VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Trh a jeho zákonitosti.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Ekonomická gramotnost
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
Produkt.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Psychologie trhu Úvod.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Strategie prodeje textilního zboží
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
MARKETING 1. Význam marketingu Podílí se na vývoji a zdokonalování výrobků a služeb Ovlivňuje distribuční a cenovou politiku Je těsně spjat s propagací.
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE Mgr. Renata Kuldová.
Jedna z rolí, kterou člověk v životě splňuje – ROLE KONZUMENTA – na základě toho se očekává SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ. - základem spotřebního chování – ROZHODOVÁNÍ.
Ing. Veronika Dostálková MBA SAMOSTATNÉ OPAKOVÁNÍ Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Ing. Veronika Dostálková MBA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Ekonomika– národní hospodářství
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VY_32_INOVACE_KORESPONDENCE.01
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.13
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.05
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.08
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.02
VY_32_INOVACE_PSYCHOLOGIE.07
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04
Střední škola obchodně technická s. r. o.
SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÁ PODMÍNĚNOST
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06
Transkript prezentace:

VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje

Obchodní činnost a její psychologická hlediska XII. PSYCHOLOGIE TRHU Obchodní činnost a její psychologická hlediska

CÍL Student aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka Předvádí obchodní jednání na různé úrovni Řeší simulované situace

Obchodní činnost a její psychologická hlediska Trh – směna zboží Zdokonalování výroby

Obchodní činnost a její psychologická hlediska Dostatek zboží Náročnější zákazník

Obchodní činnost a její psychologická hlediska Priorita odbytu Cesta ke spotřebiteli Ekonomické otázky

PSYCHOLOGIE TRHU Chování lidí v roli obchodníků a zákazníků není jen chováním ekonomickým, ale i chováním psychologickým a sociálním.

Nabídka zboží Životní styl Diferenciace trhu Konzumentské postoje Společenské image Společenské normy

Psychologické aspekty obchodu Otázka zboží,nabídky a poptávky Komunikace a propagace na trhu Spotřební chování

Psychologické aspekty obchodu Obchodní jednání Psychologie koupě a prodeje Otázky marketingu a výzkum

KONTROLNÍ OTÁZKY Popiš psychologická hlediska v obchodní činnosti Vysvětli pojem marketing Čemu věnujeme pozornost při obchodování

Děkuji za pozornost

Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto