Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Passive – Present Simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Trpný rod – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Passive – Other Tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
PASSIVE. My grandfather built this house in Shakespeare wrote Romeo and Juliet. They are building a new hospital here. People in Austria speak German.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
Časování slovesa „to be“ - být
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_16_16_Passive voice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
 ANOTACE:  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Passive voice Trpný rod vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
TO BE – questions, short answers
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola, Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_11_Passive Voice_Present Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodních vět a tabulek učitel objasní žákům tvorbu Passive Voice – present simple. Struktura věty. 2) Následuje procvičení vět - doplňování. Kontrola správnosti. 3) Písemné procvičení struktury vět, kontrola po odhalení listu. 4) Dialogy, konverzace ve dvojicích dle předlohy a obrázků. 5) Zařazení materiálu do úvodních hodin – Passive Voice – present simple.

PASSIVE VOICE active action passive visit the Louvre. The Louvre činitel active skutek action trpný účastník děje passive Thousands of tourists visit the Louvre. Tisíce turistů navštěvuje Louvre. Louvre je navštěvován tisíce turisty. The Louvre is visited by thousands of people.

PASSIVE VOICE – present simple Subject (podmět) Verb (přísudek) Object (předmět) be III. tvar slovesa I am informed by my boss. You/ We/ They are invited by a friend. He/ She/ It is filmed by a camera man. Subject (podmět) Verb (přísudek) Object (předmět) be III. tvar slovesa I am not informed by my boss. You/ We/ They aren’t invited by a friend. He/ She/ It isn’t filmed by a camera man.

PASSIVE VOICE – present simple/question tázací zájmeno Verb (přísudek) be Subject (podmět) III. tvar slovesa Object (předmět) (What Where) Am I informed by my boss? (When Why) Are you/ we/ they invited by a friend? (How ......) Is he/ she/ it driven by you? krátká odpověď Yes, I am. No, I’m not. Yes, you/ we/ they are. No, you/ we/ they aren’t. Yes, he/ she/ it is. No, he/ she/ it isn’t.

PASSIVE VOICE – present simple Translate: Automobily Škoda jsou vyráběny v České republice.  Škoda cars ______ ________ in the Czech Republic.  Naše softwarové produkty jsou doručovány do mnoha škol.  Our software products ______ __________________ to a lot of schools.  V této kanceláři je používáno hodně počítačů.  A lot of computers ______ ________ in this office.  Tato kniha je čtena v mnoha zemích.  This book ____ ________ in a lot of countries.  Mnoho rýže je vypěstováno v Číně.  A lot of rice ____ ________________ in China.  Tento časopis je tištěn v Británii.  This magazine ____ ______________ in Britain.  Všechno v tvém autě je opraveno.  Everything ____ ________________ in your car.  Projekt je dokončen včas.  The project ____ ________________ in time.  Tento obraz je nakreslen ve Washingtonu.  This picture ____ __________ in Washington. 

PASSIVE VOICE – present simple/ question Translate: Kolik hamburgerů je prodáváno v restauracích Mc Donalds?  ______ ________ ____________________ ______ ________ in McDonalds restaurants?  Kdy je tento časopis tištěn?  ________ ____ ________ ________________ ______________?  Kde je tento nábytek vyráběn?  __________ ____ ________ __________________ ________?  Jsou tyto noviny rozesílány mnoha lidem?  ______ __________ ____________________ ________ to a lot of people?  Kde jsou tyto šaty vyprány?  __________ ______ __________ ______________ ____________?  Je v tomto letadle něco poškozeno?  ____ ________________ ______________ in this plane?  Kde je tato rýže vypěstována?  __________ ____ ________ ________ ________________?  Kolik automobilů denně je ukradeno v Praze?  ______ ________ ________ a day ______ ____________ in Prague? 

PASSIVE VOICE – present simple/ negative Translate: Projekt není dokončen včas.  The project __________ ________________ in time.  Nejlepší whisky se nevyrábí v Itálii.  The best whisky ____ ______ ________________ in Italy.  Tyto fotografie nejsou pořízeny v Německu.  These photographs ______ ______ __________ in Germany.  Tyto košile nejsou zakoupeny ve Španělsku.  These shirts ______ ______ ____________ in Spain.  Všechny dveře v této místnosti nejsou uzavřeny.  All the doors ____________ ____________ in this room.  Největší budovy nejsou postaveny ve Washingtonu.  The biggest buildings ______ ______ __________ in Washington.  Tato kniha není čtena v mnoha zemích.  This book __________ ________ in a lot of countries.  Ve tvém autě není vše opraveno.  Everything __________ ________________ in your car. 

PASSIVE VOICE – present simple Correct: Automobily Škoda jsou vyráběny v České republice.  Škoda cars are made in the Czech Republic.  Naše softwarové produkty jsou doručovány do mnoha škol.  Our software products are delivered to a lot of schools.  V této kanceláři je používáno hodně počítačů.  A lot of computers are used in this office.  Tato kniha je čtena v mnoha zemích.  This book is read in a lot of countries.  Mnoho rýže je vypěstováno v Číně.  A lot of rice is produced in China.  Tento časopis je tištěn v Británii.  This magazine is printed in Britain.  Všechno v tvém autě je opraveno.  Everything is repaired in your car.  Projekt je dokončen včas.  The project is finished in time.  Tento obraz je nakreslen ve Washingtonu.  This picture is drawn in Washington. 

PASSIVE VOICE – present simple Correct: Kolik hamburgerů je prodáváno v restauracích Mc Donalds?  How many hamburgers are sold in McDonalds restaurants?  Kdy je tento časopis tištěn?  When is this magazine printed?  Kde je tento nábytek vyráběn?  Where is this furniture made?  Jsou tyto noviny rozesílány mnoha lidem?  Are these newspapers sent to a lot of people?  Kde jsou tyto šaty vyprány?  Where are these clothes washed?  Je v tomto letadle něco poškozeno?  Is anything damaged in this plane?  Kde je tato rýže vypěstována?  Where is this rice produced?  Kolik automobilů denně je ukradeno v Praze?  How many cars a day are stolen in Prague? 

PASSIVE VOICE – present simple/ negative Correct: Projekt není dokončen včas.  The project isn't finished in time.  Nejlepší whisky se nevyrábí v Itálii.  The best whisky is not produced in Italy.  Tyto fotografie nejsou pořízeny v Německu.  These photographs are not taken in Germany.  Tyto košile nejsou zakoupeny ve Španělsku.  These shirts are not bought in Spain.  Všechny dveře v této místnosti nejsou uzavřeny.  All the doors aren't closed in this room.  Největší budovy nejsou postaveny ve Washingtonu.  The biggest buildings are not built in Washington.  Tato kniha není čtena v mnoha zemích.  This book isn't read in a lot of countries.  Ve tvém autě není vše opraveno.  Everything isn't repaired in your car. 

CITACE: Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=smajl%C3%ADk&ex=1#ai:MC900440424| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=smajl%C3%ADk&ex=1#ai:MC900438000| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=po%C4%8D%C3%ADta%C4%8De&ex=1&AxInstalled=copy&Download=MC900438000&ext=WMF&c=0#ai:MC900440454| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=letadlo&ex=1#ai:MC900055420| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=auto&ex=1#ai:MC900351634| Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press Spark, Virginia Evans_Jenny Dooley, Teacher´s book, Express Publishing Let´s study Grammar, Krajewska Milada, Infoa Terasoft, TC Angličtina 4, 5, PC program 2003