Optimizarea sortimentatiei

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ASTEROIDY = planetky nejvíce jich je mezi Marsem a Jupiterem
Advertisements

Prezentace společnosti Frigocom, spol. s r. o. Výběr z realizovaných akcí.
ETwinningový maraton 2011 Základní škola a Mateřská škola, Kanice, okr. Brno – venkov, p.o., Kanice 135.
Redoxní vlastnosti kovů a nekovů
Nielsen ACNielsen Czech Republic s.r.o.
Jeux des mots Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, , Category Management 2008.
Švýcarsko, Mont-la-Ville Lugano - Švýcarsko Zurich - Švýcarsko.
Pro dobrou náladu hned od rána … Pentru o bunadispozitie, chiar de dimineata ….
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Recepční v hotelu Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ – Francouzský jazyk.
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2013 Číslo.
Identifikace kovů Autor: Mgr. Miloslav Šůstek
VY_32_INOVACE_5A5.   informations générales  les frontieres  les montagnes  les fleuves  le climat CONTENU.
Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:Scotland Ročník:2. Datum vytvoření:říjen 2013.
Odpovědi a řešení jsou viditelné pouze ve formátu ppt. Ve formátu pdf je není možné zobrazit.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_ 261.FRJ.14 Prezentace Paříž_1.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis au travail Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je me lève à 6 heures Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Dělivý člen. Tvary: Pro mužský rod substantiva: DU (Du sucre, du pain etc.) Pro ženský rod: DE LA (De la soupe, de l’eau) Množné číslo pro oba rody: DES.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ43 Název školySPŠ a.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Prodej zážitků a turistických atraktivit na Broumovsku v praxi Barbora Brandejsová ck.broumovsko s.r.o.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiří Hajn Název DUM: Voda (opakování) Název sady: Chemie – 8. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Z Brna na Mauricius SONET GROUP Czech Republic Slovakia Hungary Indirectly Mauritius, Romania.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ57 Název školy SPŠ a.
Titlul proiectului: Increasing the visibility of the EU in schools from disadvantaged regions Codul proiectului: LLP RO-AJM-ICS Beneficiar:
14. listopadu 2016 Nabídka specializovaného workshopu Připravili: Jaroslav Kuchař Tomáš Jánský Náklady dodavateleOFF-LINE ON-LINE Stálé slevy    
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_223_SMYSLY Téma: SMYSLY Číslo projektu:
TOP DODAVATELÉ  Tomáš Hájek  27. září Kdo je dodavatel na českém trhu?  Výrobce  Dovozce  Distributor českých výrobců.
GE - Vyšší kvalita výuky
PRENDRE LE TRAIN Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
Jak získat nejlepší talenty?
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
PROFESSIONAL ENGLISH IN USE
Elektrochemická řada napětí kovů
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
ZDRAVÁ VÝŽIVA PREZENTACE SLOUŽÍ K VÝKLADU NOVÉ LÁTKY.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
Výchova přirozeného zdravi
3DR, outdoor, indoor.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Marie Rottrová
Von  Neumannov  počítač Gymnázium Š. Moysesa, Moldava nad Bodvou.
PaedDr. Jozef Beňuška
Mechanická práca Mgr. Dana Majzlíková.
Rozpoznávanie slovných druhov alebo vetnej skladby
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Slabiky CA, CE, CI, CO, CU VY_32_INOVACE_XV-C-14.
9. ročník Mgr. Hilda Petríková
C´est une photo de mariage de mes parents.
Beketovova řada napětí kovů
EVROPSKÁ UNIE.
Elektrolýza chloridu měďnatého
Jídlo (Food, Meals) B2 Tematická oblast Angličtina: ústní zkouška
SHOPPER TRENDY NIELSEN SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
ARTOTÉKA - rosteme s uměním
Bibliografické citace
CHEMICKÉ USAZENINY.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
Transkript prezentace:

Optimizarea sortimentatiei Octombrie 20, 2005 Poznámka: modrá barva – změna po sloučení obou verzí prezentací

Optimizarea sortimentatiei In iunie 2004 grupul Delhaize a preluat in totalitate lantul de magazine MEGA IMAGE Delhaize Group: isi bazeaza strategia pe atingerea unor pozitii de lider in piete cheie in plina dezvoltare prin intermediul unor lanturi locale puternice de magazine care si-au construit succesul raspunzand cel mai bine la cerintele consumatorilor in timp ce beneficiaza de forta grupului si de cele mai bune practici comerciale. Pentru Romania obiectivele conducerii belgiene sint: introducerea unei noi orientari pe piata a supermarketurilor Mega Image avind ca focus produsele proaspete (fructe si legume, carne, brutarie si patiserie, mancare semipreparata sa) si cumparaturi cit mai comode si facile consolidarea pozitiei Mega Image pe piata de retail prin raspunsuri la nevoile specifice clientilor din Romania extinderea lantului de supermarketuri in special in Bucuresti introducerea unui nou tip de supermarketuri cu suprafata mai mica de 600 metri patrati asa numitul format city , primul de acest tip fiind deschis anul trecut pe str. Mihai Eminescu | 17-Nov-18 |

Optimizarea sortimentatiei Valorile companiei: convenience freshness meal solutions easy shopping | 17-Nov-18 |

Optimizarea sortimentatiei Obiective proiect intampinarea dorintelor clientului crearea unei sortimentatii coerente pe fiecare categorie de produse crearea unei sortimentatii adaptate pe fiecare tip de magazin (supermarket mare si supermarket mic) marirea vizibilitatii produselor in raft reducerea numarului de articole cu rotatie mica la raft cresterea gross profitul cresterea productivitatii adaptarea politicii de pret la strategia generala | 17-Nov-18 |

Optimizarea sortimentatiei Criterii si instrumente care au stat la baza analizei sortimentatiei Tipul de magazin (supermaket mare, supermarket mic) => nr de articole si nr de module de raft Cifra de afaceri pe categorie => alocare spatiului in conformitate Vanzare pe categorie/subcategorie/articol => delistarea produselor necompetitive Strategia sortimentala a companiei => reducere spatiu non food, crestere spatiu food si fresh food, accent pe categorii tinta Structura sortimentala in functie de tipul de clienti, locatia magazinului => pastrarea produselor premium, exclusive, unice, dezvoltare private label Top articole si furnizori MEMRB/AC NIELSEN Studiul competitiei => necesitatea listari unor produse noi | 17-Nov-18 |

Optimizarea sortimentatiei 8. Brand-uri focus creatoare de trafic creatoare de gross margin produse care asigura diferentierea fata de competitie 9. CATEGORY MANAGEMENT cu ajutorul companiilor: COCA COLA, P&G, COLGATE, HENKEL 10. Criterii de MERCHANDISING PE CATEGORIE cu ajutorul companiilor: NESTLE, MASTERFOODS, PURINA, SCANDIA, STARFOODS, BEIERSDORF, COTY, P&G, HENKEL | 17-Nov-18 |

Optimizarea sortimentatiei Conditii pentru listarea unor produse noi in retea: inlocuire cu alt produs din aceeasi categorie produs existent in top vanzari MEMRB/AC NIELSEN acopera o nisa in sortiment asigura avantaj competitiv de pret ofera exclusivitatea comercializarii in retea produse speciale, noi pe piata care reprezinta noi tendinte si educa consumatorul produse care fac parte din categoriile cheie dezvoltate de MI (mincare semipreparata, preparata, produse biologice, mancare internationala, vinuri internationale etc) conditii comerciale avantajoase si sustinerea produselor prin activitati de promovare | 17-Nov-18 |

Optimizarea sortimentatiei Pasii proiectului 1. In perioada 15.05 - 31.07.2005 s-a realizat proiectul de optimizare a sortimentatiei in Hala Traian pentru supermarket-urile mari 2. Implementarea in magazinul Titan in perioada 25.08 - 3.09.2005 si monitorizarea rezultatelor 3. Implementarea in alte 7 supermarketuri Titulescu, Dr. Taberei, Mihai Bravu, 1 Mai, Tineretului, Hala Traian, Constanta in perioada 1.10 – 14.10.2005 4. Analiza sortiment supermarket mic in perioada 1.10 – 18.10.2005 si implementare in magazinul Lizeanu 5. Implementare in celelalte supermarketuri incepind cu ianuarie 2006 | 17-Nov-18 |