Jaroslav Kudr pro OATGM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Windows.
Advertisements

Funkce programu Microsoft Word 2003 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Základy práce s počítačem – lekce V. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_133_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Databáze Sestavy.
Vytvoření nového účtu na Gmail. Odeslání u na konkrétní ovou adresu.
MS Office PowerPoint 2007 Ing. Jaroslav Parma.
Nabídka karty Soubor Soubor. Nabídka karty Domů Domů práce se schránkou formátování písma zarovnávání formát čísel práce se styly práce s buňkami vyhledávání.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
OS Windows 7 I. Úprava a nastavení PC Práce se složkami a soubory
TEXTOVÝ EDITOR.
Roman Valeš projekt AVT. Cíl práce Obeznámení s programovacím jazykem Java Práce s vývojovými nástroji Hierarchie kódu Androidu Vytvoření Android aplikace.
TEXTOVÝ EDITOR (vkládání dalších objektů do textu a jejich vlastnosti, textové tabulky, šablony,) Lol.
Práce se šablonami v MS Word 2007
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_14_16_ovládací panely.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_141_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Práce s operačním systémem
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vytváření prezentace váš cvičící =). Orientace horní část a dolní část obrazovky podobná Excelu a Wordu vlevo seznam „slajdů“ (dále snímků) a osnova vpravo.
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Operační systém Windows
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základy ovládání operačního systému Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
SOFTware Adresář, soubor, OS Informatika – 6. třída Bc. Josef Štainer
Programování Windows 8 Jiří Danihelka PDA Katedra počítačové grafiky a interakce ČVUT v Praze.
Textový editor Maturitní téma č.12 (prostředí textového editoru, nastavení zobrazení dokumentu, zásady pořizování textu v počítači)
1 TaHoma – Interaktivní prezentace Michal Tichý, 4. srpna 2015.
EXCEL – tisk a tvorba grafů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Kontingenční tabulky. Úvod Kontingenční tabulky jsou jedním ze základních nástrojů pro práci s Excelem i pro jakékoliv smysluplné zpracování a vyhodnocování.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_029.ICT.34 Tvorba webových stránek – fotogalerie ZPS.
T EXTOVÝ EDITOR ( VKLÁDÁNÍ DALŠÍCH OBJEKTŮ DO TEXTU A JEJICH VLASTNOSTI, TEXTOVÉ TABULKY, ŠABLONY, JEJICH VYUŽITÍ A TVORBA )
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV11 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Návrhy designu Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Jitka Křeménková Sekce ostatních aplikací a dokumentace Vývojový tým Univerzitního informačního.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_02 Informatika - MS Excel – Nabídky karet Autor:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Synchronizace dat na iPadu Co se všechno naučíme??? iFiles.
konfigurace tisku účetní pásky
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Intents – Interní Intent demo
Jaroslav Kudr pro OATGM
PRVNÍ Projekt, struktura projektu
Vkládání grafických objektů
Jaroslav Kudr pro OATGM
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
Metody OnResume a OnPause
Operační systém Windows
eLogika nad platformou Android
Jaroslav Kudr pro OATGM
RadioGroup, RadioButton DEMo
Jaroslav Kudr pro OATGM
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
LCD monitor Nikola Kodetová\1.L.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Jaroslav Kudr pro OATGM
EU_12_sada1_02_Inf_Úpravy obrázků 2_Šeb
Oncreate, SaveInstancestate - demo
Resources-multijazykové prostředí
Shrnutí lifecycle metody demo
Středoškolská odborná činnost
Operační systém Windows
Tvorba webových stránek na google – Sites (5.)
Resources (úvod, demo vložení obrázku do aktivity)
Jaroslav Kudr pro OATGM
LINEAR LAYOUT – orientation DEMO
Tvorba webových stránek na google – Sites (6.)
Jaroslav Kudr pro OATGM
Transkript prezentace:

Jaroslav Kudr pro OATGM Resources-přizpůsobení rozložení UI schopnostem rozlišení koncového zařízení Jaroslav Kudr pro OATGM

proč? Ne všechna koncová zařízení mohou být schopna zobrazit UI, které chceme pro naši aplikaci použít (např. hodinky) Takový problém lze řešit buď tak, že „řekneme“ jaké minimální zobrazovací schopnosti má mít zařízení mít – pro ostatní pak není aplikace ani nabízena. Vytvoříme pro naši aplikaci více layoutů, pro různé typy koncových zařízení.

DEMO 1

STEP 1 Vytvořte nový projekt v solution Resources a nazvěte ho Resources_2 Android Manifest

STEP 2 Prohlédněte si soubor AndroidManifest.xml

STEP 3 Do tohoto souboru lze vložit hodnoty <supports-screens> nastavení popsané v tabulce. V závislosti na tom zda tato hodnota bude true/false bude možné aplikaci načíst na různých typech obrazovky. Bližší informace o přesném rozlišení zde.

DEMO 2 Smažte projekt Resources_2 (i fyzicky složku tohoto projektu na disku) – začneme znovu.

Step 1 Do projektu do souboru layout stáhněte a zkopírujte obsah souboru: Resources_2_demo_XML

STEP 2 V projektu Resources_2 vytvořte pomocí kopírování složky layout její kopii

Step 3 Přejmenujte složku na layout-small. Small rozlišení je podle tabulek 426dp x 320dp. Analogicky vytvořte složky : layout-large (640x480dp) layout-xlarge (960x720dp) layout-normal (470x320dp)

Step 4 Zrestartujte projekt

Step 5 Z časových důvodů i z důvodů „tuhnutí“ vývojového prostředí otestujte aplikaci tak, že ve složce obsahující projekt udělejte změny podle obrázků. Upravte tak i small, large a xlarge layout.

Výsledek OS android sám vybral layout odpovídající velikosti rozlišení koncového zařízení.

Následuje prezentace demonstrující tvorbu multijazykové verze aplikace tzn. Použití popisků ovládacích prvků v resources projektu