Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 4 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čtení s porozuměním Český jazyk
Advertisements

Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5
Procvičovací cvičení – věta a souvětí
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_140_SLABIKY_BĚ_PĚ_VĚ_MĚ Téma: Číslo projektu:
Český jazyk – čteme slabiky bě, pě, vě, mě, Bě, Pě, Vě, Mě 1. ročník
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Podstatná jména procvičujeme rod pád číslo vzor
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Psaní Ě Človíčku na slovíčko ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:Mgr. Petra Pláničková Název: VY_32_INOVACE_377_STAVBA VĚTY Téma: VĚTA JEDNODUCHÁ,
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_222_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Veselé čtení Uhodneš to? Tahle holka modrooká pořád sedá u potoka,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Větné členy.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty tázací VY_32_INOVACE_02 Sada 22 Základní škola T. G.
Čteme pro potěšení Vyhledej názvy zvířat děda dělo lodě děvče mládě
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Křížovky s VS po V I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Slabiky dě, tě, ně VY_32_INOVACE_11 Sada 3 Základní škola.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
39.1 Předložky NAD Z PO ZA KOLEM NA V K VEDLE PRO OD BEZ U PŘED PŘES O
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí Název sady: Český jazyk a literatura.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO B Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Zemanová. Dostupné z Metodického portálu
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu: VY_32_Inovace_38_Význam slova Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Věta se skládá ze slov Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_32_INOVACE_18_Slovní.
ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_32_INOVACE_05_19_Český jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Bc. Naďa Salačová ZŠ a MŠ Kamenná 404/4 Jablonec nad Nisou
VY_32_Inovace_4.1.3 Věta jednoduchá a souvětí
Autor: Mgr. Marie Švehlová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Autor: PaedDr. Jana Čechová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Anotace: práce s učebnicí, tiché čtení s porozuměním
VY_32_INOVACE_ČJ.3.07 Anotace
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Název : VY_32_INOVACE_29CJ_5_PŘÍMŘEČ
Co jsou to podstatná jména?
Vy_32_Inovace_52_Skupiny bě-bje, vě-vje, pě, mě-mně
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
VY_32_INOVACE_17_ Skladba – podmět a přísudek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_37_ČJ4
Skloňování podstatných jmen
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.2.Bal.35_Skupiny_s_e Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Luďka Pavlíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Slabiky dě,tě TÉMATICKÝ.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření květen 2012
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640 Autor: Mgr. Helena Roflíková Název: VY_32_INOVACE_16_I.Čj5_SLABIKY BĚ, PĚ, VĚ, MĚ Téma: Slabiky.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 4 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 4 Autor: Mgr.Jarmila Mihalíková Název materiálu: VY_32_Inovace_23_Dě-tě Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3250

ANOTACE: Prezentace je určena pro 5. ročník, k procvičování slov se skupinami dě-tě-ně-bě-pě-vě-mě. JAZYK: Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Správně vyslovovat a psát slova se skupinami dě-tě-ně-bě-pě-vě-mě KLÍČOVÁ SLOVA: Skupiny dě-tě-ně-bě-pě-vě-mě. DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace DRUH INTERAKTIVITY: Aktivita CÍLOVÁ SKUPINA: Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň – druhé období VĚKOVÁ SKUPINA: 9-12 let

Slabika dě V pondělí bylo ve třídě málo dětí. Většinu tvořila děvčata. Hodina již začala a přišel ještě Luděk. Byl s dědečkem u lékaře. „Dnes budeme místo vyučování pracovat na zahradě,“řekla paní učitelka. „Do naší třídy přijdou dělníci a budou opravovat vodovod.“ Vypiš slova , ve kterých je slabika dě. ……………………………………… pondělí třídě dětí děvčata Luděk dědečkem zahradě dělníci

Úkoly k textu Odpověz na otázky a věty napiš Který den bylo ve třídě málo dětí? V pondělí bylo ve třídě více děvčat nebo chlapců? Kdo přišel pozdě do školy? S kým byl Luděk u lékaře? Kde děti pracovaly místo vyučování? Kdo bude opravovat vodovod v jejich třídě?

Slabika tě Podzimní den na drátě k tetě sídliště na poště na plotě Doplň slova ze sloupečku do vět na drátě Pozoruji vlaštovku,která sedí na…………… Pojedeme na návštěvu k …………………….. Vyjíždíme ze ………………………… Cestou se ještě stavíme na …………………., poslat dopis. Na ……………sedí mourovaté …………………….Nad námi právě………………. letadlo. V dálce vidíme …………………………. Už vjíždíme do vesnice. Projeli jsme kolem fotbalového ……………... Teta bydlí na návsi. na drátě k tetě sídliště na poště na plotě kotě letělo Ještěd hřiště k tetě sídliště na poště na plotě letělo kotě Ještěd hřiště

Slabika ně Snídaně byla vydatná a Zdeněk se už těší na výlet do ZOO. Ale venku zatím silně prší. Zdeněk pozoruje z okna koně, jak se prohánějí na louce . Vidí, jak vylezlo z boudy malé štěně. Někdy ho může i sám nakrmit. Ve chlévě se včera narodilo malé jehně. Už přestalo pršet. V ZOO Zdeněk uvidí malé slůně. Už se moc těší. Vypiš slova , ve kterých je slabika ně. ……………………………………….. Snídaně Zdeněk těší Zdeněk koně štěně Někdy Slůně,koně,prohánějí,Zdeněk,někdy,štěně,jehně,snídaně,silně jehně. Zdeněk slůně

Spoj text se správným obrázkem. jehně sáně štěně sněhulák žákyně slůně

Slabika bě Rozlušti Hří_ _ Kolo_ _žka _ _tka _ _ží Hra_ _nka O_ _tavý _ _lásek Holou_ _ Na_ _račkou je mládě kobyly. má dvě kolečka. je už velká dívka. velký závod. bydlela na zámku. soused nám opravil auto. je motýl. ještě neumí létat. naléváme polévku. b ě b ě B ě bě bě bě bě bě bě

Slabika pě Doplň slabiku pě Vyber vhodné slovo do věty. Věty napiš. _ _šky dos_ _lí s_ _chá na chalu_ _ pou_ _ _ _na z_ _vák _ _nkava _ _kně pě ___________ je užitečná. Sluníčko __________ svítilo. Na výlet půjdete _____________? To je můj oblíbený _____________. Růže má krásné _____________. Na potoce se objevila __________. Dovolenou trávíme na ___________. Tatínek _____________ do práce. Brzo už budeme _____________. Pěnkava pě pěkně pě pěšky pě zpěvák pě poupě pě pěna pě na chalupě pě spěchá pě dospělí

Slabika vě k_ _tina h_ _zda _ _že _ _nec dře_ _ný s_ _týlko z_ _davý Doplň slabiku vě . k_ _tina h_ _zda _ _že _ _nec dře_ _ný s_ _týlko z_ _davý po_ _sil _ _tve Spoj co patří k sobě, spojení napiš. plot ………………………………………. žlutá ………………………………………. klobouk ………………………………………. svíčky ………………………………………. stromu ……………………………………… květinový …………………………………… medvěd ……………………………………… vysoké ……………………………………… na nebi ……………………………………… vě dřevěný plot žlutá květina vě pověsil klobouk vě světýlko svíčky vě větve stromu vě vě květinový věnec vě zvědavý medvěd vysoké věže vě hvězda na nebi vě

Slabika mě Je to správně? Vypiš slova s mě. Pes bydlí v domě? Na listnatém stromě rostou jablka? Ve městě je náves? Zeměkoule je kulatá? Teploměr měří teplotu těla? Měsíc vychází ráno na oblohu? Slaměnky jsou květiny? Metrem měříme objem? Na vesnici je náměstí? Domě, stromě, městě, zeměkoule, teploměr, měsíc, slaměnky, měříme, náměstí

Souhrnná cvičení Na pů____ máme starý nábytek. Malé dí___ si hrálo na písku. Na stě____ visí obraz. Boty si přezouváme na chot____. Na školní zahra_____ ____stujeme k_____tiny. Rybář chytil rybu do sí____. Pomůcky jsou uloženy v kabine_____. dě tě ně bě dě pě vě tě tě

Souhrnná cvičení O____dy jíme ve školní jídel____. To byla krásná ne____le. Pes je uvázaný ře____zem k bou____. Ma___j má špatnou náladu. V lé____ se kou- peme v řece. Máma koupila nové koš_____. Náš ____deček je již ____lovlasý. Babička má špatnou pa_____ť. bě ně dě dě tě tě tě tě bě dě mě

Souhrnná cvičení Máma míchá ____sto na buchty. Na hra____ straší. Medví____ má dou____ ve stráni. Dnes fouká mírný ____třík. Máš čisté s___domí? Alž____ta má několik ____tek. V zi____ sáňkuje- me, v lé ___ se koupeme. Vla___nka byla poš____t draka. Bydlíme v novém do____. tě dě dě pě vě vě bě pě mě tě dě tě mě