Grafické zobrazení L-systémů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce CNC strojů I. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Advertisements

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_C_08.
Školení MS Word 2007 pro začátečníky RNDr. Milan Zmátlo MěÚ Třebíč, říjen 2011 Vzdělávání v eGON centru Třebíč Tento.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_22_09 Název materiáluJednoduché.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_22_Přírodopis 7.ročník_List Téma: List CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: prosinec 2011.
Jednoduchá HTML stránka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013.
2 Mgr. Ladislav Králíček, 2. ZŠ Dobříš, 2011 ① Klikneme pravým tlačítkem myši na snímek prezentace, jejíž pozadí měníme : Klikneme na 3.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Cvičení na trampolíně (skoky) - I. díl Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_153_Cvičení.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Tvorba prezentace Vložení snímku Vyberte si nejvhodnější typ snímku.
= Sada diapozitivů (snímků), které se promítají na promítacím přístroji (zpětném projektoru). Jednotlivé snímky se zobrazují v určitém pořadí a umožňují.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
„Řemesla s techniky začneme od píky“
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
ArchiCAD nástroj Střecha 1
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
Správce virtuálních strojů
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Tvar a pohyb těla Kostra.
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
VY_32_INOVACE_10_Malování Windows I.
SP3 - ARCHICAD NAVIGÁTOR
VY_32_INOVACE_
Regionální akční plán ÚK – pracovní verze k
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autor: Mgr. Hana Novotná
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zlomky Složené zlomky..
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Mapování vážek Autor: Václav Kajgr Vedoucí: Ing. Jan Růžička, Ph.D
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
GRAFICKÝ ZÁZNAM VĚTY JEDNODUCHÉ -1.část
ArchiCAD nástroj Deska
Národní Technická Knihovna
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
kpt. Ing. Tomáš Hoffmann HZS Karlovarského kraje
Třída: Ptáci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Informatika pro ekonomy přednáška 8
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám
Název školy: Soukromá základní škola Adélka, o.p.s.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_6_5_Operační systémy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Portál PUBLIKACE jako nástroj evidence výsledků vědeckovýzkumných aktivit Situace ke konci roku 2016 Cíl na rok 2017 – z nástroje dílčích sběrů vytvořit.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Remote login.
Osnova: 1) co je to photoshop. K čemu slouží, jaké má výhody
Způsoby uložení grafické informace
Způsoby uložení grafické informace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Počítačová podpora konstruování
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s
Počítačová grafika.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Člověk a voda – HYDROSTATIKA
Transkript prezentace:

Grafické zobrazení L-systémů Martin Labuť Grafické zobrazení L-systémů

Osnova Co jsou L-systémy Želví grafika Složitější L-systémy Realizace programu - data

Co jsou L-systémy Aplikace formální gramatiky Vytvořeno za účelem modelování růstu rostlin

Želví grafika → Způsob zobrazení L-systémů Znaky mají funkční význam Štetec si uchovává pozici a orientaci - „Želva“ A-M Posun dopředu s kreslením + - Otočení vlevo/vpravo [ ] Uložení/načtení pozice ze zásobníku F+F-F-F+F →

Složitější L-systémy

Realizace programu – čtení dat Požadavky na formát vstupu: Lidsky i strojově čitelný Jednoduché parsování Málo řídících znaků Požadavky na formát vstupu: Lidsky i strojově čitelný Jednoduché parsování Málo řídících znaků →Formát YAML