Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_65_TEST OBECNÁ GEOGRAFIE AMERIKY
Advertisements

VYPRACOVAL Šimon cigánek, 5.tř.
  CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_530_Př5     Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu                      
Přírodověda – Podnebné pásy ( Mírný pás )
PODNEBNÉ PÁSY.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
ROZMANITOST PŘÍRODY V EVROPĚ
PODNEBNÉ PÁSY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Sabina Skácelová ZŠ Ilji Hurníka 2010
Za předpokladu použití psacích potřeb
Počasí a podnebí Vypracovala: Barbora Kondvárová.
Elektronická učebnice - I
JAK SE JMENUJE OCEÁN NA OBRÁZKU? 1. TICHÝ 2. ATLANTSKÝ 3. SEVERNÍ LEDOVÝ.
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
TAJGA Pás jehličnatých lesů.
Podnebí (climate) a přírodní krajiny Ameriky – Opakování!
Podnebí a vegetace Asie
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Evropa – vegetace 5. ročník
Amerika – Přírodní krajiny
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
LESY MÍRNÉHO PÁSU Lesy, louky, pole.
Biosféra.
Podnebné pásy IV. – 5. ročník / polární podnebný pás /
Podnebné pásy III. – 5. ročník / mírný podnebný pás /
Křížovka - Tropický deštný les
Podnebné pásy I. – 5. ročník / tropický podnebný pás /
Současná biosféra. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_15_05_mírný pás. Rostliny: Pšenice, žito, ječmen, oves, brambory, cukrová řepa, vinná réva, kukuřice. MÍRNÝ PÁS pšenice žito ječmen.
Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_ ZEMĚPIS 6. ROČNÍK TEMA: Risk-biosféra ČÍSLO PROJEKTU:
ŠABLONY 32 VY_32_INOVACE_18_22_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ EVROPY.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_20_ROZMANITOST_PODMINEK_ZIVOTA_NA_ZEMI
MÍRNÝ PÁS PŘÍRODOVĚDA 5.TŘ. Mgr. Renata Šimková.
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Podnebí a přírodní krajiny Afriky
Podnebné pásy – mírný pás
Podnebné pásy listnaté lesy tropy subtropy
Rozmanitost podmínek života na zemi
SUBTROPICKÝ PÁS PATRIK HRNČIRIK. PHVGYG0I_EI video.
VEGETAČNÍ PÁSY.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Amerika – Podnebí a přírodní krajiny
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Přizpůsobivost živočichů
Cizokrajné suchozemské ekosystémy
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Přírodní krajiny AUTOR: Mgr. Aleš Skála
VY_32_INOVACE_
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Polární pás Co zde roste? Žije? Polární pustiny trvalé zalednění
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_16_ZEMĚPIS
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
OBSAH PODNEBNÉ PÁSY TROPICKÝ PÁS SUBTROPICKÝ PÁS MÍRNÝ PÁS POLÁRNÍ PÁS
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_15_Podnebné pásy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_20_05_podnebné pásy(opakování)
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Přírodověda Podnebné pásy ( Mírný pás )
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR: Mgr.Naděžda Štýbrová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_PŘÍRODOVĚDA _Kvíz podnebné pásy TÉMA: Opakování podnebních pásů ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2803 ANOTACE: Práce určena pro žáky 5. tříd k opakování učiva o podnebných pásech. Žáci pracovali ve dvojicích, je vidět okamžitá zpětná vazba. Práce žáky zaujala. ZDROJE: Obrázky Panaboard software - galerie

1. Žije bizon ve stepích? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Bizoni žijí skutečně ve stepích – například v Severní Americe. CHYBNĚ!!! Bizoni žijí skutečně ve stepích – například v Severní Americe. Přejít na další otázku…

2. Žijí v mírném pásu klokani ve volné přírodě? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Přejít na další otázku… CHYBNĚ!!! V mírném pásu žijí klokani pouze v zoologických zahradách a na farmách. Přejít na další otázku…

3. Patří listnaté lesy do mírného pásu? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

V mírném pásu tvoří listnaté lesy převážně duby, buky, břízy a javory. CHYBNĚ!!! V mírném pásu tvoří listnaté lesy převážně duby, buky, břízy a javory. Přejít na další otázku…

4. Leží Česká republika v subtropickém pásu? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Česká republika leží v mírném pásu. CHYBNĚ!!! Česká republika leží v mírném pásu. Přejít na další otázku…

5. Žijí tučňáci na Severním pólu? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Přirozeným místem výskytu tučňáku je Jižní pól. CHYBNĚ!!! Přirozeným místem výskytu tučňáku je Jižní pól. Přejít na další otázku…

6. Jmenují se oblasti na pouštích, kde se nachází voda, oázy? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Oázy jsou oblasti u zdrojů vody na pouštích. CHYBNĚ!!! Oázy jsou oblasti u zdrojů vody na pouštích. Přejít na další otázku…

7. Žijí rackové v subtropickém pásu? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Rackové jsou ptáci žijící v subtropických oblastech. CHYBNĚ!!! Rackové jsou ptáci žijící v subtropických oblastech. Přejít na další otázku…

8. Říká se velbloudům koráby pouště? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Přejít na další otázku… CHYBNĚ!!! Ano, říká. Velbloudi patří mezi běžné dopravní prostředky v pouštních oblastech, protože vydrží dlouho bez vody. Přejít na další otázku…

9. Je slon největší zvíře žijící ve stepích? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Slon nežije ve stepích, ale v savanách. CHYBNĚ!!! Slon nežije ve stepích, ale v savanách. Přejít na další otázku…

10. Žije medvěd hnědý v polárním pásu? ANO NE

Přejít na další otázku… SPRÁVNĚ!!! Přejít na další otázku…

Ne, v polárním pásu žije medvěd lední. CHYBNĚ!!! Ne, v polárním pásu žije medvěd lední. Přejít na další otázku…

Konec opakovacího testu! Autor: Mgr. Naděžda Štýbrová