. 6 RNDr. David Žák, Ph.D. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Algoritmy I Cvičení č. 3.
MATLAB® ( část 3 - scripty).
State. State – kontext a problém Kontext  chování objektu má záviset na jeho stavu, který se typicky mění za běhu Neflexibilní řešení  metody obsahují.
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Podmíněné vykonávání a rozvětvení. Co je to? Podmíněné vykonávání = nechceme provést všechny příkazy, chceme určité části kódu něčím podmínit Rozvětvení.
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Seminář C cvičení Obsluha výjimek Ing. Jan Mikulka.
PRÁCE S VLÁKNY A APLIKAČNÍ DOMÉNY V.NET FRAMEWORK APLIKACÍCH Architektura technologie.NET Jan Martinovič, FEI - Katedra Informatiky.
ActionScript Moderní počítačové aplikace. Charakteristika Je odvozen od JavaScriptu Integruje do Flashe interaktivní ovládání Umožňuje vytvořit přehledné.
Seminář C++ 4. cvičení Objekty Ing. Jan Mikulka. Co je objekt ► obraz třídy i instance ► třída – definovaná za pomocí klíčového slova class ► instance.
Počítače a programování 1
PB161 Právo friend, přetěžování operátorů, přetypování PB161 | Friend, operátory PB161 – Programování v jazyce C++ Objektově Orientované Programování.
Memento. Obnovení operačního systému ( Windows | Linux...) Všichni víme, co jsou transekce v databázi Memento – zálohování databáze.
Čísla Desetinná čísla. čísla desetinná se v PC ukládají jiným způsobem než čísla celá – výpočty s nimi provádí dvě odlišné části procesoru při výpočtech.
KIV/PPA1 cvičení 8 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Objekty v Javě Třída Konstruktor Metody Metody a proměnné třídy x instance Program sestávající.
Příklady v jazyku C – část 4
2 CYKLUS S PEVNÝM POČTEM OPAKOVÁNÍ Podle řídící proměnné proveď n-krát příkaz P1.
Příklady v jazyku C – část 3
C# - předávání parametrů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
ZADÁNÍ Sestavte program, který vypočítá obvod a obsah čtverce o straně a. Zajistěte, aby výpočet byl realizován pouze v případě, kdy strana a bude mít.
Hlášky Hlášky v JavaScriptu jsou trojího typu: Hlášky v JavaScriptu jsou trojího typu: Alert Alert Prompt Prompt Confirm Confirm Alert – zobrazí upozorňovací.
OSNOVA: a) Příkazy pro větvení b) Příkazy pro cykly c) Příkazy pro řízení přenosu d) Příklad Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače.
2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,
C – switch Mgr. Lenka Švancarová. switch syntaxe switch (výraz) { case hodnota_1: příkaz(y)_ve_větvi_1; case hodnota_2: příkaz(y)_ve_větvi_2; … default:
UNIX Shell skripty Roman Danel VŠB TU Ostrava, Hornicko – geologická fakulta.
1 / 9X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Řízení běhu programu 5 Verze
Netrvaloppa21 Vytvořte třídu Student pro reprezentaci struktury student na ZČU. Atributy třídy budou fakulta a osobniCislo. Název třídy: Student proměnné.
POSLOUPNOST úkol 1_41. ZADÁNÍ Sestavte program, který doplní tabulku nepřímé úměrnosti pro hodnoty proměnné x = 1, …, n. Nepřímá úměrnost je zadána uživatelem.
Vnořené větvení. If – else - vnořování Kostrukce if, nebo if-else lze do sebe vnořovat, a tak vytvářet další větvení již rozvětveného kódu.
C – jak na procedury Mgr. Lenka Švancarová. C – procedury #include int main() { printf("Ahoj\n"); return(0); } #include void pozdrav(void) { printf("Ahoj\n");
FEL Komunikátor. Memory Leak program konsumuje operační paměť, kterou neumožňuje uvolnit o uvolnění paměti stará Garbage Collector ▫plně v režii Java.
ZÁKLADNÍ POJMY. ZDROJOVÝ TEXT PROGRAMU Tvoří: klíčová slova komentáře identifikátory.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část I.
Kam se ubírá jazyk C#? Dr. Ing. Dalibor Kačmář Academic Developer Evangelist Developer & Platform Evangelist Group Microsoft Czech & Slovakia Anders Hejlsberg.
BarvaReverzu==MODRA navesti=„JB“ navesti=„JR“ Nastav hodnotu a barvu karty hodnotaKarty==ZOLIKbarvaReverzu==MODRA navesti=„RB“ navesti=„RR“ Reverz // Nastavím.
Petr Chmelař UIFS FIT VUT JAVA pro PDB Kafe? Jako C++ Zrníčka 1 / 12 Java rychlokvaška pro PDB [ ]
Chain of Responsibility. Chain of responsibility - účel Účel  Umožňuje zrušení vazby mezi odesílatelem a příjemcem požadavku  Umožňuje zaslání požadavku.
Řízení běhu programu, řídící struktury A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ
Uživatelská rozhraní Cvičení 12a Martin Němec A
Procedurální programování,
Algoritmizace a programování Cykly – While 1. Test Příští hodina test na větvení Konstrukce IF..ELSE případně IF..ELIF..ELSE.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
Memento. Motivace – kalkulačka 210° sin * /20 ? 0.25 ^2 ?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
SOLID principy v OOP návrhu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Mediator Několik slov o překladu slova do češtiny (prostředník, zprostředkovatel), vyzdvihnutí počeštěného slova mediátor. 1 1.
CHOICE příkaz slouží k ovládání dávkového souboru, pomocí toho příkazu, můžete povolit provedeni jen určité části kódu dávkového souboru, ten to kód musí.
Generické typy jsou třídy či interfejsy deklarující tzv. typové parametry jimiž: systematizují typovou kontrolu kompilátorem, vyjadřují jasněji smysl,
Typový příklad 3 – zadání 1
Ovládání interaktivity
Strategy „Definujte rodinu algoritmů, zapouzdřuje je aby byly vzájemně zaměnitelné. Strategie umožňuje, aby se algoritmus nebyl závislý na klientech, kteří.
Databázové systémy a SQL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ARP / RARP Václav Dědek.
C# přehled vlastností.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Přednášky z Distribuovaných systémů
Vázání dat Data Binding
DBC WPF.
Transkript prezentace:

private var hodnota:number MovieClip Kosticka private var hodnota:number public function Kosticka ():void public function set hodnota(value :number) public function get hodnota(v) :number private function zobrazHodnotu (v :Number)

public function Kosticka ():void hodnota = 1 public function set hodnota(value :Number) _hodnota = value zobrazHodnotu() (value>=1 && value<=6) public function get hodnota(v) :Number return _hodnota

function Kosticka ():void public function Kosticka() { hodnota = 1; } function set hodnota(value :Number) _hodnota = value zobrazHodnotu() (value>=1 && value<=6) public function set hodnota(value:Number):void { if (value>=1 && value<=6) { _hodnota = value; zobrazHodnotu(); } public function get (): Number { return _hodnota } function get hodnota(v) :Number return _hodnota

private function zobrazHodnotu() _hodnota=1 this.gotoAndPlay("Jedna") _hodnota=2 this.gotoAndPlay(„Dva") _hodnota=3 this.gotoAndPlay(„Tri") _hodnota=4 this.gotoAndPlay(„Ctyri") _hodnota=5 this.gotoAndPlay(„Pet") _hodnota=6 this.gotoAndPlay(„Sest")

private function zobrazHodnotu():void //funkce zobrazHodnotu určí, jaké číslo se zobrazí na kostce { switch (_hodnota) //switch neboli přepínač určuje: case 1 : //v případě, že je proměnná _hodnota 1 this.gotoAndPlay("Jedna");//na kostce se nastaví strana "Jedna" break; //ukončení - funkce se přeruší a další případy už se netestují case 2 : this.gotoAndPlay("Dva"); break; case 3 : this.gotoAndPlay("Tri"); case 4 : this.gotoAndPlay("Ctyri"); case 5 : this.gotoAndPlay("Pet"); case 6 : this.gotoAndPlay("Sest"); }