Mgr. Kateřina Gajdošová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čas na Zemi Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_06_Čas na Zemi Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Advertisements

Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
Internet Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_14_Internet Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách VY_32_ INOVACE_52_Nerosty-sůl.
Název školy: Základní škola Mnichovo Hradiště Autor DUM: Mgr. Veronika Sluková Název: VY_32_INOVACE_50_Východní Evropa_Sluková Téma: Východní Evropa Číslo.
Převod skutečných velikostí do měřítka. Měřítka map a plánů- převod skutečných velikostí do měřítka Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_50_Meritka_map_a_planu_2.
Písmeno G Autor: Mgr. Irena Sofínová VY_32_INOVACE_01_Český jazyk Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Rozšiřování a zkracování postupného poměru. Postupný poměr – rozšiřování a krácení Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_53_Postupny_pomer_rozsirovani_kraceni.
Autor: Mgr. Věra Martincová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_60_Práce s grafem
VY_32_INOVACE_29_Reproduktory
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Vylučovací soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_11_Ledviny
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_23_Lidské rasy
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_05_Práce
Trávící soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová
VY_32_INOVACE_18_Vypnutí_a_odhlášení
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_48_Internet_v_mobilu
Opěrná soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_01_Kostra
Autor: Mgr. Iveta Váňová
VY_32_INOVACE_21- Strakapoud velký Přírodověda - 4. ročník
Žlázy s vnitřní sekrecí
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_26_U lidských obydlí
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
Světové strany Autor: Mgr. Iveta Váňová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková VY_32_INOVACE_04_Parlament ČR
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_02_Střídání dne a noci
Vývoj jedince Autor: Mgr. Iva Hirschová
Člověk a předpoklady soužití Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková
Autor: Mgr. Iveta Váňová
VY_32_INOVACE_38_Rozvrh_excel
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_08_Měřítko mapy
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zvířata v lese - slepýš křehký autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Trávící soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Chemické sloučeniny Autor: Mgr. Iva Hirschová
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Planeta Země VY_32_INOVACE_ 27_Zeme vlastivěda, 4.,5. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Pravoúhlá soustava souřadnic
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_15_Atmosféra
Botanika Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_41_Buňka
Skloňování podstatných jmen
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Smysly Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_18_Zrak,sluch
Pythagorova věta.
Transkript prezentace:

Mgr. Kateřina Gajdošová LIDSKÉ TĚLO Mgr. Kateřina Gajdošová

VY_32_INOVACE_06_LIDSKÉ TĚLO Autor DUM : Mgr. Kateřina Gajdošová Škola: ZŠ a MŠ Stará Červená Voda, příspěvková organizace, 79053 Stará Červená Voda 164 Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Anotace Vytvořeno jako DUM do předmětu Přírodověda. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět ; tématický okruh: Člověk a jeho zdraví; téma : Lidské tělo. Vytvořeno pro 5. ročník základní školy. Materiál slouží jako podklad k ověření znalosti učiva – Lidské tělo. Materiál doporučuji prezentovat na dataprojektoru , či na interaktivní tabuli. Každá skupina dostane taktéž tento materiál jako pracovní list. Následuje práce ve skupinách a v závěru hodiny - prezentace výsledků jednotlivých skupin, sebehodnocení i hodnocení učitelem. Materiál byl vytvořen a pilotován v I. pololetí školního roku 2012/2013.

1. skupina - KOSTRA A SVALY Popiš stavbu a funkci kostry a svalů. Proč je dobré svaly protahovat a posilovat? Vymyslete 3 cviky na protažení a 3 cviky na posílení svalstva. Jak byste si poradili, kdyby kamarád špatně došlápl a měl výron kotníku? Jak mu pomůžeme?

2. skupina -KŮŽE Popiš a nakresli, namaluj, či vymodeluj stavbu kůže. ( Můžete využít na prozkoumání lupu, mikroskop…dále encyklopedie, PC) K čemu máme kůži? Můžeme si kůži poranit? Jak? Ošetřete zvolené poranění kůže.

3. skupina -DÝCHACÍ SOUSTAVA + NAŠE TĚLO A ZDRAVÍ Popiš, nakresli, či vymodeluj dýchací soustavu. Co je to dechová frekvence? ( encyklopedie, PC, kamarád na telefonu). Co děláš pro své zdraví? ( alespoň 5 věcí). Uveď 3 důvody, proč chceš být zdravý.

4. skupina -TRÁVICÍ SOUSTAVA Popsat, nakreslit, či vymodelovat trávicí ústrojí. Prozkoumat! Sestavit zdravý jídelníček na jeden den. Nezapomeň na pitný režim!

4. skupina -SMYSLOVÁ ÚSTROJÍ Jaké máme smysly? Popiš, nakresli, či vymodeluj. K čemu jednotlivé smysly slouží? Vyzkoušejte si individuálně být nevidomý a poznat různé předměty pomocí jiných smyslů. Jakých? Dále se projděte se zavázanýma očima po okolí. Jeden nevidomý – jeden asistent ( střídejte se).

5. skupina -SMYSLOVÁ ÚSTROJÍ Jaké máme smysly? Popiš, nakresli, či vymodeluj. K čemu jednotlivé smysly slouží? Vyzkoušejte si individuálně být slepý a poznat různé předměty pomocí jiných smyslů. Jakých? Dále se projděte se zavázanýma očima po okolí. Jeden nevidomý – jeden asistent ( střídejte se).

Zdroje Archiv autora