Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Evropský sociální fond v ČR
Ing. Jaroslav Prachař Dětská obuv a značka kvality CZECH MADE.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
Place – místo prodeje (distribuce)
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Simon, Štancl, Vajdl, Valenta.  Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA zařízení. Jde o nový produkt na trhu přinášející.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
European Computer Driving Licence Informační a poradenské centrum PEF.
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Koncepce marketingového řízení
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Marketingová komunikace
Životní cyklus výrobku
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
FONDY EU Programové období
Projekt z PA104 Richard Benkovský (139912, Jan Horák (143443, Miroslav Ligas (139542, Tomáš.
Oslavte osmé narozeniny společnosti TianDe 8.narozeniny kosmetiky TianDe.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Co jsme udělali pro zlepšení spolupráce s exportéry Ing. Karel Pleva, MBA.
VY_32_INOVACE_08/3/3 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Test z ekonomiky Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
Hodnocení kvality a bezpečí zdravotních služeb
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Regionální politika EU v období
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení kontroly kvality Zlepšení kvality produktů Investice do rozsáhlejšího testování využitelnosti Používání kvalitnějších materiálů Zvýšení rozpočtu na průzkum trhu Posílení cenové konkurenceschopnosti Zvýšení spokojenosti zákazníků Spolupráce s prodejci na zvýšení objemu prodeje a snížení cen Povinné školení pro orientaci na výsledky Zlepšení podpory zákazníků Profesionální program školení Zvýšení požadavků na úroveň zkušeností pro přijetí do zaměstnání Snižování cen placené podpory Rozšíření možností podpory, například prostřednictvím Internetu