Školní poradenské pracoviště

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Školní poradenské pracoviště
Advertisements

Koncepce organizace posudkové služby JUDr. Jiří Veselý, Ph.D. ředitel odboru výkonu posudkové služby MPSV.
ŠKOLSKÁ ETOPEDICKÁ ZAŘÍZENÍ
Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ PORADNA OPAVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Rozvoj a zdokonalení integrovaného diagnostického, informačního a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání Priorita 3 Rozvoj celoživotního.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Spolupráce Odboru sociálně-právní ochrany dětí Magistrátu města Karviné s poskytovateli sociálních služeb.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Formy a druhy sociálních služeb. Sociální služby Činnost zajišťující pomoc a podporu osobám za účelem sociálního začlenění nebo v rámci prevence před.
Mapování potřeb regionů ve vztahu k činnosti středisek výchovné péče a zařízení ústavní a ochranné výchovy POHLEDEM PRACOVNÍKŮ ORGÁNŮ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY.
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
Kvalifikace pracovníka v sociálních službách a sociálního pracovníka.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Program – – → výchovný poradce a platné právní předpisy – → přestávka – → základní informace o studiu
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Pedagogika a psychologie 3. ročník ŠKOLNÍ ZRALOST Mgr. Irena Kudláčková.
Novela školského zákona v návaznosti na předškolní vzdělávání a školní stravování Bc. Eva Martinková, odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Individuálně, ale společně a jinak
Dokument KAP MSK - obsah
Dětský domov a Základní škola Liptál
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Úřad práce České republiky
Institucionální cesta podpory
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Úmluva o právech dítěte Listina základních práv a svobod Další zákony
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Mgr. Jana Leitnerová PPP a SPC Semily
Didaktika sportovních činností
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Správa sociálního zabezpečení
Primární prevence v praxi
Ošetřovatelský proces v primární péči
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Školní poradenství Mgr. Alice Vašáková.
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Ing. Alice Hříbalová - VP
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Centra kolegiální podpory
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Vybrané cíle projektu KIPR
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Zkušenosti z inspekcí kvality sociálních služeb
Strategické řízení a plánování
Výchovné a kariérové poradenství v ZŠ a MŠ Vinařice, okres Kladno
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Život bez střeva , Praha.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Podpora samostatného bydlení
Pěstounská péče na přechodnou dobu (PPPD)
Diagnostika dítěte předškolního věku
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Školní poradenské pracoviště Základní škola Hulín, okres Kroměříž

Motto „ Non schoale sed vitae discimus. Neučíme se pro školu, ale pro život. “ Seneca 

Tým školního poradenského pracoviště Mgr.Michal Vičar Mgr. Kateřina Horáčková Mgr. Hana Fuksová Mgr. Šárka Chudějová Mgr. Martina Kovářová Školní psycholog: Speciální pedagog: Výchovní poradci: Metodik prevence sociálně patologických jevů :

Právní podpora Školní poradenské pracoviště (ŠPP) poskytuje odborné služby ve smyslu Vyhlášky č.72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů. Kvalifikační standardy jednotlivých poradenských pracovníků školy jsou specifikovány Zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších předpisů. S veškerými informacemi poskytnutými v rámci činnosti ŠPP je nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

cíle zkvalitnit sociální klima školy pracovat se všemi subjekty školy i s dětmi, které mají problémy a vytvořit širokou základnu preventivní činnosti posílit průběžnou a dlouhodobou péči o děti s neprospěchem umožnit neodkladná řešení problémů spojených se školní docházkou sledovat činnosti preventivních programů aktivovaných ve škole poskytovat metodickou podporu zlepšovat podmínky integrace žáků se zdravotním postižením a znevýhodněním

cíle podílet se na vytváření strategií a programů zaměřených na podporu rozvoje osobnosti žáků pracovat průběžně s žákovskými kolektivy zjišťovat individuální předpoklady pro rozvoj nadání žáků provádět krizovou intervenci a neodkladná šetření provádět diagnostiku s profesní orientací žáků spolupracovat s žákovským parlamentem prohloubit spolupráci s poradenskými institucemi

Nadstandardní činnost metodická a osvětová činnost pomoc při organizaci zážitkové pedagogiky a volnočasových aktivit

Činnosti cílené na výchovu dítěte Činnosti cílené na výchovu dítěte, které mají za cíl: posílit duševní odolnost vůči úzkosti a stresu, negativním vlivům schopnost samostatných (správných ) rozhodnutí schopnost čelit tlaku tisku, reklamy, médií obecně schopnost navazovat přátelské vztahy schopnost zvládat nenásilné konflikty schopnost sebeovládání a asertivity schopnost podílet se na tvorbě prostředí schopnost odmítat všechny formy sebedestrukce, agresivity odpovědnost za vlastní chování a způsob života přiměřeného jeho věku pomoc s negativním vztahem k návykovým látkám

Způsoby naplňování cílů intervenční programy adaptační programy krizová intervence přednášky, besedy práce s třídním kolektivem práce s vybranými skupinami individuální poradenství dotazníková šetření, ankety pozorování vyhodnocování rizikového chování depistážní a diagnostické činnosti formy práce zapojující rodinu