Prezentace obchodního plánu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Investiční společnosti a podílové fondy
managementu znalostí podle
Vize, Strategie, Cíle.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
PŘÍPRAVA GRANTOVÉHO PROJEKTU prof. RNDr. Jiří Patočka, DrSc.
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Nauka o podniku Seminář.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
A) Determinanty nabídky
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Předmět: Řízení podniku 1
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
MARKETING.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Financování podniku VY_32_INOVACE_ aby mohl podnik fungovat, potřebuje prostředky na svou činnost (a to ještě před dosažením zisku)
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
K.S.PARKET POKLÁDKA PARKET, PLOVOUCÍCH PODLAH, DŘEVĚNÝCH PODLAH VŠECH TYPŮ, VYROVNÁNÍ,LAKOVÁNÍ.
Finanční analýza.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
1 Zajištěné investice - jistota má svoji cenu Dámský investiční klub Petr Valenta ředitel odboru řízení produktů finančních trhů ČS.
Mezinárodní obchod a pohyb kapitálu
Asociace energetických manažerů a Sdružení velkých spotřebitelů Ing. Aleš Valla Obchodní ředitel MORAVIA ENERGO, a.s. Nová pravidla vyhodnocování odchylek,
Průměrné vážené náklady kapitálu
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
2. Úloha marketingu ve firmě
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Téma 2: Časová hodnota peněz a riziko ve finančním rozhodování 1. Časová hodnota peněz ve finančním rozhodování podniku 2. Riziko ve finančním rozhodování.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
Téma 13: Finanční plánování
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Název společnosti Obchodní plán.
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Marketingový systém řízení
Management a řízení hotelu
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Název produktu.
Plán obchodního projektu
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Prezentace obchodního plánu Název společnosti Prezentace obchodního plánu

Formulace hlavního cíle společnosti Srozumitelně formulujte dlouhodobý hlavní cíl společnosti. Pokuste se použít formulace, které vám pomohou soustředit se na růst společnosti, buďte však co nejstručnější.

Konkurence Uveďte přehled konkurence. Načrtněte výhody vaší společnosti před konkurencí.

Tým Uveďte jména výkonného ředitele a hlavních členů vedení společnosti. Nezapomeňte se zmínit o předchozích výsledcích dokazujících úspěšnost tohoto týmu. Uveďte, jak dlouho již v této oblasti pracují a jaké mají zkušenosti.

Přehled trhu Proveďte rekapitulaci trhu v minulosti, současnosti a budoucnosti. Uveďte přehled změn v podílu na trhu, ve vedení, v účastnících, v pohybu trhu, v nákladech, v cenách či v konkurenci, které vám umožní zvýšit úspěch společnosti.

Příležitosti Identifikujte problémy a příležitosti. Uveďte problémy spotřebitelů a definujte podstatu příležitostí k prodeji produktu či služby, které vznikají na základě těchto problémů.

Koncepce podniku Uveďte přehled hlavních technologií, koncepcí a strategií, ze kterých podnik vychází.

Plány a cíle Uveďte pětiletý plán. Stanovte konkrétní, měřitelné cíle pro dosažení pětiletého plánu. Uveďte cíle týkající se podílu na trhu. Uveďte cíle týkající se výnosů/zisku.

Finanční plán Nastiňte finanční plán na vyšší úrovni definující finanční model a předpoklady tvorby cen. Tento plán by měl zahrnovat předpokládaný roční obrat a zisk pro období následujících tří let. Tyto materiály prezentujte odpovídajícím způsobem pomocí několika snímků.

Požadavky na zdroje Stanovte požadavky na následující zdroje: Zaměstnanci Technologie Finanční prostředky Distribuce Propagace Produkty Služby

Rizika a výnosy Uveďte přehled rizik spojených s navrhovaným projektem a způsob jejich odstranění. Stanovte odhad očekávaných výnosů (zejména při hledání způsobu financování).

Hlavní problémy Krátkodobé Dlouhodobé Vytyčte nejdůležitější rozhodnutí a problémy, kterými je nutné se okamžitě nebo v krátké době zabývat. Uveďte následky odkladu rozhodnutí. Dlouhodobé Vytyčte problémy, které bude nutné vyřešit v dlouhodobém horizontu. Při hledání způsobu financování přesně určete problémy, jejichž řešení bude vyžadovat finanční prostředky.