Petra Veselá 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Advertisements

METABOLICKÁ ADAPTACE NA TRÉNINK
Změny při imobilizaci zdravých jedinců na lůžku K. Barták Ústav tělovýchovného lékařství LF a FN, Hradec Králové.
Red Bull Stratos NEWTON Media. Akce Pětiletá příprava Stočlenný tým odborníků Rakušan Felix Baumgartner 40 televizních stanic (50 zemí) 130 digitálních.
ABY ŠPORT NEBOLEL Bratislava,  Výživa bude efektivní pouze ve spojení s kvalitní tréninkovou přípravou sportovce  Výživa je závislá na typu.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Mediální komunikace ČD
Komunikace a stimulování prodeje
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
VY_52_INOVACE_DEK_60 Konceptuální umění Akční umění
9.Komunikace.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Metodický list Výuka probíhá diskusní formou. Hledáme odpověď na otázku – proč je užitečné věnovat se sportovní činnosti či jiné intenzivní pohybové činnosti.
AGREE OR DISAGREE. 1)I´m a student. 2)I don´t like cats. 3)I was at home at the weekend. 4)I saw a good film yesterday. 5)I drink a lot of coffee. 6)I.
úvod pojetí a obsah marketingu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Mix služeb Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Zpravodajská licence, par. 12 Občanského zákoníku Fyzická osoba má právo na ochranu projevů osobní povahy, proto mohou být použity nebo pořízeny jen se.
CO JE MADOK?
Kam už naši studenti nebo absolventi pracovně zavítali.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Vítejte na MARKETINGU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_11 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Revision.
Knihovna města Olomouce se jako jediná knihovna v České republice, zapojila do knihovnického projektu, dotovaného z fondů Evropské unie, s názvem „Library.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Projekt ROSTISLAV - Routes and Stories of Slavs Slovácké muzeum v Uherském Hradišti.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Snowboarding Šárka Kneblová.
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Hot Rods Holy Mother of Pearl!!! Wait till you see the Harley with a V8!!* , revised , Thanks Mary! Music added 3/21/12 by Hylott *That.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R15_Wer ist das? TEMA: Německý jazyk.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Inkubační funkce Inovacentra ČVUT Michaela Karlíčková.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Komunikační mix – 2. část 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
RESORT LUHAČOVICE.
From Czech Sheeps to You
Plánování Marketingový plán.
Atraktivní zaměstnavatel
4. celosvětový týden bezpečnosti OSN rychlost – aktivity BESIP
Hudební skupina QUEEN. ZÁKLADNÍ INFORMACE Vznik skupiny – Členové – Freddie Mercury, John Deacon, Brian May a Roger Taylor Art-rocková/Pop-rocková.
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Doping Chemie ohrožuje užívání zakázaných látek nebo metod ve sportu
Transkript prezentace:

Petra Veselá 1

Historie Produkty Marketing Event Matketing Opinion Leaders Komunikace Red Bull Historie Produkty Marketing Event Matketing Opinion Leaders Komunikace Consumer collecting Studenti v RB Zdroje Red Bull gives you Wiiings

Historie Dietrich Mateschitz 1984 3

Sídlo: Rakousko - Fusch am See (jediné místo výroby) Historie Sídlo: Rakousko - Fusch am See (jediné místo výroby) Originální receptura: Thajsko (kraeting daeng) 4

produkty Red Bull Red Bull cola Red Bull sugar free Red Bull E-shot 5

Slogany: „Red Bull vám dává křídla“ „Red Bull revitalizuje tělo i mysl“ Energy drink speciálně vyrobený pro období zvýšené psychické nebo fyzické zátěže. účinky: zvyšuje výkonnost a rychlost reakce zlepšuje koncentraci stimuluje metabolismus zvyšuje bdělost

Marketingový mix: Event marketing (akce v oblasti sportu a kultury) Opinion leaders (podporování sportovců a umělců) Komunikace (reklama a public relations) Consumer collecting (získávání nových konzumentů)

Red Bull Air Race World Championship Red Bull Flugtag Event Marketing Red Bull Crashed Ice Red Bull X-Fighters Red Bull Air Race World Championship Red Bull Flugtag Red Bull Art of Can Red Bull Music Academy 8

Red Bull Art of Can Co dokáže kreativní mysl udělat s tělem plechovky Red Bull? Umělecká soutěž z plechovek RED BULL.

Eventy Red Bull X-Fighters 11

Vysněný workshop pro muzikanty, producenty, lovce vinylů, zpěváky, MCs, designéry synťáků, orchestrální skladatele či třeba digitální beatmakery

Martin Černík, Šárka Pančochová Petr Pilát Aleš Valenta Opinion Leaders Martin Černík, Šárka Pančochová Petr Pilát Aleš Valenta

Sebastian Vettel

Mark Webber

Komunikace: tv spoty, kina, rádia.. http://www.youtube.com/watch?v=pfvq2 Gf6UE8&feature=related

získávání nových konzumentů pomocí vysokoškolských studentů Consumer Collecting získávání nových konzumentů pomocí vysokoškolských studentů Wings teamy (Sampling girls) ...hledání správné osoby, na správném místě, ve správný čas... Student Brand Manager

Zdroje www.redbull.cz www.rbcc.cz www.google.cz

Děkuji za pozornost:)