Vyplnění žádosti o poskytnutí dotace v aplikaci BENEFIT7

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+. ADRESA PRO PŘIHLÁŠENÍ PODPORA UŽIVATELŮ produkční/ostré prostředí (slouží pro realizaci OP, zadávají se.
Advertisements

Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Ověřené výstupy z ISKN elektronická značka Jiří Formánek
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+. PŘIHLÁŠENÍ A PODPORA UŽIVATELŮ Produkční (ostré) prostředí (slouží pro realizaci OP, zadávají se pouze ostrá data)
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
09/04/2015 Rizika při realizaci projektů v závěrečném období ROP SČ.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ 26. května 2008Marek Šorm INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Vyplnění žádosti.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele z OPŽP
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Elektronická přihláška
Seminář k výběrovému řízení 2018
9. Přenos programu z PC do stroje
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Seminář pro příjemce OPVK
Webová aplikace MS OLOMOUC.
Aplikace Monitorovací systém
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Databáze MS ACCESS 2010.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aplikace Monitorovací systém
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Aplikace Benefit7 - úvod
Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Postup pro podávání žádosti do výběrového řízení o dotaci- pořízení, zachování a obnovu hodnot místního kulturního, národního a historického povědomí z rozpočtu.
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Na co myslet při podávání přihlášky do výběrového řízení pro poskytnutí účelové dotace z rozpočtu statutárního města Ostravy.
Osobní stránky zaměstnanců JU
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Cyklus malého projektu
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Informatika – Základní operace s buňkami
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Základní ovládání „Windows“
Transkript prezentace:

Vyplnění žádosti o poskytnutí dotace v aplikaci BENEFIT7

Obsah Spuštění aplikace Benefit7 Přehled ovládacích prvků Registrace uživatele do aplikace Benefit7 Vyplnění projektové žádosti Operace se žádostí Obecné pokyny a doporučení

Spuštění aplikace Benefit7 www.eu-zadost.cz Minimální systémové požadavky: Prohlížeč Operační systém Internet Explorer 5.5 Windows 98 2. vydání a vyšší Firefox 1.0.6. Windows 95 a vyšší Linux (jádro 2.2.14 a vyšší) Netscape 8.0 Mozilla 1.5 Minimální rozlišení zobrazovacího zařízení 1024x768. Standardní nastavení zobrazení obsahu stránek v prohlížeči. Zapnutý JavaScript pro zadávání dat do žádosti. Nainstalovaný Adobe Acrobat Reader 6 (a vyšší) pro tisk žádosti.

Přehled ovládacích prvků Identifikace přihlášeného uživatele. Informace o čase zbývajícím do automatického odhlášení. Aktuálně je nastaven na 60 minut. Panel nabídek slouží k pohybu mezi jednotlivými záložkami. Záložky jsou rozdělené do tří hlavních skupin: Navigace, Operace se žádostí, Datová oblast žádosti. Oblast formulářů je část okna aplikace, ve které uživatel zadává informace do připravených formulářů.

Přehled ovládacích prvků Zobrazení pole Druh pole Popis Povinné pole (žluté) Povinná pole musí být vždy vyplněna. Povinné pole s nabídkou (žluté) Kliknutím na ikonu v pravém rohu políčka se otevře nabídka/číselník a uživatel zvolí vhodnou variantu. Automatické pole (šedé bez orámování) Údaje do tohoto pole se automaticky doplní. Nepovinné pole (šedé s rámečkem) Vyplnění není vyžadováno, může být závislé na jiné položce. Nepovinné pole s nabídkou (šedé)

Přehled ovládacích prvků Víceřádkové textové pole slouží zejména pro zadávání popisu. Horní řádek zobrazuje aktuální a maximální počet znaků. Tlačítko Otevřít v novém okně umožňuje otevření nového okna pro komfortnější editaci s možností kontroly pravopisu. Číselník je předdefinovaný seznam položek. Zvolený řádek se přenáší do nabídkového pole, ze kterého byl číselník vyvolán. K listování v rozsáhlých seznamech (např. adresy) lze použít navigační šipky ve spodní části, nebo filtry v horní části číselníku. Je zde i možnost seřadit záznamy v jednotlivých sloupcích.

Přehled ovládacích prvků K zadávání vícepoložkových seznamů používá aplikace tato uživatelská tlačítka. Nový záznam – vytváří nový řádek (pozor, neuložená data vymaže, nebo přepíše). Kopírovat záznam – umožňuje využít již zadané informace při vkládání nového řádku. Smazat záznam – vymaže uživatelem zvolený řádek. Uložit – uloží, nebo přepíše data v aktuálně zvoleném řádku.

Registrace uživatele

Registrace uživatele Hlášení o problému s certifikátem zabezpečení se objevuje v případě, kdy na uživatelském počítači není nainstalován požadovaný certifikát. Tato skutečnost nemá vliv na další funkčnost aplikace.

Registrace uživatele

Registrace uživatele Do pole email zadávejte pouze existující emailovou adresu, ke které máte přístup. Heslo musí obsahovat nejméně 8 znaků, je nutné dbát na rozlišování velkých a malých písmen Kontaktní údaje osoby, která žádost vyplňuje. Mobilní telefon - v případě zapomenutí hesla je po zodpovězení kontrolní otázky heslo zasláno formou SMS na toto číslo.

Registrace uživatele

Registrace uživatele Oblast přihlášení slouží k zadání přihlašovacích údajů. V případě zapomenutí hesla je možné využít odkaz Zapomenuté heslo.

Vyplnění projektové žádosti

Vyplnění projektové žádosti - založení nové žádosti Konto žádosti obsahuje seznam všech projektů, které přihlášený uživatel vytvořil nebo ke kterým mu byl udělen přístup.

Vyplnění projektové žádosti - založení nové žádosti

Vyplnění projektové žádosti - založení nové žádosti

Vyplnění projektové žádosti - identifikace žádosti Žadatel na této záložce vyplňuje pouze pole identifikace žádosti. Tento údaj slouží k orientaci uživatele v seznamu žádostí. Klíč žádosti je řetězec automaticky vygenerovaný po založení žádosti. Klíč verze je automaticky vygenerován při každé finalizaci. Společně tyto kódy tvoří Hash kód, který slouží k prokázání jednotnosti elektronických a vytištěných dat.

Vyplnění projektové žádosti - identifikace projektu Název by měl popisovat projekt jednoznačně, stručně a výstižně. Pod tímto názvem bude projekt vystupovat od schvalování až po jeho realizaci Vyplňte základní popis projektu a jeho zaměření na cílovou skupinu. Vyjmenujte hlavní aktivity, cíle a výstupy. Důkladně promyslete napsaný text, toto pole se následně používá při práci kontrolních orgánů

Vyplnění projektové žádosti - identifikace projektu Zaškrtnutím voleb v zaškrtávacích polích se aktivují pole v odpovídajících záložkách, případně se propojené textové pole změní z nepovinného na povinné. Datum zahájení a ukončení projektu se vkládá pomocí číselníku kalendář, který zobrazíte kliknutím na obrázek kalendáře v pravém rohu pole. Zadané termíny musí být v souladu s výzvou, ve které bude projekt předkládán.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu Po zadání identifikačního čísla organizace jsou načteny další informace o organizaci z rejstříku ARES. Tuto akci spustíte tlačítkem „Validace ARES“. Záložka žadatel projektu slouží k identifikaci subjektu, který o projekt žádá. Žadatelem je hlavní odpovědná osoba za projekt.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu Po ukončení načítání se zobrazí dialogové okno, které oznamuje výsledek načtení. V případě neúspěšného načtení je nutné zkontrolovat správnost zadaného IČ, případně se pokusit o načtení znovu nebo později.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu Podíl na nákladech z celkové částky rozpočtu, který připadne na žadatele. V případě, že projekt nemá partnery, by měla částka odpovídat celkovým nákladům projektu. Pokud projekt partnery má, musí se součet jejich nákladů rovnat celkovým nákladům projektu. Jaké projekty v oblasti RLZ již žadatel realizoval či realizuje. V případě velkého počtu projektů uveďte jen projekty obdobného charakteru. Popis by měl obsahovat cíle projektu, aktivity, program, z něhož byl podpořen.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu (adresa) Oficiální adresa je automaticky načtena při „Validaci ARES“. Adresa pro doručení je povinné pole, které zadává uživatel. V případě shodné oficiální a doručovací adresy postupujte následovně: Kopírovat záznam > změňte Typ adresy > Uložit.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu (adresa) Po stisknutí tlačítka Nový záznam se vytvoří v tabulce adres nový řádek. Nyní můžete zahájit zadávání adresy pro doručení. V číselníku typ adresy zvolte odpovídající možnost. V tomto případě Adresa pro doručení. Vyberte odpovídající volbu v číselníku Výběr obce. Číselník Výběr – adresa (PSČ) viz následující ukázka.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu (adresa) Po zadání textu do pole filtru zadejte na klávesnici Enter. Tlačítko Vyhledat zobrazuje nápovědu k vyhledávání. Kliknutím na řádek obsahující požadovanou adresu se informace přenesou do formuláře.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu (adresa) Po zadání obce a adresy z odpovídajících číselníků se doplní zbývající informace do automatických polí. Takto zadaná adresa je validní dle UIR (Územně identifikační registr ČSÚ). Položku www je nutné doplnit manuálně.

Vyplnění projektové žádosti - žadatel projektu (osoby) Na záložce „Osoby žadatele“ je nutné uvést všechny statutární zástupce a kontaktní osobu, která bude během hodnocení a realizace komunikovat s pracovníky ŘO ohledně projektu. V případě, že statutární zástupce je zároveň i kontaktní osobou, zaškrtněte volbu Kontaktní osoba i Statutární zástupce

Vyplnění projektové žádosti - partner projektu Formuláře na záložce „Partner projektu“ jsou přístupné pouze v případě, že žadatel na záložce „Projekt“ zvolil možnost „Projekt má partnera.“ Pomocí tlačítka „Nový záznam“ je možné zadat potřebný počet partnerů projektu.

Vyplnění projektové žádosti - partner projektu Údaje o DPH zohledněte i v rozpočtu projektu. Vymezte částku, kterou se bude partner na nákladech projektu podílet. Proč zapojujete partnera do projektu, proč určité aktivity nerealizuje přímo žadatel. Proč je vhodný právě tento partner. Proč nelze činnost partnera realizovat formou dodávky. Uveďte způsob zapojení partnerů v příslušných aktivitách. Jaké projekty v oblasti RLZ již partner realizoval či realizuje. V případě velkého počtu projektů uveďte jen projekty obdobného charakteru .Popis by měl obsahovat cíle projektu, aktivity, program, z něhož byl podpořen.

Vyplnění projektové žádosti - partner projektu (adresa) Adresy partnerů jsou automaticky vloženy při validaci ARES na záložce „Partner projektu.“ Pokud jsou údaje neaktuální, můžete využít možnosti zadání manuálním způsobem (viz předchozí popis adresa žadatele).

Vyplnění projektové žádosti - partner projektu (osoby) Vyplňte u každého partnera osobu, která je oprávněna jednat jménem organizace. V případě potřeby doplňte i kontaktní osobu partnera. K jejich rozlišení využijte pole funkce osoby.

Vyplnění projektové žádosti - popis projektu Uveďte cíle, kterých chcete v rámci projektu dosáhnout. Vyjádřete změnu, kterou přinese daný projekt a popište, co bude za dané prostředky vytvořeno. Věnujte maximální pozornost vyplnění této záložky. Informace zde zadané slouží jako základní nástroj při hodnocení žádosti.

Vyplnění projektové žádosti - popis projektu Zde zodpovězte následující otázky: Jaká je aktuální situace v oblasti, na kterou je projekt zaměřený? Co chcete v této oblasti zlepšit nebo změnit a proč? Proč je důležité realizovat projektové aktivity právě pro cílovou skupinu, se kterou chcete v projektu pracovat? Proč realizujete projekt s vybranými partnery/ bez partnera? Proč by měl být Váš projekt financován z veřejných zdrojů? V čem je projekt inovativní? Jaký posun nastane ve vámi řešené problematice po úspěšném ukončení projektu? Na základě jakých zdrojů (dokumentů či analýz) dokládáte potřebnost projektu?

Vyplnění projektové žádosti - popis projektu Zaměřte se na cílovou skupinu, na kterou jsou projektové aktivity cíleny. Jaké jsou potřeby této cílové skupiny? Které její potřeby bude projekt řešit? Jaká je velikost cílové skupiny? Kolik osob plánujete do projektu zapojit? Uveďte, jak jednotlivé cílové skupiny zapojíte a jak je budete motivovat k účasti na projektových aktivitách. Jak jste příslušníky cílové skupiny motivovali, aby do projektu vstoupili? Jak vybrané příslušníky cílové skupiny konkrétně do projektu zapojíte? Jak budete příslušníky cílové skupiny motivovat, aby svou účast v projektu dokončili?

Vyplnění projektové žádosti - popis projektu Popište konkrétní přínos pro cílovou skupinu, pokud bude projekt úspěšně realizován a ukončen. Popište tento přínos v širším kontextu pro celou skupinu, případně na konkrétním příkladu skupiny lidí či organizace. Jaké výhody bude mít cílová skupina z realizace projektu? Co účast v projektu přinese příslušníkům cílové skupiny?

Vyplnění projektové žádosti - popis projektu Uveďte rizika, která jsou s realizací aktivit projektu spojena. Jaká opatření k jejich eliminaci máte připravená. Jak budete naplňovat cíle a výstupy projektu v době udržitelnosti, což je 5 let ode dne ukončení projektu. Popište aktivity navazující na projekt, které jsou plánovány po ukončení financování projektu. Budou aktivity projektu realizovány po ukončení financování projektu? Pokud ano, tak které a v jakém rozsahu? Jak zajistíte další financování těchto aktivit po ukončení financování? Bude zachována, případně dále rozvíjena spolupráce s partnery?

Vyplnění projektové žádosti - popis projektu

Vyplnění projektové žádosti - území dopadu a realizace Zadané oblasti musí být v souladu s prostorem definovaným Operačním programem, nebo výzvou. Území zadávejte v úrovni, která odpovídá zpracovávanému projektu (region, kraje, okresy, obce). Vybrané položky přenesete do seznamu území vašeho projektu kliknutím na šipku. K označení více oblastí najednou lze využít kombinaci klávesy ctrl nebo shift a kliknutí na odpovídající položky levým tlačítkem myši.

Vyplnění projektové žádosti - území dopadu a realizace Podíl plánované částky způsobilých výdajů projektu (v %) vztahující se k NUTS3, v němž je projekt realizován. Součet procentních podílů ze všech zadaných oblastí se musí rovnat 100%.

Vyplnění projektové žádosti - klíčové aktivity (popis) Uveďte všechny klíčové aktivity, které bude v jednotlivých fázích projektu realizovat žadatel nebo partneři projektu.

Vyplnění projektové žádosti - klíčové aktivity (popis) Náklady na klíčové aktivity rozložte na způsobilé výdaje a výdaje spadající do křížového financování. Celkové způsobilé výdaje a celkové výdaje spadající do křížového financování musí odpovídat údajům zadaným v rozpočtu projektu.

Vyplnění projektové žádosti - klíčové aktivity (popis) Popis by měl odpovídat na tyto otázky: Jaké činnosti budete v rámci této klíčové aktivity realizovat? Kteří členové realizačního týmu se budou na realizaci aktivity podílet? (jaké pozice, jakým způsobem, zda bude část aktivity realizována formou dodávky, zda bude vyhlášeno výběrové řízení) Jak budete v rámci této aktivity pracovat s cílovou skupinou? Jak bude cílová skupina zapojena? Jak je tato aktivita plánovaná z časového hlediska? (jednorázová, průběžná, opakovaná) Jaké typy nákladů se k této aktivitě vztahují? Nevypisujte náklady, které se týkají projektu jako celku.

Vyplnění projektové žádosti - klíčové aktivity (popis) Pokuste se zodpovědět následující otázky: Co v rámci této aktivity vznikne nového? V případě inovace uveďte předpokládaný posun a způsob jeho doložení. Výstupem může být např. počet proškolených osob nebo osob, kterým bylo poskytnuto poradenství, vytvořený nebo inovovaný studijní materiál, publikace, interaktivní webové stránky projektu apod.

Vyplnění projektové žádosti - klíčové aktivity (harmonogram) Do harmonogramu zahrňte všechny klíčové aktivity zadané na záložce „Klíčové aktivity“. Uvedené aktivity musí být realizovány v časovém rozmezí uvedeném na záložce „Projekt“. Vyplňte Rok > vyberte Klíčovou aktivitu z číselníku > zaškrtněte měsíce, ve kterých se bude daná aktivita realizovat > uložte záznam > stiskněte tlačítko Nový záznam nebo Kopírovat záznam. Pokud bude aktivita realizována ve více letech, je nutné zadat každý rok jako nový záznam.

Vyplnění projektové žádosti - realizační tým V případě, že plánujete pro určitý typ pozice více zaměstnanců, vyplňte tuto pozici jako jeden záznam a v poli „Úvazek“ uveďte kumulovanou hodnotu úvazků všech zaměstnanců.

Vyplnění projektové žádosti - realizační tým U pracovní smlouvy uvádějte úvazek v procentech (50%, 300% ad), v případě DPČ nebo DPP uvádějte počet hodin za měsíc. U pracovní smlouvy doplňte sazbu za měsíc, u DPČ nebo DPP sazbu za hodinu. Zodpovězte následující otázky: Jaká bude převažující pracovní náplň této pozice v projektu? Popište nejčastější typy činností. Na jakých konkrétních aktivitách se bude v rámci projektu podílet a jakým způsobem? Jaké náklady (jiné než osobní a režie) se budou k dané pozici vázat?

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet projektu Tabulka rozpočtu obsahuje přednastavené názvy kapitol a položek. Sloupec kód určuje příslušnost položky k hlavním kapitolám a podkapitolám rozpočtu. Předdefinované řádky nelze odstranit, řádky na úrovni položek je možné editovat. Aktualizace aplikace Benefit7 umožní přidání komentáře k rozpočtu.

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet projektu

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet projektu

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet projektu

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet projektu

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet V tabulce rozpočtu je označen název kapitoly. Formulář neumožní uživateli editovat vybranou položku a nezobrazí se tlačítka Nový záznam, Smazat záznam, Uložit, Storno.

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet V tabulce rozpočtu je označen řádek, který umožňuje vnoření nové položky (nejčastěji to bývá poslední úroveň kapitol). Údaje z označeného řádku nelze editovat.

Vyplnění projektové žádosti - rozpočet V tabulce rozpočtu je označen řádek, který lze editovat (nejčastěji řádek vložený uživatelem). Po uložení záznamu je nutné v tabulce rozpočtu opět zvolit kapitolu, do které chcete vložit záznam (viz předchozí krok).

Vyplnění projektové žádosti - přehled financování Rozpad financí je závislý na záložkách: Projekt, Žadatel projektu, Rozpočet projektu. Vždy, když provedete změny v těchto záložkách, proveďte znovu rozpad financí.

Vyplnění projektové žádosti - přehled financování Uveďte příjmy, které vzniknou v době realizace projektu v bezprostřední souvislosti s jeho realizací. Patří sem výnosy žadatele i partnerů získané díky tomu, že budou v rámci projektu poskytovat služby za úplatu, např. kurzovné. V případě, že projekt nebude generovat příjmy, vyplní se 0.

Vyplnění projektové žádosti - harmonogram čerpání Uveďte částky předpokládaných způsobilých výdajů za každé monitorovací období realizace. Datum první platby se uvádí 3 měsíce od předpokládaného termínu vydání rozhodnutí o poskytnutí dotace.

Vyplnění projektové žádosti - harmonogram čerpání Součet částek za všechny uvedené předpokládané platby se musí rovnat celkové výši dotace.

Vyplnění projektové žádosti - horizontální témata Horizontální témata patří mezi vylučovací kritéria! Pokud má projekt negativní dopad na některé z horizontálních témat, nemůže být doporučen k podpoře.

Vyplnění projektové žádosti - horizontální témata Shrňte, v jakých klíčových aktivitách a jakým způsobem bude projekt ovlivňovat rovné příležitosti a udržitelný rozvoj.

Vyplnění projektové žádosti - kategorizace pomoci

Vyplnění projektové žádosti - kategorizace pomoci Součet částek za všechna zvolená prioritní témata v poli Prostředky z EU v Kč musí být roven částce v poli Strukturální fond v záložce Přehled financování.

Vyplnění projektové žádosti - monitorovací indikátory Monitorovací indikátory vyplňujte s rozmyslem, zavazujete se k jejich splnění. Vyplňte všechny indikátory označené příznakem povinný. V případě, že takovýto indikátor není v projektu relevantní, zadejte nulovou hodnotu.

Vyplnění projektové žádosti - výběrová řízení Uveďte informace o chystaných nebo již probíhajících výběrových řízeních. Formuláře na této záložce budou aktivní pouze v případě, že jste na záložce „Projekt“ zvolili příslušnou volbu.

Vyplnění projektové žádosti - publicita Zadejte informace týkající se zajištění publicity projektu žadatelem a partnery projektu. Projekt musí splňovat základní pravidla publicity uvedená v kapitole 6.9. v příručce pro příjemce.

Vyplnění projektové žádosti - další projekty Uveďte další projekty, které realizuje žadatel v oblasti rozvoje lidských zdrojů a které jsou financované z veřejných zdrojů. Uveďte projekty, které jsou relevantní vzhledem k tomuto projektu a jsou realizované nebo připravované v době podání žádosti.

Vyplnění projektové žádosti - další projekty V případě teprve plánovaného nebo připravovaného projektu uvádějte data plánovaná a očekávaná, předpokládanou výši podpory, datum poskytnutí podpory a dotační titul, ze kterého by mohl být projekt financován.

Vyplnění projektové žádosti - přílohy projektu Vyplňte všechny požadované přílohy. Pokud je doložení přílohy vzhledem k povaze projektu nepodstatné a nevhodné, zaškrtněte nerelevantní. Každá příloha musí mít zaškrtnuto buď doložena, nebo nerelevantní.

Vyplnění projektové žádosti - přílohy projektu Elektronickou přílohu vložte kliknutím na tlačítko Procházet, zde vyberte požadovaný soubor. Všechny přílohy, které jsou v elektronické podobě dostupné, je nutné k žádosti připojit. Přílohy s povinným podpisem naskenujte a přiložte jako obrázek jpg, nebo soubor pdf.

Operace se žádostí

Operace se žádostí - přístup k žádosti Záložka přístup k žádosti umožňuje přidělit přístup k právě aktivní žádosti dalším uživatelům. U jedné žádosti je možné zvolit pouze jednoho vlastníka.

Operace se žádostí - přístup k žádosti Pokud chcete přidělit dalšímu uživateli práva upravovat žádost a chcete nadále zůstat vlastníkem, nezaškrtávejte možnost Vlastník ani možnost Sdílení určeno jen pro čtení. Po předložení žádosti zrušte všem dalším uživatelům právo editovat žádost.

Operace se žádostí - kontrola Tlačítko Kontrola umožňuje zobrazit výsledek automaticky prováděných kontrol. Dokud žádost neprojde kontrolou bez chyby, nemůže být provedena finalizace žádosti.

Operace se žádostí - kontrola V případě, že kontrola proběhla v pořádku, byly splněny podmínky požadované automatickými kontrolami. Pozor, tyto kontroly jsou pouze technického charakteru . I v případě úspěšné kontroly je nutné žádost prověřit.

Operace se žádostí - finalizace Finalizaci je nezbytně nutné provést před tím, než je žádost odevzdána. Finalizací je žádost uzavřena a chráněna oproti další editaci. Nyní můžete žádost vytisknout a uložit ve formátu pdf na CD-ROM.

Operace se žádostí - finalizace Žádost je možné opět odemknout tlačítkem Storno finalizace. Po provedení Storno finalizace se musí opět žádost Finalizovat, vytisknout a uložit na CD-ROM. Po odevzdání žádosti již Storno finalizace neprovádějte bez předchozí konzultace s ŘO.

Operace se žádostí - tisk a odevzdání žádosti Tlačítko tisk žádosti slouží zároveň k vygenerování elektronické verze ve formátu pdf. Vytisknutá žádost musí mít stejný Hash kód jako elektronická verze. Štítek na obálku se vytiskne společně se žádostí jako poslední neočíslovaná stránka.

Obecné pokyny a doporučení

Obecné pokyny a doporučení Vzhledem k provázanosti některých záložek vyplňujte záložky v takovém pořadí, v jakém jsou řazeny za sebou. Dbejte na konkrétnost uvedených dat a jejich relevantnost vzhledem k projektu. Údaje musí být ověřitelné. Sledujte čas zbývající do odhlášení. Činnost v okně otevřeném tlačítkem „Otevřít v novém okně“ neprodlužuje automaticky dobu do odhlášení.

Obecné pokyny a doporučení Pravidelně ukládejte rozpracovaný projekt tlačítkem Uložit. Při dodatečných změnách dbejte na to, aby se změna promítla ve všech relevantních položkách žádosti (nejčastěji změny rozpočtu). Kontrolujte správnost automaticky vkládaných údajů a výpočtů.

Děkuji za vaši pozornost.