Irena Brožová, CLI Praha

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

Vyhodnocení chodu NO x na dvou stanovištích měřící sítě v Brně za období Vedoucí práce: Ing. Jan Svoboda, CSc. Vypracoval: Miloš Veselý.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE Liberec 15. prosince 2011 JUDr. Helena VAŠKOVÁ.
Experimentální metody oboru – Pokročilá tenzometrie – Měření vnitřního pnutí Další využití tenzometrie Měření vnitřního pnutí © doc. Ing. Zdeněk Folta,
Vytápění Úprava vody. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad druhů nátěrových hmot, ředidel a jejich.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_06_skloňování podstatných jmen rodu ženského Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná Název: VY_32_INOVACE_28_HLEDANI CISEL Téma: Hledání čísel Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Grafy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vysoká škola technická a ekonomická
Ing. Jan Pohludka FTZÚ - SZ 210, Ostrava-Radvanice
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Utkání PhDr. Vladimír Süss, Ph.D.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Krácení a rozšiřování poměru
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
CZ.1.07/1.5.00/ SOUSTRUŽENÍ.
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
PODOBNOST TROJÚHELNÍKŮ
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Základy zpracování geologických dat testování statistických hypotéz
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
KINETICKÁ TEORIE STAVBY LÁTEK.
VYPAŘOVÁNÍ SUBLIMACE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_05_32.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Parametrická rovnice přímky
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
Autor : Mgr. Terezie Nohýnková Vzdělávací oblast : Člověk a příroda
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODIKA POUŽITÍ KRITÉRIÍ PŘI ZUŽOVÁNÍ POČTU LOKALIT RNDr
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Broušení Schéma broušení Je dokončovací způsob obrábění.
Josef Keder Český hydrometeorologický ústav
Výsledky měření ozonu pasivními dosimetry Ogawa
První výsledky monitorovací kampaně EC/OC v rámci programu
Kostra příspěvku: Historie sledování chemického složení srážek
Zhodnocení a aktualizace metodických postupů při odběrech a kontrole kvality srážkových vod Jana Kubizňáková.
Nesrovnalosti v měření imisí a rozptylových modelech
Emise jemných částic Helena Hnilicová.
Porovnání výsledků manuálních a automatických měření meteorologických parametrů na OBK Karel Dejmal Observatoř Košetice.
Zajištění programu QA/QC pro měření PM10 a PM2,5
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Jak na prezentaci? Každý bude mít 5 minut na prezentaci vědeckého článku s tématem ekologie a Vaši kolegové a vyučující budou mít 2-3 minuty na otázky.
Výsledky měření na dopravní AMS
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Z. Bartáčková, I. Brožová ČHMÚ CLI Praha
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Družstvo CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
NAŠE DOVEDNOSTI CO UŽ UMÍM.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základy chemických technologií
Transkript prezentace:

Irena Brožová, CLI Praha brozova@chmi.cz Porovnání koncentrací suspendovaných částic frakce PM10 a PM2,5 ze stanic odlišného charakteru Irena Brožová, CLI Praha brozova@chmi.cz

Odběry ve všech případech shodné – - manuální – pro analýzu TK - kontinuální čtyřiadvacetihodinové nízkoobjemovou filtrací vzduchu rychlostí 2,3 m3h-1 přes identický membránový filtr - použitý filtrační materiál deriváty celulózy Millipore 1,2 o vnějším Ø 47 mm

Odběry i gravimetrická stanovení splňují ustanovení normy EN ČSN 12341 Jsou akreditovány

Poměr koncentrací suspendovaných částic PM10/PM2,5 na vybraných stanicích v r. 2004 stanice Košetice Ostrava-Poruba Ostrava-Přívoz   počet hodnot 170 175 87 průměr 1,1 1,5 STD 0,2 0,5 max 2,0 3,4 5,8 min 0,4 1,0

Poměr koncentrací suspendovaných částic PM10/PM2,5 na vybraných stanicích v prvním pololetí roku 2005   Stanice Košetice Ostrava-Poruba Ostrava-Přívoz Ústí n. L.-Kočkov počet hodnot 91 84 50 31 průměr 1,1 1,5 1,7 1,4 STD 0,2 0,7 0,8 max 1,8 4,4 4,6 1,9 min 0,4 0,5 0,6

117 0,99 0,07 1,13 0,87 počet hodnot průměr STD max min Pro srovnání je uvedeno stejným způsobem zpracované paralelní měření z Košetic (poměr koncentrací je poměrem paralelně odebíraných koncentrací PM10 dvěma shodnými soupravami FHS I, FHS II, tak, jak je v Košeticích standardně uspořádáno) počet hodnot 117 průměr 0,99 STD 0,07 max 1,13 min 0,87

Děkuji Vám za pozornost a přeji hezký zbytek dne