Evropa na přelomu 17. a 18. století

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Advertisements

Úhel Převody jednotek velikosti úhlů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu.
1. Laboratorní práce Pozorování stavby těla savců
Téma: Úvod do předmětu Odborné kreslení Vypracoval: Mgr. Jan Ruml.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
POZVÁNKA Mgr. Alena Ščuková Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Ščuková. Dostupné z Metodického portálu
Administrativní členění ČR VY_32_Inovace_17KR-1 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
ANOTACE : a) PRÁCE JE URČENA pro žáky 9. ročníku b) TÉMA : ZLÍNSKÝ KRAJ c) CÍL : prohloubení znalostí o Zlínském kraji d) POMŮCKY : školní atlas ČR, pracovní.
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-13 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková 2. Laboratorní práce Etologická pozorování.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
RENESANCE STOLETÍ Mgr. Iveta Vališková
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Základní škola, Příbram – Březové Hory, Prokopská 337 IV. A
Video z mého města Mgr. Pavlína Hrabětová.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
KOLÁŽ A FOTOMONTÁŽ Mgr. Alena Ščuková
Téma: Základy grafických technik
zpracovaný v rámci projektu
Referát kraje ČR Téma: Referát na kraj ČR
Název vzdělávacího materiálu
Strojní zařízení – Zhutňování
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov Autor: Mgr
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Prezentace – výklad učiva
Cukrářské technologie – pálená hmota a listové těsto
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Informační a komunikační technologie
Spoje lepené Lepení PVC pro potřeby kanalizačního potrubí v rozvodech domovní kanalizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_14_Dělení na části
Věcné učení Ochrana přírody
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
CESTOVNÍ RUCH AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název školy: Základní škola a Mateřská škola okres Jindřichův Hradec
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Název Recyklace papíru
Číslo a název šablony klíčové aktivity
ANOTACE : a) PRÁCE JE URČENA pro žáky 9
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
ČÍNA.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
ANOTACE NÁZEV: Druhy map AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Transkript prezentace:

Evropa na přelomu 17. a 18. století

Zadání práce - na papír formátu A4 (či 2A4) zpracovat info-plakát o vybraném státu v 17. a 18. století - na výběr: Prusko 1688 - 1786 Rusko 1682 - 1796 Francie 1643 - 1774

Zadání práce - Co se tam objeví za info: V čem je silný? Co zreformovali? Co jsou jeho pozitiva, co jsou negativa? Čím je význačný? Je silný, či slabý? 1-2 nejvýznačnější panovníky. Zajímavosti (uniformy vojáků, zbraně, šaty panovnic, jejich paláce a zámky).

Rozdělení úkolů ve skupině 1) „Máster“ - vypíše, zpracuje info o státu z učebnice a textu; má zodpovědnost za dokončení a odevzdání dokončené práce 2) „Ajťák“ - dovalí kvalitní vytištěné a zpracované info a obrázky z netu (konzultuje s kartografem) 3) „Kartograf“ - připraví si nákres mapy vybraného státu na papír A4 a rozvrhne místa pro další získané informace (velikost tohoto místa konzultuje s Ajťákem a Mástrem) - přinese výtvarné potřeby (pastelky, nůžky, lepidlo, fixy, atd..)

v učebnici a na webu Prusko – str. 36 (boční pruh) Rusko – str. 27-31 Francie – str. 24-26 + texty na webu: http://zssv.cz/stranky-ucitelu-a-trid/vyuka-dejepisu/

časový harmonogram práce Dnes: 1) rozdělení do skupin po max. 3 lidech 2) rozdělení rolí (máster, ajťák, kartograf) 3) výběr státu 4) začátek práce Domácí příprava:  sehnání materiálů, obrázků, zpracování textů (učebnice + web), výpisky informací, nákres mapy státu, atd..

časový harmonogram práce Příští hodinu: 1) dotvoření INFO-PLAKÁTU ve skupině 2) příprava na prezentaci před třídou 3) seznámení se s pracovním listem (PL)