VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje
Obchodní činnost a její psychologická hlediska XII. PSYCHOLOGIE TRHU Obchodní činnost a její psychologická hlediska
CÍL Student aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka Předvádí obchodní jednání na různé úrovni Řeší simulované situace
Obchodní činnost a její psychologická hlediska Trh – směna zboží Zdokonalování výroby
Obchodní činnost a její psychologická hlediska Dostatek zboží Náročnější zákazník
Obchodní činnost a její psychologická hlediska Priorita odbytu Cesta ke spotřebiteli Ekonomické otázky
PSYCHOLOGIE TRHU Chování lidí v roli obchodníků a zákazníků není jen chováním ekonomickým, ale i chováním psychologickým a sociálním.
Nabídka zboží Životní styl Diferenciace trhu Konzumentské postoje Společenské image Společenské normy
Psychologické aspekty obchodu Otázka zboží,nabídky a poptávky Komunikace a propagace na trhu Spotřební chování
Psychologické aspekty obchodu Obchodní jednání Psychologie koupě a prodeje Otázky marketingu a výzkum
KONTROLNÍ OTÁZKY Popiš psychologická hlediska v obchodní činnosti Vysvětli pojem marketing Čemu věnujeme pozornost při obchodování
Děkuji za pozornost
Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto