Provozně technické oddělení Lékařské fakulty v Plzni

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Facility management v praxi
Advertisements

Metodika Full Cost Metodika Full Cost byla vytvořena v rámci projektu Metodika Full Cost na Mendelově univerzitě v Brně, registrační č.
TvS-centrum Praha s.r.o. |
Rekonstrukce historického areálu FF MU
Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost
Energetická bezpečnost regionu Workshop v rámci projektu Energetický Inovační Portál CZ-PL.
Energetický management budov Jiří Karásek Fakulta stavební, ČVUT v Praze K126.
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
Facility management ČSN EN
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
Sustainable Construction and RES in the Czech Republic Irena Plocková Ministry of Industry and Trade CR, Na Františku 32, Praha, CR.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Outsourcing a Facility Management
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Organizační členění ÚO
Facility management včera, dnes a zítra
ELEKTROTECHNIK MATERIÁL VZNIKL VE SPOLUPRÁCI SPŠ OSTROV A ZŠ KARLOVY VARY, TRUHLÁŘSKÁ 19, PŘÍSP.ORG. POUŽITÉ FOTOGRAFIE JSOU VYTVOŘENY PRACOVNÍKY SPŠ OSTROV.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Úspory energie a regenerace
Elektrotechnik Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Jana A. Komenského 540 Použité fotografie.
EGovernment Zpracoval: Ing. Ivan Ivanov 1 Typové projekty DMVS.
Pardubický kraj – EPC projekty Ing. Milan Vich, energetický manažer Pk
Komplexní produktivní údržba (TPM)
doc. Ing. Šárka Kročová, Ph.D.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,
VAZBY MEZI ÚZEMNÍMI ENERGETICKÝMI KONCEPCEMI A UŽIVATELI ENERGIE.
STUŽKONOSKAIII - areál asistenční péče Zadání DP 2005.
Odbor projektové podpory – Univerzitní centrum Telč.
Lékařské přístroje, klinický provoz
Geografický informační systém jako nástroj pro plánování údržby veřejného osvětlení Zpracovatel projektu: Jiří Kostelníček Vedoucí.
Technicko-ekonomický software Buildpass pro údržbu a obnovu objektů
Aktuální informace k DMVS Ing. Ivan Ivanov Informace k DMVS.
Technicko-ekonomický software Buildpass pro údržbu a obnovu objektů
Naklady a jejich členění
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Rekonstrukce historického areálu FF MU Druhá etapa 2013 –
Sekce náměstka ministryně pro řízení úřadu. Ministerstvo práce a sociálních věcí, sekce náměstka ministyrně pro řízení úřadu Sekce náměstka ministryně.
Majetek podniku. oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) dlouhodobý.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
Možnosti financování správy majetku a provozu budov z Evropských strukturálních fondů Aktuální výzvy, potenciál IROP a vícezdrojové financování Michal.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Šetrné úřadování na MěÚ v Benešově projekt „Zelený úřad“
Stalo se … příběh jednoho „průšvihu“ Ing.Tomáš Boubelík PhDr.Iva Moravcová Mgr.Oldřich Smola.
Prezentace pro OS tramvají - Bratislava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Bratislava.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Přednáška Akce: Přednášející: RNDr. Věra Palkovská | starostka | město Třinec| TFM Město Třinec a Facility Management.
TECHNOLOGICKÝ VÝVOJ VE VŠECH ODVĚTVÍCH průměrné auto vs. šetrné auto spotřeba 6,5 l/100km spotřeba 1,5 l/100km, příp. 6,5 kWh/100km.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Centrum energeticky efektivních budov.  CLB vzniklo jako sdílená infrastruktura, tedy seskupení firem a akademických pracovišť na vývoj systémů technologií,
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Účel a přehled přestaveb budov
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Vazba na Operační programy
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Obhajoba diplomové práce
Zhodnocení období 2005 – 2008 v oblasti školství a sportu
Provozně technické oddělení Lékařské fakulty v Plzni
Staveniště a zařízení staveniště
Krajský metodický kabinet BEZPEČNOSTI A OCHRANY OSOB A MAJETKU
Požární prevence v bytových domech
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Transkript prezentace:

Provozně technické oddělení Lékařské fakulty v Plzni Univerzita Karlova Lékařská fakulta v Plzni

Provozně technické oddělení Aktuálně má PTO pod správou: 13 budov o celkové užitné ploše 30.206 m2 3 objekty jako pomocné sklady 69.146 m2 ostatních nezastavěných ploch - zeleně, zahrady, manipulační plochy atd. Správu a provoz zajišťují: 3 administrativní pracovníci 6 obsluhujících pracovníků

Struktura organizace PTO VEDENÍ A ADMINISTRATIVA Petr VAIS Iva BOHATÁ Petra BRYKNAROVÁ ÚDRŽBA A SPRÁVA Martin Böhm - malíř-údržbář, řidič Ivo Groesl - elektrikář-údržbář, řidič Karel Martínek - instalatér-údržbář, řidič Petr Novotný - instalatér-údržbář, řidič Karel Šlik - technik BC a UniMec Jiří Tušek - zámečník, mechanik, údržbář + pomocný personál, čítající 15 zaměstnanců, kteří zajišťují úklid, chod vrátnic a šaten.

Provozně technické oddělení Provádíme standardní údržbu a podpůrné činnosti, zajišťující řádné fungování fakulty včetně zavádění technologií, které vedou ke zvyšování úspor energií a bezpečnosti práce na všech pracovištích fakulty: děkanát - cca 17 pracovišť 21 teoretických ústavů 22 klinických pracovišť 4 centrální pracoviště vozový park

Budovy pod správou PTO Název Náhled Celková plocha Zastavěná plocha (m2) Podlaží celkem Účel Rok výstavby Památková ochrana Technický stav Pořízení objektu Fin. zdroj pořízení obj. Děkanát - DĚK Husova 3/654; 301 00 Plzeň 1 592,29 681 4 výuka, děkanát 1935 objekt není památkově chráněn velmi dobrý, běžné opravy, průběžná údržba převodem maj. Finanční zdroje vlastní- interní Šafránkův pavilon - ŠAF Alej Svobody 31/703; 323 00 Plzeň 6 283,39 2 185,00 5 výuka, menza, kolej 1975 architektonicky významná stavba průměrný, vyžaduje opravu   Procháskův pavilon - PROCH Karlovarská 48/585; 301 00 Plzeň 4 476,49 1 550,00 výuka 1927 nemovitá kulturní památka, pam. zóna Původní majetek Pavlovův pavilon - PAV Lidická 1/517; 301 00 Plzeň 5 235,61 1 400,00 1929 Ústav hygieny a preventivní medicíny Lidická 4/538; 301 00 Plzeň 898,74 290 památková zóna

Budovy pod správou PTO Název Náhled Celková plocha Zastavěná plocha (m2) Podlaží celkem Účel Rok výstavby Památková ochrana Technický stav Pořízení objektu Fin. zdroj pořízení obj. Provozně technické oddělení - PTO; Ústav tělevýchovného lékařství Lidická 6/474; 301 00 Plzeň 362,44 235 2 výuka 1908 památková zóna velmi dobrý, běžné opravy, průběžná údržba převodem maj. Původní majetek Zvířetník Karlovarská 48/585; 301 00 Plzeň 411,94 300 1990 objekt není památkově chráněn vlastní výstavbou Finanční zdroje vlastní- interní Chemické laboratoře - CHANOS Lidická 1/517; 301 00 Plzeň 180 212 1980 bez vážnějších závad, energeticky do budoucna neudržitelný stav, budova za hranicí životnosti Garáže 145,05 172 1 technické zařízení Centrální sklad 232,68 218

Budovy pod správou PTO Název Náhled Celková plocha Zastavěná plocha (m2) Podlaží celkem Účel Rok výstavby Památková ochrana Technický stav Pořízení objektu Fin. zdroj pořízení obj. Univerzitní medicínské centrum – UniMec ( SO04 ) Alej Svobody 76/1655; 301 00 Plzeň 5 235,80 1 033,50 7 výuka 2014 objekt není památkově chráněn velmi dobrý, běžné opravy, průběžná údržba vlastní výstavbou OP VaVpl Biomedicínské centrum – BC (SO01, SO02) 4 188,21 1 689,60 4 výzkum a vývoj výborný, pouze běžná údržba Budova Modré posluchárny ( SO08) 964,18 562 2 výuka, menza 2016 OP jiné

Směry činností PTO Standardní údržba komplexní správa a údržba stávajících objektů a ploch technická zhodnocení, rekonstrukce, modernizace, opravy Rozvoj - výstavba a zahájení provozu nového kampusu Unimec II. - zdokonalení celkového Facility managementu v technické správě a údržbě budov

Rozsah činností PTO zajišťující plynulý provoz fakulty : spolupracuje po technické stránce na výstavbě nových budov a zařízení vyřizuje reklamace u nově postavených budov zajišťuje opravy a rekonstrukce (elektřina, voda, plyn, kotle, odpady, zednické práce, malování, lakování, nábytek, okna, dveře, zámky…) řeší havárie zajišťuje a vede evidenci revizí (elektřiny, plynových vedení, kotlů, hromosvodů, tlakových nádob, spalinových cest, zabezpečovacích zařízení, nouzového osvětlení, vzduchotechniky, výtahů, přístrojů a zařízení…) provádí pravidelné kontroly a zkoušky kotelen a výměníků provádí pravidelné odečty energií vyřizuje objednávky pro své oddělení i pro ústavy - opravy přístrojů, výměna tlakových lahví zajišťuje nákupy instalačního, stavebního a spotřebního materiálu

Rozsah činností PTO zajišťuje dopravu zaměstnanců na služební cesty zajišťuje stěhování, převozy nábytku, přístrojů, PC a AV techniky…, převozy a montáž posterů na kongresy, objednávky autodopravců (promoce, větší akce), (vlastníme 3 osobní auta + tranzit) zajišťuje školení řidičů roční povolení vjezdů do FN a na RUK zajišťuje STK, emise, pojištění opravy a údržbu služebních vozidel výměnu a převoz tlakových lahví svozy a likvidace odpisového inventarizačního majetku, doručování těžkých zásilek pomáhá při vývoji a výzkumu v laboratořích, při úpravě přístrojů a pomůcek, jejich inovaci a modernizaci, čištění mikroskopů zajišťuje úklid vnitřních i venkovních prostor (sekání trávy, údržba dřevin, čištění okapů a svodů, úklid sněhu, přistavení a vývozu jímek, kontejnerů, …) zajišťuje provoz vrátnic

Pracujeme v systému EFA Provedením pasportizace a digitalizace budov je získána přehledně ucelená databáze informací o objektech a je tak vytvořen účinný nástroj pro zajištění maximální efektivnosti a hospodárnosti vynakládaných prostředků na údržbu a opravy.

Údržba a opravy

Rekonstrukce a výstavba

Rozvoj - výstavba Aktuálním cílem je dostavba celého kampusu Lékařské fakulty - Unimec II a následné přesídlení všech součástí fakulty V současné době se PTO podílí na procesech spojených s tvorbou, dokončením a kontrolou projektové dokumentace stavby Po dokončení stavby bude koordinováno stěhování všech ústavů a součástí LF

Rozvoj - Facility management Facility management v technické správě a údržbě budov - soubor navzájem integrovaných činností, které pokrývají všechny činnosti, spojené s komplexní správou nemovitostí. Zahrnuje veškeré činnosti správy nemovitosti, které vedou k zajištění a rozvoji sjednaných služeb a tím podporují a zvyšují efektivitu základní činnosti, spojené s nemovitostí.

Facility management Díky pečlivé správě areálu lze prodlužovat životní cyklus nemovitosti a šetřit prostředky na provoz. Technická správa a údržba budov Havarijní služby a opravy LCC a LCA BIM a CAFM Audity-technické, energetické Plány údržby, oprav a investic Evidence provozní dokumentace Provozně technická správa a údržba objektů Údržba, servis, revize VTZ LCC-Life cycle cost -Náklady na životní cyklus LCA-Life cycle Assessment -Posuzování životního cyklu BIM-Building information model -informační model budovy CAFM-Computer Aided FM -počítačová podpora FM

Definice principů-Facility management Pracovníci Lidé Procesy Činnosti Pracoviště Prostor Provozní efektivita Strategie Optimálním provázáním těchto tří složek se vytvářejí podmínky, které zkvalitňují práci každého pracovníka a které vedou k zefektivnění hlavního předmětu činnosti organizace. Dosažení tohoto stavu by mělo vyústit v ekonomicky efektivní provoz.

Personální strategie Koncepce týmu PTO by měla odrážet nově vzniklou potřebu profesionálního zajištění bezproblémového provozu nových budov s výhledem zvýšené nutnosti odborné kvalifikace po dostavbě kampusu. Pomocný personál bude zřejmě redukován podle nových, prozatím neurčených potřeb LF – stálá služba, bezpečnostní ochrana budov a majetku… Vzhledem k nově zaváděným moderním technologiím a technickým inovacím je nutné zajistit fungování celého kampusu jako celku, tj. vzájemnou funkční provázanost všech budov, kterou lze docílit týmem specializovaných techniků, schopných tyto technologie ovládat

Koncepce týmu PTO do roku 2022 Nebudou obnoveny pozice údržbářů/zedníků Ostatní základní profese budou zachovány Administrativní zabezpečení bude zajištěno ve stávajícím personálním složení Bude obsazena pozice technického specialisty - obsluhy velínu Nutnost zajištění pracovní pozice zabezpečení fungování MaR (měření a regulace) Stálá služba pro zajištění provozu, bezpečnosti a ochrany