ANALÝZA TÉMA: “ODPADY“ ANALÝZA OTÁZKY ANALÝZY KDO ZJIŠŤUJE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Třídění odpadu na naší škole
Advertisements

Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Co s PET láhvemi na škole ?
Řešení komunálního odpadu v městech a obcích
TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
„Záchrana prírodného dedičstva v česko – slovenskom prihraničí“ Operační program přeshraniční spolupráce ČR -SR.
Budoucnost hospodaření s komunálními odpady Dr. Ing. Lubomír Chytka ředitel odboru odpadů MŽP.
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
Jak na to, aniž bychom se zničili
Kampaň za třídění odpadů v jižních Čechách. Kampaň, která si klade za cíl naučit obyvatele třídit (příp. efektivněji třídit) odpad Iniciátor- Jihočeský.
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
Logo.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
MŠ Chodovická, Praha 9 třída BROUČEK …pořád se něco děje…
Co víš o recyklaci?.
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „ CO RÁDI JÍME“
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
Milan Havel – sdružení Arnika Předcházej a recykluj Milan Havel – sdružení Arnika.
KAM S NÍM ? prezentace nového soutěžního systému
1. Minimalizace 2. Třídění a recyklace 3. Odstraňování Vypořádávání se s odpady zpět znovu 2.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Proč se zabývat odpady?. Obec § Legislativa EU, stát Hygienické odstranění odpadu Spokojenost občana (voliče) Proč Za co Výběr poplatky od občanů Snižovat.
VY_42_INOVACE_370_ARITMETICKÝ PRŮMĚR Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM srpen 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Produkce odpadu v naší domácnosti Šárka Vančurová 2009 Produkce odpadu v naší domácnosti Šárka Vančurová 2009.
Recyklohraní u nás ve škole Jsme malá školička, do které chodí 25 žáků. Probíhají u nás různé soutěže- sběr baterií, elektrozařízení, ale třídíme také.
SBĚRNÝ DVŮR ČESKÁ TŘEBOVÁ
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Místo je tam, kde žijeme Petr Machala.
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
DEN ZEMĚ TEST.
Energie budoucnosti: suchá fermentace
HYPOTÉZY. V obci je dostatek kontejnerů na tříděný odpad.
Zeleň v Březnici. Důvody: Toto téma jsme si vybrali,protože bydlíme v Březnici nebo jeho okolí. Důvody: Toto téma jsme si vybrali,protože bydlíme v Březnici.
Proměny zahrady – MŠ Nad Kazankou Vypracovaly: Bc. Vladimíra Barešová Ing. arch. Ivana Svatošová.
Proč s aplikací pracovat?. Aplikace Stopy mé Ekoškoly má jednoduché ovládání a snadno prezentovatelné výstupy. Zábavnější práci s analýzou Kvalitní a.
Sdružení rodičů při MŠ Sluníčko. Proč sdružení rodičů  MŠ spravuje finanční prostředky určené pouze na předškolní vzdělávání  MŠ nemůže spravovat finanční.
Energetické využívání v ČR, pozice MŽP a jak vlastně dál?? Jaromír Manhart Odbor odpadů Ministerstvo životního prostředí STEO seminář: Odpady 2015 a jak.
Předcházení vzniku odpadu Úloha NNO Milan Havel – sdružení Arnika.
Environmentální výchova na ZŠ a MŠ Uhelná Příbram „Třídím! Třídíš! Třiď! Ať se nám tu dýchá líp!“
EVVO aktivity pro školy
PAPÍR Jak a proč třídit PAPÍR Mgr. Lukáš Kučera Gymnázium a obchodní akademie Mariánské Lázně Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov AUTOR: Hartošová Krista NÁZEV:VY_32_INOVACE_015:Přírodověda 5.ročník TEMA: výroba plastů ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
Váš partner ve službách V Olomouci odpadyzeleňkomunikaceosvětlení.
SPOLU na Č ZU,,Přetváříme teoretické znalosti do praxe přímo v areálu ČZU“
HANTÁLY a.s. řeší otázku třídění a likvidace biologicky rozložitelného komunálního odpadu ( BRKO) již od roku Společně s Dobrovolným svazkem obcí.
Předcházení vzniku odpadu Zahraniční zkušenosti Milan Havel – sdružení Arnika.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Možnosti třídění odpadů v obci a motivování občanů ke třídění.
Vyjádření příčiny a důsledku. Příčina (spojka PROTOŽE) Petr byl sám doma, protože jeho rodiče šli do divadla. Proč byl Petr sám doma? Protože jeho rodiče.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Logistický řetězec Pracovní list. Ukážeme si konkrétní příklad logistického řetězce – od těžby dřeva až po dodání hotového výrobku (nábytku) zákazníkovi.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_14.
FLL 2015/16 Hodkovice nad Mohelkou Medvíďata Nakládání s odpady ve městě Hodkovice nad Mohelkou.
LÍBILA BY SE VÁM NAŠE ZEMĚ V TÉTO PODOBĚ?!
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola Heřmanův Městec
3 ROKY ZKUŠENOSTÍ NA ŠKOLÁCH
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Otestujte své vědomosti o odpadech test má 30 otázek, zelená značí správnou odpověď, červená špatnou odpověď, odpovědi jsou odlišené i zvukově.
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Biodegradabilní polymerní materiály: vlastnosti, aplikace
Odpady a příroda.
Marek Barták ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Transkript prezentace:

ANALÝZA TÉMA: “ODPADY“ ANALÝZA OTÁZKY ANALÝZY KDO ZJIŠŤUJE PŘÍKLADY PRAK.ČIN. SOUVISEJÍCÍ S OTÁZKAMI CO JE TO ODPAD Co je to vlastně odpad? Kolik kg směsného a vytříděného odpadu vyprodukuje celá školka za den/týden/měsíc/rok celkem a v přepočtu na 1 dítě Koťátka motivační divadlo sběr odpadu za celý týden ve spolupráci s provozními zaměstnanci jak to bylo s odpadky dříve vážení odpadků

ANALÝZA OTÁZKY ANALÝZY KDO ZJIŠŤUJE PŘÍKLADY PRAK.ČIN. SOUVISEJÍCÍ S OTÁZKAMI OBALY Co je to obal, do čeho jsou věci balené, jaké druhy obalů přicházejí do školky, co se s nimi děje, jaký je život obalů? Do čeho se balilo dříve? Co používaly naše babičky a prababičky? Musí obaly skončit v koši? Můžeme snížit objem obalů a jak? Berušky smysl.vnímání obalů Průzkum v MŠ úkol pro rodinky

ANALÝZA OTÁZKY ANALÝZY KDO ZJIŠŤUJE PŘÍKLADY PRAK.ČIN. SOUVISEJÍCÍ S OTÁZKAMI KOMPOST Co je to směsný odpad, kde končí, jaký má vliv na přírodu a na budoucnost života na Zemi? Jak můžeme snížit jeho množství? Co je to bioodpad, kolik bioodpadu vyprodukuje školka, jaké je jeho využití? Co je to kompost, jak vzniká, co tam patří, co se s ním děje během roku, jak ho použijeme, co děláte s bioodpadem doma?   Kuřátka vážení bioodpadu monitoring kompostérů v MŠ i v obci exkurze do bioplynky založení vermikompos- téru anketa mezi rodiči pokus s odpadky píseň o bioodpadu videofilm pohybové aktivity ve strachovém pytli 

ANALÝZA OTÁZKY ANALÝZY KDO ZJIŠŤUJE PŘÍKLADY PRAK.ČIN. SOUVISEJÍCÍ S OTÁZKAMI TŘÍDĚNÍ ODPADU 1. Jaké jsou druhy odpadu, proč nemůžou být na jedné hromadě, zmapujte, kde končí odpadky v naší školce, kolik je košů, jak jsou značené, kde jsou? Vytvořte plánek. Včeličky monitoring vsi a MŠ pokus s odpadky překážkové dráhy s taškami na tříděný odpad Domino Černý Petr PH na téma Odpady tvoření mapy PL o třídění

ANALÝZA OTÁZKY ANALÝZY KDO ZJIŠŤUJE PŘÍKLADY PRAK.ČIN. SOUVISEJÍCÍ S OTÁZKAMI RECYKLACE 1. Co je to recyklace – zkuste vysvětlit princip třídění odpadů. Včeličky film recyklace tvoření leporela recyklace tvoření z odpadového materiálu co vše sbíráme na naše tvoření