normální EKG Chlapec, věk 9 roků LEH STOJ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Advertisements

Referenční hodnoty variability srdeční frekvence u dětí
Vývoj SME segmentu a jeho exportní parametry Ivan Čopák Ř editel pro firemní sektory a nové obchodní příležitosti GE Money Bank.
Analýza variability srdečního rytmu
© 2007 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco Public ITE PC v4.0 Chapter 1 1 Operating Systems Networking for Home and Small Businesses – Chapter.
DIAGNOSTIKA AUTONOMNÍCH NEUROPATIÍ A DYSFUNKCÍ V NEUROLOGII -
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
Adverbs of frequency 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
TRÉNINK: princip superkompenzace energetického potenciálu a jeho vztah k různému načasování a intenzitě zátěže.
SELFBRIEFING. CONTEST AREA + AIRSPACE !!! Postupy / Procedures !!! Soutěžní oblast je prostor, do kterého budou voleny tratě a jsou zde otočné body,
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
0 / 1X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 03 Číslo.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou René Klčo Microsoft System Center Data Protection Manager 2007.
Location v. Motion To & From Form sentences based on the model. Be sure to use the appropriate words (prepositions followed by nouns in correct case, or.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Basics of electrical engineering the 2nd. year Measuring the capacity Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky.
Analýza variability srdeční frekvence u osob po léčbě kardiotoxickými cytostatiky Jan Novotný, Hana Hrstková, Martina Novotná, Ilona Dohnalová Masarykova.
Masarykova univerzita
Přetížení - přetrénování
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Course Outline1. Instructor: Martin Hála, PhD. Mathematics DPT, B105,  Further information and downloads on my personal website:
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Tutorial:
8/1 The video task 1. The balls are made of a) steel b) iron c) wood 2. The water based liquid is there to.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
VY_32_INOVACE_Sei_II_04 ADVERBS OF FREQUENCY Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Adjectives expressing people´s qualities, a job interview Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
Variabilita srdeční frekvence a její analýza u sportovců a pacientů
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Relationships Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1 – 28 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
PARTNERSHIP FOR COMMON EUROPE - YOUNG ENTREPRENEURS IN INTERNATIONAL STUDENT COMPANIES Ing. Ladislav Abrahám 8. April 2015.
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
ÚNAVA PŘI CVIČENÍ A SPORTU Analýza variability srdeční frekvence
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
EU peníze středním školám
LAN Switching and Wireless – Chapter 6
Nunavut Tematická oblast Angličtina: CANADA Datum vytvoření Ročník
Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2
Název vzdělávacího materiálu
A healthy life with wine
Observational studies. Curious look into available data from the CT.gov registry.
Živá fáze.
Denní chody fotosyntetických procesů
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
BIOLOGICKÉ A LÉKAŘSKÉ SIGNÁLY
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
LAN Switching and Wireless – Chapter 6
ÚNAVA PŘI CVIČENÍ A SPORTU Analýza variability srdeční frekvence
(XI.) Digital model of aortic function (XVI.) Blood flow in veins
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Exercise 1.
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_12_Westminster Abbey_zh2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Autor:
Transkript prezentace:

normální EKG

Chlapec, věk 9 roků LEH STOJ

Časová analýza HRV – SD, MSSD Spektrální (frekvenční) analýza HRV (Fourier) z 256 tepů, 5 minut vleže a vstoje VLF: 0,01-0,05 Hz 0,6-3/min LF: 0,05-0,15 Hz 3-9/min HF: 0,15-0,5 Hz 9-30/min LEH STOJ STOJ LEH

Výsledky nízká HRV běžná HRV vysoká HRV

Percentilový graf závislosti HRV-TP vleže na věku

Polar (RS800) OwnOptimizerTM Successful training requires temporary overloading: longer exercise duration, higher intensity, or higher total volume. In order to avoid severe overtraining, overloading must always be followed by an adequate recovery period. Polar OwnOptimizer is a modification of a traditional orthostatic overtraining test. This feature is based on heart rate and heart rate variability measurements taken during an orthostatic test (standing up from relaxed resting). How to Interpret Results Good Recovery (1) Normal State (2) Training Effect (3) Steady State (4) Stagnant State (5) Hard Training (6) Overreaching (7) Sympathetic Overtraining (8) Parasympathetic Overtraining (9)