NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5
Advertisements

VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovky s VS po L II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Věta jednoduchá- souvětí
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-51 Anotace
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Křížovka – povolání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Druhy vět vedlejších VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.05. Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí – poznává funkcí vět vedlejších. Žák řeší drobné.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Anotace: Žák si osvojí pojmy bydliště a rodiště. Každý z žáků představí místo svého bydliště (nakreslí a zakroužkuje, jaké instituce se v místě nachází).
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
VY_32_INOVACE_09_Vyhledávání daných slabik v textu Autor:
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
Název školy: Základní škola J. E
Název školy: Základní škola J. E
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Rodina VY_32_INOVACE_3A_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Rozvíjející větné členy – 6. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Seznámení s přísudkem a podmětem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: Základní škola J. E
AUTOR : Mgr. Jana Christenová
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_07_Čj_Přívlastek a vedlejší věta přívlastková TÉMA: Přívlastek a vedlejší věta přívlastková ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2803

Materiál vyhovuje výuce Anotace Žáci si procvičují přívlastek a vedlejší věty přívlastkové, grafické značení vložené věty Autor Mgr. Jana Christenová Jazyk čeština Očekávaný výstup Upevnění učiva o přívlastku a vedlejší větě přívlastkové Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Zpětná vazba správné řešení, rozbor hodnocení Druh učebního materiálu pracovní list Druh interaktivity aktivita Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina 12 – 14 let Materiál vyhovuje výuce

Podtrhni ve větách přívlastky shodné a nahraď přívlastek shodný přívlastkem neshodným: Zastavili jsme se u dřevěného domu. 2. Nejvíce mi chutnají babiččiny buchty. 3. Už sis zavedl diktátový sešit?

Pks Zastavili jsme se u dřevěného domu. Pkn Zastavili jsme u domu ze dřeva.

Pks Nejvíce mi chutnají babiččiny buchty. Pkn Nejvíce mi chutnají buchty od babičky.

Pks Už sis zavedl diktátový sešit? Pkn Už sis zavedl sešit na diktáty?

Nejvíce mi chutnají babiččiny buchty. Nahraď přívlastek vedlejší větou přívlastkovou: Nejvíce mi chutnají babiččiny buchty. Nejvíce mi chutnají buchty, které pekla babička.

Můj rodný dům stojí na rohu ulice. Dům, kde jsem se narodil, stojí Nahraď přívlastky vedlejší větou přívlastkovou: To je můj rodný dům. To je dům, ve kterém jsem se narodil. Můj rodný dům stojí na rohu ulice. Dům, kde jsem se narodil, stojí na rohu ulice. Obrátil se na nás s prosbou o pomoc. Obrátil se na nás s prosbou, abychom mu pomohli.

Doplň interpunkci, podtrhni vložené vedlejší věty přívlastkové. Byl jsem první kdo dorazil k řece. Pes který štěká nekouše. Medvěd o němž byl film byl už hodně starý. Vyřiďte mu náš vzkaz aby se dostavil k podpisu smlouvy.

Doplň interpunkci, podtrhni vložené vedlejší věty přívlastkové. Byl jsem první, kdo dorazil k řece. Pes, který štěká, nekouše. Medvěd, o němž byl film, byl už hodně starý. Vyřiďte mu náš vzkaz, aby se dostavil k podpisu smlouvy.

Zpracovala Mgr. Jana Christenová Ilustrace www.office.microsoft.com