Výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_EKO_96 ROČNÍK: 4. VZDĚLÁVACÍ OBOR:65-42-M/01 HOTELNICTVÍ.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin.
MŠMT ČR, Základní výsledky výzkumů TIMSS a PISA.
Název prezentace Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2010 Ing. Zuzana Bardoňová Datum:
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Opatření akčního programu BOZP na období ve vztahu k ochraně zdraví při práci doc. MUDr. Pavel Urban, CSc. člen Rady vlády pro BOZP Státní zdravotní.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Pohled ČŠI na profesní rozvoj pedagogů
Jsou venkovské školy horší než městské?
Maturita 2017.
Seminář o stavebním spoření
Komplexní systém hodnocení
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Obecná rovnice přímky - procvičování
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Osoblaha
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Druhá mocnina dvojčlenu a rozdíl druhých mocnin
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Cíle projektu Zkvalitnění spolupráce Jihočeské univerzity se středními školami při výuce přírodovědných a technických oborů. Zkvalitnění komunikace a spolupráce.
Dětské úrazy-situace v ČR
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Algoritmizace - opakování
Algoritmizace - opakování
Germáni – Evropa v době římské DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Prezentace
Příspěvek na konferenci
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Veronika Poláčková Název materiálu:
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
MATEMATIKA Aritmetická posloupnost Příklady 2.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Evropský rok výchovy prostřednictvím sportu – EYES 2004
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
Název projektu: Od rozvoje znalostí k inovacím
Název projektu: Moderní škola
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
VY_52_INOVACE_ 11_ROZMANITOST PŘÍRODY ZŠ Zbytiny, okres Prachatice
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
JARO V BOTANICKÉ ZAHRADĚ, PRAHA Český jazyk,4. a 5. ročník
Maturita 2018.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_02_Zlomky
PODZIM Zajímavá matematika pro 1.ročník
Příspěvek k metodické podpoře škol – didaktický potenciál úloh z TIMSS
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Koncepce rozvoje činnosti AV ČR
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_13 TÉMA: Násobení
Početní operace se složenými zlomky
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
MATEMATIKA Goniometrické funkce Příklady 2.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Osoblaha
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr3_08_Určování času
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
Směry v poválečné architektuře
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007 10. 12. 2008 Výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007

TIMSS 2007 výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání 10. 12. 2008 TIMSS 2007 výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání úroveň vědomostí a dovedností žáků, postoje vývoj výsledků v čase žáci 4. a 8. ročníků opakování po čtyřech letech sběr dat: 1995, 1999, 2003, 2007

Výsledky TIMSS 2007 (I) – 4. ročník 10. 12. 2008 Výsledky TIMSS 2007 (I) – 4. ročník

Výsledky TIMSS 2007 (II) – 8. ročník 10. 12. 2008 Výsledky TIMSS 2007 (II) – 8. ročník

Vývoj v čase (I) – 4. ročník 10. 12. 2008 Vývoj v čase (I) – 4. ročník

Vývoj v čase (II) – 8. ročník 10. 12. 2008 Vývoj v čase (II) – 8. ročník

Čeští žáci s výborným a slabým výsledkem 10. 12. 2008 Čeští žáci s výborným a slabým výsledkem MATEMATIKA PŘÍRODNÍ VĚDY Žáci (%) Výborný výsledek Slabý výsledek 4. ročník 19 12 8. ročník 26 8 Žáci (%) Výborný výsledek Slabý výsledek 4. ročník 33 7 8. ročník 44 3