FOTOAPARÁTY Nevoral Matěj, E3 Studentská konference 2017/2018

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitální fotografie.
Advertisements

Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
2. Princip a konstrukce digitálního fotoaparátu
Digitální fotoaparát Digitální záznam obrazu se v současné době stává nejčastější formou záznamu jak statického, tak dynamického obrazu.. Dnešní digitální.
Magdaléna Kršňáková Štěpán Holubec
2. Princip a konstrukce digitálního fotoaparátu
Digitální fotoaparát.
Popis produktu: Perfektní kombinace rychlosti a kvality, nový 15,1 Mpix CMOS snímač a obrazový procesor DIGIC 4 v kombinaci s vysokou kvalitou fotografií.
Technické údaje. * Při výběru fotoaparátu máme možnost volit mezi velkým množstvím přístrojů. * Vodítkem při výběru toho pravého mohou být kromě ceny.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_058 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Digitální videokamery
VY_52_INOVACE_ZB03_3164TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám  Číslo projektuCZ.1.07/ /  Číslo projektu:Rozvoj.
Počítačová grafika X – digitální fotoaparáty II
Optické přístroje (Fotoaparát – Mikroskop – Lupa)
* Zařízení, které umožňuje zachytit statické snímky a ty převést a zaznamenat v digitální formě. * Záznam formou obrazových souborů (JPEG, RAW, TIFF)
Dějiny fotografie a její vývoj
Dovolte mi se představit.
Stopařův průvodce digitální fotografií. Digitální fotoaparát se představuje digitální zrcadlovka, nejblíže klasice kompaktní fotoaparáty EVF: zrcadlovky.
Jednooká digitální zrcadlovka
Přehled a parametry digitálních fotoaparátů
VSTUPNÍ A VÝSTUPNÍ ZAŘÍZENÍ II
Úvod do používání digitálního fotoaparátu
PERIFERNÍ ZAŘÍZENÍ Digitální fotoaparát
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Digitální fotoaparáty, kamery a skenery
Digitální fotoaparáty
Digitální fotografie. Digitál se představuje:  digitální zrcadlovka – nejblíže klasice  kompaktní fotoaparáty  EVF: zrcadlovky bez zrcadla  3 základní.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA DIGITÁLNÍ FOTOAPARÁT 1 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
NOKIA N93i. Hlavní funkce 3,2 megapixelový fotoaparát s optikou Carl Zeiss Nahrávání videa v DVD kvalitě rychlostí 30 snímků za sekundu Pomocí rozšiřitelné.
HUBLOVÁ ERIKA, 5.A Asus Zenfone 4 A450CG. Základní informace Výrobce: Asus Veletrh CES v Las Vegas Rozměry: 136,8 × 67,9 × 11,3 mm Hmotnost: 134 g Cena:
Vlastnosti digitálního fotoaparátu
Videokamera Bohumil Bareš.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA DIGITÁLNÍ FOTOAPARÁT 2 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Film Klára Čermáková 4.C.
Informatika vnější paměti – Optické disky
Digitální Fotoaparát Kodak EasyShare C1013.
Digitální fotografie Bohumil Bareš.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Karel Vrba, ME4A, Šablona by Marek Malík. Obsah prezentace: 1. Analogový záznam 2. Digitální záznam 3. Mechanický záznam 4. Magnetický záznam 5.
Digitální fotoaparáty Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Vypracovala: Luisa Strešková
DIGITÁLNÍ FOTOAPARÁTY
Identifikační modul polohy pro řídicí jednotku robota NXT
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla Číslo DUM: III/2/VT/2/3/41 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika Tematická.
Hardware - komponenty (5). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Fotografování (3). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Zdeňka Horská Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_20_ Fotografický přístroj a filmová kamera.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONYIII/2 Inovace a zkvalitnění.
Fotoaparát.
Nejnovější kamera Panasonic HDC-HS700. Základní parametry Rozlišení :(1080x60) Pixel 14,2 megapixelové snímky, 13,3 kps (snímky za sekundu) fotografií.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_08_Části počítače a přídavná zařízení Téma: Části.
NEPOČÍTAČE – DALŠÍ DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJE. OBSAH 1) Počítače Počítače 2) Pojem „digitální“ Pojem „digitální“ 3) Využití dig. technologií ve spotřební elektronice.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_04 TÉMA: VYNÁLEZY.
Fotoaparáty - ZRCADLOVKY
Fotoaparáty - KOMPAKTY
Příklad měření MTF digitálního fotoaparátu podle normy ISO 12233
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla
Dírková komora VY_32_INOVACE_43_Dirkova_komora
1) LIDSKÉ OKO AKOMODACE =děj vyklenování či zplošťování čočky – umožňuje zaostřování Oko je vyplněno kapalinou Rohovka je průhledná (vchod světla) Průchod.
Projektor, Fotoaparát, Digitálny fotoaparát
Od malířství až k digitálnímu fotoaparátu
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Transkript prezentace:

FOTOAPARÁTY Nevoral Matěj, E3 Studentská konference 2017/2018 Vedoucí práce: Mgr. J. Balažík

Analogové Deskový - Svitkový - Kinofilmový Leonardo da Vinci r.1485 - Camera obscura Nedokonalá optika (rok a technologie výroby)

Digitální Kompaktní - Zrcadlovky Senzoru (CCD nebo CMOS) je promítán obraz přes systém optických čoček v objektivu

Vývoj digitálních zrcadlovek (16 MB interní paměti) 1988 - Fuji DS-1P (1,3megapixelový snímač,13 000 $) 1991 -  Kodak DCS-100 (zabudovaný displej) 1995 -  Casio QV-10 (zápis na karty) 1996 -  Kodak DC-25 (vyvinutá samostatně tradičním výrobcem) 1999 - Nikon D1 (6Mpx, pod 1000 $) 2003 - Canon EOS 300D (100Mpx, 400 000Kč) 2016 - Hasselblad H6D

Zdroje: http://www.hasselblad.com/h6d https://cs.wikipedia.org/wiki/Digit%C3%A1ln%C3%AD_fotoapar%C3%A1t Obrázky: https://www.123rf.com/photo_13770485_portable-darkroom-vintage-engraved-illustration-magasin-pittoresque-1875.html http://slideplayer.cz/slide/11363210/

Děkuji za pozornost