Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TEST FOTOGRAFICKÉ PAMĚTI 1 (001)
Advertisements

Prezentace Neoficiálních Klientských Internetových Stránek Společnosti DUHA.
Slovníček pojmů Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Autor: Jorge Luis Borges Listy mého stromu….
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Abraham Maslow (1908 – 1970). Abraham Maslow Americký psycholog, psychiatr a filozof Zakladatel humanistické psychologie.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie
Didaktické prostředky
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Problém - sporná, nerozřešená otázka nebo nesnadný úkol - překážka Řešení problémů.
Psychologie nadaných dětí Doc.Mgr.Šárka Portešová, Ph.D.
Schopnosti. Schopnost Je psychická vlastnost, která umožňuje člověku naučit se určitým činnostem a úspěšně je vykonávat. Utváří se na podkladě biologické.
Jednoduché vyhledávání – Jednoduchý uživatel Bc. Helena Selucká Knihovna Jiřího Mahena v Brně sekce IVU: Čtenářská gramotnost.
DĚTI S NADÁNÍM. NADÁNÍ  pohybové (sportovní, taneční),  umělecké (hudební, výtvarné, literárně-dramatické),  praktické (manuální, sociální),  intelektové.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Školní hodnocení  všechny hodnotící procesy a jejich projevy, které bezprostředně ovlivňují školní výuku nebo o ní vypovídají (široké pojetí)  systematický.
Schopnosti Milana Reichlová.
Rodina a vzory Existují kladné vzory pro dnešní rodinu?
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_KOUTENSKA_20.
Listy mého stromu V našem životě existují lidé, kteří nás činí šťastnými prostě jen proto, že nám zkřížili cestu. Někteří jdou cestou po našem boku dlouho,
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
CERMAT 2007 Celostátní hodnocení výsledků vzdělávání žáků 9. tříd a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Josef Maňák Jana Krusberská učo: Cesta zrání a formování samostatnosti a tvořivosti člověka je dlouhá a náročná, je ovlivňována mnoha činiteli.
TALENT ..
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
Nadané děti. Nadané děti, jejich identifikace a zařazení do vzdělávacího programu Definice nadání: Nadaní jsou identifikováni profesionálně kvalifikovanými.
Paměť, intelekt a jejich poruchy (bakalářské a magisterskí studium) Česková E., Psychiatrická klinika LF MU a FN Brno paměť učení.
Téma Hypotézy ve výzkumu
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
Motorické učení a jeho fáze Marie Blahutková. Motorické učení Proces získávání pohybových dovedností pomocí opakování Docilita – schopnost motorického.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 PODPOŘENO z Evropského sociálního.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR: Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 ÚVODNÍ SEMINÁŘ K PROJEKTU
Cargo efekt a testování 5. a 9. tříd Ondřej Šteffl,
PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI – VÝKONOVÉ SLOŽKY Mgr. Jiřina Boušková.
MOTIVACE VE VYUČOVÁNÍ. MOTIVACE Základní pilíř úspěšnosti žáka Základní pilíř úspěšnosti žáka U každého jedince je motivujícím prvkem jiná skutečnost.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 05 – Paměť a učení NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 PODPOŘENO z Evropského sociálního.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 PODPOŘENO 2010 a z Evropského.
Daniel Goleman Daniela Březinová, C4A. Daniel Goleman Americký psycholog Narozen Stockton USA Emoční a sociální inteligence a pozornost 12 let.
Gender a (sociální) bydlení Linda Sokačová Platforma pro sociální bydlení Alternativa 50+, o.p.s.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Tipy a triky AC Mgr. et Mgr. Veronika Víchová registrovanný klinický psycholog Praha 2016 Mgr. et Mgr. Veronika Víchová, registrovaný klinický psycholog.
V Ě CNÁ LITERATURA FORMY V Ě CNÉ LITERATURY MGR. MICHAL OBLOUK.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji REALIZÁTOR Středisko služeb školám, Plzeň, Částkova 78 PODPOŘENO 2015, 2014, 2013 a.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_14.
Národní týden manželství (NTM) únor, 2007.
Teorie a metodika výchovy Lekce 4: Pedagogika volného času a zážitková pedagogika Mgr. Katřina Lojdová
Paměť DUM_18. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
Občanská výchova – 7. ročník, Člověk a jeho osobnost
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Veřejné opatrovnictví: Zkušenosti a pohled obcí
Didaktické prostředky
Nadané děti.
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Metody psychologie Mgr. Jiřina Boušková.
Inteligence,tvořivost, paměť
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výkonové vlastnosti osobnosti I. část vlohy a schopnosti
CHAREKTERISTIKA Obrázky a náměty slohových cvičení
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová
Paměť a soustředění.
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_10
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Pracovní setkání IKAP, Implementace Krajského akčního plánu Kraje Vysočina I – Učíme se ze života pro život Ing. Zvolánková Adéla Bc. Rabasová.
Autor: Jorge Luis Borges Listy mého stromu….
ŠKOLNÍ NEPROSPĚCH Příčiny školního selhání
Transkript prezentace:

Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová Profil nadaného žáka 2015 Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová Bc. Klára Chaloupková www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE. Základní data celkem bylo 144 testovaných, z toho 61 dívek a 83 chlapců. obměna testové baterie o test paměti trendy zůstávají: prvorození, BMI v normě ještě pozitivnější hodnocení rodiny novinka: test paměti otázka: Co bude dál? www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Body Mass Index v normě www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

10% leváků jako v normě www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Pořadí narození www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Rodina (jak bys popsal 3 slovy rodinu, ve které žiješ?): www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Pořadí narození Nejvíce je tradičně prvorozených www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Test verbální fluence www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TIP – celkový www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TIP – trend 2010-2015 www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TIP – porovnání skupin www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Paměť – nový test Tento rok jsme do naší testové baterie zařadily Paměťový test učení. Tento test je  zkouškou pozornosti krátkodobé a dlouhodobé paměti a schopnosti učit se.  V principu jde schopnost vštípit, uchovat a vybavit 15 slov a to bezprostředně po  naučení a posléze po 15 minutách. www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Paměť 1- celkový www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Paměť 2- celkový www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Test tvořivosti -Urban - celkový www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

URBANŮV TEST TVOŘIVOSTI : - zajímavá -humorná  vysoce originální Př. vynález tomatové polévky www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

URBANŮV TEST TVOŘIVOSTI : palačinka Vánoční pohled z okna chemické laboratoře www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Vítejte na měsíci www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Návštěva na Olympu / Peking 2015 www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Sjezdovka v létě/ soutěž ve skoku na kole přes potůček www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Rozložení IQ- Gaussova křivka Výsledky za hranicí měřitelností testů www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

Erika Landau (1931 – 2013), zakladatelka Institutu pro n pro nadané a talentované děti, Tel Aviv „Mnoho nadaných a talentovaných dětí, jestliže se jim nedostává odpovídající podpory, upadá a nerozvíjí své nadání, které by je mohlo dovést k vědeckým objevům, umělecké tvorbě, umožnilo by jim stát se vůdčími osobnostmi nebo prostě jen šťastnými lidmi, s přiměřenou sebedůvěrou. Ignorováním talentů ztrácí i společnost. Ztrácí tvořivé vůdčí osobnosti ve vědě, umění, politice a získává frustrované odpadlíky ze škol, společnosti, veřejného života a někdy i ze života vůbec.“ www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE. „Díval jsem se na ten Váš projekt nadaných dětí. Je to poučné, snad jsem taky kdysi byl něčím jako nadaným dítětem. Dneska si ale myslím, že celé nadání je v životě spíše na obtíž. Možná by to bylo zajímavé, to všechno sledovat časosběrně dál….“P. J. Anonymizovaná citace z reakce čtenáře Projektu Podpora talentů, 12. 9. 2015 www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE. 1. Jak uspěli naši první testovaní na vysokých školách? 2. Jsou spokojení v životě? 3. Jsou i nadále jejich výkony nadprůměrné? 4. Co plánují ve své profesní kariéře? 5. S jakými problémy v životě se setkávají? 6. Jak se jim je daří řešit? 7. Co jim nadání přineslo a čeho se museli vzdát? http://www.daliborspok.cz/individual/nadani-inteligence/ www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.

TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE. Děkujeme všem účastníkům testování z let 2010-2015! Děkujeme za pozornost! Náměty a komentáře k profilu: veronika.vichova@gmail.com www.podporatalentu.cz TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z PROSTŘEDKŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE.